Ik zie niks verkeerd gaan hoor?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
arresteert?
als dat de nieuwe manier van iemand arresteren is, ben ik voortaan wel héél braaf..
Wel dus, daar mag je op dat stuk niet skateboarden zelfde als niet mogen fietsen op sommige stukken in de stad hier...quote:
Ze mogen echt niet in mijn huis skatenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:41 schreef Batsnek het volgende:
For fuck sake, waarom zou je ergens niet mogen skateboarden.
En kom eens met een bron, voor hetzelfde geld klap je alles uit je nek.
Misschien omdat in die stad daar op de stoepen tientallen mensen lopen, waar die rotkinderen dan keihard doorheen gaan skateboarden? zelfde geval als met fietsers hier....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:41 schreef Batsnek het volgende:
For fuck sake, waarom zou je ergens niet mogen skateboarden.
En kom eens met een bron, voor hetzelfde geld klap je alles uit je nek.
Geweld gebruiken tegen kinderen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Misschien omdat in die stad daar op de stoepen tientallen mensen lopen, waar die rotkinderen dan keihard doorheen gaan skateboarden? zelfde geval als met fietsers hier....
link komt eraan
http://www.break.com/index/arkansas-police-brutality.html
je ziet dus ook dat ze allemaal weg proberen te rennen, is ook een misdaad, wegrennen van de politie .... hij moet gewoon dat geweld gebruiken om ze te kunnen arresteren anders rennen ze weg,
ja ik zou ook liever blijven staan zodat ze mij kunnen wurgen en arresteren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef MouzurX het volgende:
je ziet dus ook dat ze allemaal weg proberen te rennen, is ook een misdaad, wegrennen van de politie .... hij moet gewoon dat geweld gebruiken om ze te kunnen arresteren anders rennen ze weg,
Dat is dan 1 jongen maar goh laten we het allemaal gaan doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:55 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Geweld gebruiken tegen kinderen!![]()
Als z'n kind tegen je aan rijd, dan duw je m opzij en dan weet ie t voor de volgende keer. Of wacht ben jij ook zo iemand die de politie belt als de buurjongen de bal in je tuin schiet, omdat hij de buurt terroriseert? Fucking laffe zeikhoeren.![]()
Flikker zelf opquote:Op zondag 1 juli 2007 11:58 schreef Batsnek het volgende:
Het is een kind, for fuck sake.
Als je die op z'n flikker geeft doet hij t de volgende keer echt niet meer, en dan kun je alsnog bij z'n ouders langsgaan.
En we hebben het hier over 1 kind, niet over een hele volksbuurt die met honderden over stoepjes skate. Waarom halen mensen toch in godsnaam altijd die extremen er weer bij. Als een kind je lastig valt, geef je m op z'n flikker en ga je m toch niet uitleggen wat er zou gebeuren als iedereen met z'n skateboardje op de stoep rond zou rossen. Pleur op zeg, zoiets moet je per situatie bekijken.
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:44 schreef MouzurX het volgende:
Ik zie hier toch echt een groep kinderen die samen de wet aan het overtreden zijn. En skateboarden is niet hetzelfde als lopen, met skateboarden ga je 10 keer zo hard en dat is dus gevaarlijk.
"het zijn kinderen" nou zo jong zien ze er niet, ze kunnen iig al nadenken.
Ik vind het gewoon goed opgetreden.
Dan kan je autos en fietsen ook wel overal toelaten he ...Het is daar gewoon verboden of je het leuk vind of nietquote:Op zondag 1 juli 2007 13:23 schreef PretKroket het volgende:
[..]Wat voor een bekrompen simpele schijtnerd ben jij en als ze 10x zo hard zouden gaan, loop jij dan 1 KM per uur? Skateboarden is dus niet gevaarlijk, hoogstens voor de skateboarder zelf.
Nee, iemand afbranden op een persoonlijke foto is echt heel professioneel. Al helemaal als je zelf geen fotoboek hebt. Kansloze monk.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:00 schreef DonSauza het volgende:
Geblaat verwijdert
NOU EN!?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan kan je autos en fietsen ook wel overal toelaten he ...Het is daar gewoon verboden of je het leuk vind of niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |