Er was toen ook zo'n topic in TV over. Iedereen lachen enzo, en toen kwam zelfs de buurvrouw posten om die kneus te verdedigenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef ScienceFriction het volgende:
would you like ananas?
"what's that?"
ananas...? You know...
Echt? Man, het IS toch ook achterlijk als je niet eens weet wat je verkoopt???quote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er was toen ook zo'n topic in TV over. Iedereen lachen enzo, en toen kwam zelfs de buurvrouw posten om die kneus te verdedigen![]()
De irakees die naar Noorwegen ging of de Nederlander met zijn resort voor ex kankerpatienten waren toch zeker wel succesverhalen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:11 schreef Perruche het volgende:
geweldige programmas zijn dat![]()
ik heb eerlijk gezegd nog nooit een succes vrhaal gezien, maar ik heb die van portugal... geweldig hoe onvoorbereid ze weg gingen, ben eigenlijk wel benieuwd wat er van ze geworden is!
Eensch, ze hadden wel lefquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:56 schreef Fetai het volgende:
Dat stel dat naar Kreta ging heeft toch wel wat respect verdient bij mij. Toch knap als je op zo'n jonge leeftijd en zonder opleiding zoiets dergelijks durft.
ehehe, maar die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:32 schreef arrebar het volgende:
[..]
De irakees die naar Noorwegen ging of de Nederlander met zijn resort voor ex kankerpatienten waren toch zeker wel succesverhalen.
Het verschil tussen lef hebben en ongelooflijk dom zijn is soms heel klein...quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het verschil tussen lef hebben en ongelooflijk dom zijn is soms heel klein...
Dat is geen geval van lef hebben, maar gewoon niet beseffen wat het met zich meebrengt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:56 schreef Fetai het volgende:
Dat stel dat naar Kreta ging heeft toch wel wat respect verdient bij mij. Toch knap als je op zo'n jonge leeftijd en zonder opleiding zoiets dergelijks durft.
Eerlijk gezegd heb ik hier best wel bewondering voor. Dit zijn gewoon mensen die hun dromen nastreven. Ja het is geen upper class gezin en de woning is armzalig, maar daar kunnen ze mee leven. Daarnaast zijn ze ook nog eens erg goed ingeburgerd!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:22 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is ook schitterend:
Docu : Een beter leven in Portugal.......
![]()
Mee eens, maar ze blijven wel in Kreta!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef -skippybal- het volgende:
dat blijft vallen onder heel domquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:53 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mee eens, maar ze blijven wel in Kreta!
Misschien meer een "ik heb overal schijt aan" instelling.
Ik bedoel:
-Aan vergunningen doen ze niet mee.
-In de omelet special moet het vriendinnetje maar gooien wat ze leuk vindt.
-De gasten moeten maar effe wachten.
etc
http://www.vakantiereiswijzer.nl/site/home.php?x=reactie_plaats&id=426&s=40quote:stalis is op zich een leuk dorpje maar mijn voor keur gaat uit naar malia ik heb daar een restaurant ontdekt die door 2 jonge nederlanders word gerund 'Ela Mesa ' taverna daar was ik elke dag te vinden het was daar goed eten voor een goeie prijs en het was nog super gezelig ook 26 oktober komen hun op de tv om half 9 s`avonds op nederland 1 bij het programma ''ik vertrek''
das waar, maar in dit geval vond ik het toch een combi van beide, ze gaven niet zo makkelijk op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |