abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50996753
Omdat ze van die kut skateboarders arresteren, wanneer ze de wet overtreden. Wat zit iedereen te zeiken over dat filmpje waarbij zo'n agent 3 skateboarders arresteert? Je hoort ook dat de agent voordat het filmpje begint al minstens 1 keer heeft gezegd dat ze daar niet mogen skateboarden, ze doen het wel- > ze worden gearresteerd en nog gaan ze schreeuwen en blèren dat ze alleen maar aan het skateboarden waren ... Ik ga daar toch ook niet met een auto over de stoep rijden en zeggen "ik was alleen maar aan het autorijden?" als het niet mag, dan mag het niet.

klacht: Pers die elkaar alleen maar napraat. En kut skateboarders die de wet overtreden en dan gaan zeiken dat ze gearresteerd worden
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_50996774
arresteert?

als dat de nieuwe manier van iemand arresteren is, ben ik voortaan wel héél braaf..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:30:42 #3
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_50996819
Zolang het werkt mogen ze het van mij doen hoor
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:32:51 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_50996883
Zeer overdreven reactie van die agent hoor.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_50996901
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
arresteert?

als dat de nieuwe manier van iemand arresteren is, ben ik voortaan wel héél braaf..
Ik zie niks verkeerd gaan hoor?

Ja overdreven wie weet wat ze allemaal gedaan hebben voordat het filmpje start he ... dat zie je dan weer niet.
pi_50996917
Skateboarding is not a crime.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_50996938
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:33 schreef heiden6 het volgende:
Skateboarding is not a crime.
Wel dus, daar mag je op dat stuk niet skateboarden zelfde als niet mogen fietsen op sommige stukken in de stad hier...
pi_50997124
For fuck sake, waarom zou je ergens niet mogen skateboarden.

En kom eens met een bron, voor hetzelfde geld klap je alles uit je nek.
pi_50997237
Amerikaanse toestanden.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:53:31 #10
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_50997494
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:41 schreef Batsnek het volgende:

Ze mogen echt niet in mijn huis skaten
pi_50997677
mogen ze er wel rondhuppelen, fietsen of slingertikkertje spelen dan?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:33:10 #12
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_51001886
Ik heb het filmpje niet gezien.. Iemand een link?

En skateboarding is not a crime. Vroeger ook veel gedaan, stukken beter dan winkelruiten ingooien.
Nee jij bent lekker. =X
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:45:47 #13
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51002218
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:41 schreef Batsnek het volgende:

Misschien omdat in die stad daar op de stoepen tientallen mensen lopen, waar die rotkinderen dan keihard doorheen gaan skateboarden? zelfde geval als met fietsers hier....

link komt eraan

http://www.break.com/index/arkansas-police-brutality.html
je ziet dus ook dat ze allemaal weg proberen te rennen, is ook een misdaad, wegrennen van de politie .... hij moet gewoon dat geweld gebruiken om ze te kunnen arresteren anders rennen ze weg,
pi_51021981
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Misschien omdat in die stad daar op de stoepen tientallen mensen lopen, waar die rotkinderen dan keihard doorheen gaan skateboarden? zelfde geval als met fietsers hier....

link komt eraan

http://www.break.com/index/arkansas-police-brutality.html
je ziet dus ook dat ze allemaal weg proberen te rennen, is ook een misdaad, wegrennen van de politie .... hij moet gewoon dat geweld gebruiken om ze te kunnen arresteren anders rennen ze weg,
Geweld gebruiken tegen kinderen!

Als z'n kind tegen je aan rijd, dan duw je m opzij en dan weet ie t voor de volgende keer. Of wacht ben jij ook zo iemand die de politie belt als de buurjongen de bal in je tuin schiet, omdat hij de buurt terroriseert? Fucking laffe zeikhoeren.
  zondag 1 juli 2007 @ 11:30:09 #15
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_51022639
!
dit was op go-skateboardingday?

hier mag je ook op sommige plekken niet skateboarden....
een skateboarder is trouwens hetzelfde als een voetganger.
dus waarom mag je niet op de stoep skaten?

skateboarden is het leukst op plekken die niet bedoeld zijn om op te skaten
  zondag 1 juli 2007 @ 11:31:20 #16
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_51022667
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef MouzurX het volgende:
ja ik zou ook liever blijven staan zodat ze mij kunnen wurgen en arresteren.
pi_51023131
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:55 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Geweld gebruiken tegen kinderen!

Als z'n kind tegen je aan rijd, dan duw je m opzij en dan weet ie t voor de volgende keer. Of wacht ben jij ook zo iemand die de politie belt als de buurjongen de bal in je tuin schiet, omdat hij de buurt terroriseert? Fucking laffe zeikhoeren.
Dat is dan 1 jongen maar goh laten we het allemaal gaan doen.
Dan zou het een puinhoop worden
pi_51023143
En die agent heeft gelijk.
Misschien gaf hij eerst een waarschuwing maar ze gaven dan een grote bek en rennen weg.
ja dat is een wet overtreden. die agent heeft gelijk.
pi_51023248
Het is een kind, for fuck sake.

Als je die op z'n flikker geeft doet hij t de volgende keer echt niet meer, en dan kun je alsnog bij z'n ouders langsgaan.

En we hebben het hier over 1 kind, niet over een hele volksbuurt die met honderden over stoepjes skate. Waarom halen mensen toch in godsnaam altijd die extremen er weer bij. Als een kind je lastig valt, geef je m op z'n flikker en ga je m toch niet uitleggen wat er zou gebeuren als iedereen met z'n skateboardje op de stoep rond zou rossen. Pleur op zeg, zoiets moet je per situatie bekijken.
pi_51023443
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:58 schreef Batsnek het volgende:
Het is een kind, for fuck sake.

Als je die op z'n flikker geeft doet hij t de volgende keer echt niet meer, en dan kun je alsnog bij z'n ouders langsgaan.

En we hebben het hier over 1 kind, niet over een hele volksbuurt die met honderden over stoepjes skate. Waarom halen mensen toch in godsnaam altijd die extremen er weer bij. Als een kind je lastig valt, geef je m op z'n flikker en ga je m toch niet uitleggen wat er zou gebeuren als iedereen met z'n skateboardje op de stoep rond zou rossen. Pleur op zeg, zoiets moet je per situatie bekijken.
Flikker zelf op
  zondag 1 juli 2007 @ 12:44:43 #21
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51024301
Ik zie hier toch echt een groep kinderen die samen de wet aan het overtreden zijn. En skateboarden is niet hetzelfde als lopen, met skateboarden ga je 10 keer zo hard en dat is dus gevaarlijk.
"het zijn kinderen" nou zo jong zien ze er niet, ze kunnen iig al nadenken.

Ik vind het gewoon goed opgetreden.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:23:59 #22
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_51025373
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:44 schreef MouzurX het volgende:
Ik zie hier toch echt een groep kinderen die samen de wet aan het overtreden zijn. En skateboarden is niet hetzelfde als lopen, met skateboarden ga je 10 keer zo hard en dat is dus gevaarlijk.
"het zijn kinderen" nou zo jong zien ze er niet, ze kunnen iig al nadenken.

Ik vind het gewoon goed opgetreden.
Wat voor een bekrompen simpele schijtnerd ben jij en als ze 10x zo hard zouden gaan, loop jij dan 1 KM per uur? Skateboarden is dus niet gevaarlijk, hoogstens voor de skateboarder zelf.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:53:30 #23
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51026298
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:23 schreef PretKroket het volgende:

[..]

Wat voor een bekrompen simpele schijtnerd ben jij en als ze 10x zo hard zouden gaan, loop jij dan 1 KM per uur? Skateboarden is dus niet gevaarlijk, hoogstens voor de skateboarder zelf.
Dan kan je autos en fietsen ook wel overal toelaten he ...Het is daar gewoon verboden of je het leuk vind of niet
  zondag 1 juli 2007 @ 14:04:35 #24
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_51026672
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:00 schreef DonSauza het volgende:
Geblaat verwijdert
Nee, iemand afbranden op een persoonlijke foto is echt heel professioneel. Al helemaal als je zelf geen fotoboek hebt. Kansloze monk.

[ Bericht 45% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 01-07-2007 14:38:34 (reactie op edit) ]
pi_51026695
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dan kan je autos en fietsen ook wel overal toelaten he ...Het is daar gewoon verboden of je het leuk vind of niet
NOU EN!?

het is belachelijk dat het verboden is; die kinderen doen niemand kwaad, net of er iemand gewond gaat raken van een paar skateboarden kinderen. En als ze nou een keer een plantenbak omskaten of je omrijden dan verkoop je ze een mep, en dan passen ze wel ok. Je gaat toch geen KINDEREN arresteren, omdat ze aan het skateboarden zijn!? Dat is toch te belachelijk voor woorden. Je kan daar geen auto's en fietsen toelaten omdat auto's en fietsen over het algemeen net een stuk harder gaan, ze groter zijn en je er minder makkelijk mee uit kan wijken ( zeker met auto's ).

Regels zijn regels! Befehl ist befehl! Alsjeblieft zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')