De ruzie Brian-Amanda ontstond toch omdat Nadia bij B+A in bed wilde slapen en Brian niet wilde dat Amanda iets zou doen met andere vrouwen. Hij dreigde daarom zelfs bij Natasia te gaan slapen, want hij deed het zelf ook niet met andere mannen. Brian was al kwaad, dat Amanda sexy met haar had gedanst.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap is verliefd "ik moet haar vernietigen anders word ik een mak schaapje"
Amanda ontzettend jaloers en bang dat ze Brian zal kapen, en maakt ruzie met Brian.
Nadia is mooi, beschaafd, charmant en praatgraag.
Ze zegt dat ze alleen tv heeft gekeken, en ze vindt Huub "ziek in zijn hoofd", Amanda "aardig", Lieke "sterk maar niet zichzelf"
Huub en Brian lijken niet voor haar charmes te vallen.
Het was een zeer beschaafde, gezellige avond.
Zeker goed gedaan!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, die kan ik echt niet overtreffen. Geweldige research !
Was dat echt de reden? Ik heb het gesprek niet gevolgd, maar kreeg hier de indruk dat Brian het zelf wel wilde, maar het aan Amanda af liet hangen of het zou gebeuren of niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De ruzie Brian-Amanda ontstond toch omdat Nadia bij B+A in bed wilde slapen en Brian niet wilde dat Amanda iets zou doen met andere vrouwen. Hij dreigde daarom zelfs bij Natasia te gaan slapen, want hij deed het zelf ook niet met andere mannen. Brian was al kwaad, dat Amanda sexy met haar had gedanst.
In eerste instantie leek het erop alsof Brian het juist aanmoedigde "omdat Amanda wel met andere vrouwen zoende"... volgens mij had Brian niets liever gehad dan dat ze bij hun in bed kwam, maar dat kun je natuurlijk een beetje moeilijk tegen je "vriendin" zeggen hè....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De ruzie Brian-Amanda ontstond toch omdat Nadia bij B+A in bed wilde slapen en Brian niet wilde dat Amanda iets zou doen met andere vrouwen. Hij dreigde daarom zelfs bij Natasia te gaan slapen, want hij deed het zelf ook niet met andere mannen. Brian was al kwaad, dat Amanda sexy met haar had gedanst.
quote:
Een (flink) deel van het gesprek heb ik gehoord. In dat stuk ging het bij Brian aan een stuk over het feit dat Amana had gezoend met Nena, Lieke en Ellen (of Elly). En dat ze ook nog eens onder de dekens had gelegen met Lieke. Op het laatst haalde hij ook nog aan dat Amanda deze week bij de radio ook nog een keer had gezoend met Lieke.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:32 schreef Day het volgende:
[..]
Was dat echt de reden? Ik heb het gesprek niet gevolgd, maar kreeg hier de indruk dat Brian het zelf wel wilde, maar het aan Amanda af liet hangen of het zou gebeuren of niet.
Het kwam door Natasia dat ze het gingen vragen aan Brian en Amanda, Brian zei niet veel en liet het aan Amanda afhangen. Amanda ging het omdraaien en vroeg of brian het goed zou vinden als een man dat zou vragen. Brian zei toen ja maar jij zoent ook met vrouwen en ik wil niks met mannen dus ligt dat anders. Zo begon de ruzie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:32 schreef Day het volgende:
[..]
Was dat echt de reden? Ik heb het gesprek niet gevolgd, maar kreeg hier de indruk dat Brian het zelf wel wilde, maar het aan Amanda af liet hangen of het zou gebeuren of niet.
En ik heb een vermoeden dat Nadia daar wel voor gaat zorgenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:40 schreef Day het volgende:
Leandra en BSOL, jullie verschillen van mening
En ik kwam pas binnenvallen toen Amanda al in haar 'ik wil geen vriendje die geen eigen meniing heeft'-modus zat.
Maar ik heb zo'n idee dat deze ruzie nog wel een dagje of wat gaat duren.
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:40 schreef Day het volgende:
Leandra en BSOL, jullie verschillen van mening
En ik kwam pas binnenvallen toen Amanda al in haar 'ik wil geen vriendje die geen eigen meniing heeft'-modus zat.
Maar ik heb zo'n idee dat deze ruzie nog wel een dagje of wat gaat duren.
Maar ze heeft zelf ook niet gelijk nee gezegd, toch? Begreep dat ze erover na wou denken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:42 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik denk dat we de achterliggende gedachte verschillend interpreteren....
Ik denk echt dat Amanda niets liever gehoord had dan een directe "nee, ik wil haar niet in ons bed"
Ik denk ook dat Amanda dat het liefst had gehoord van Brian. En stom van hem dat had hem een ruzie gescheeld en hij had haar als dank weer goed kunnen nemen zoals hij had gewild...domme Brianquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:42 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik denk dat we de achterliggende gedachte verschillend interpreteren....
Ik denk echt dat Amanda niets liever gehoord had dan een directe "nee, ik wil haar niet in ons bed"
En met zulke verschillende achterliggende gedachtes (Brian ziet Nadia wel zitten, Amanda ziet het gevaar) kun je het wel aan Amanda en Brian overlaten om daar idd dagen heibel over te hebben...
Wat ik daarvan begreep is dat ze doorhad dat sommige bewoners nare trekjes hadden vanwege het spel. Bij Huub (ze heeft zijn naam niet genoemd overigens) heeft ze het gevoel dat hij echt zo is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Vind het raar om te lezen dat ze over Huub zegt, dat hij ziek in zijn hoofd is..
Er lopen daar 'ziekere'mensen rond, dacht ik.
Volgens mij omdat ze als de dood was ruzie met Brian te krijgen omdat zij dan zogenaamd onterecht jaloers zou zijn...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:45 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ze heeft zelf ook niet gelijk nee gezegd, toch? Begreep dat ze erover na wou denken.
Ook raar eigenlijk.
We zien wel waar het op uit gaat draaien ..... Ik gok dat tussen A en B niet veel mis zal gaan. B is veel te bang voor zijn ultieme dekking en A wil per saldo haar neukertje ook niet opgeven.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:45 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ze heeft zelf ook niet gelijk nee gezegd, toch? Begreep dat ze erover na wou denken.
Ook raar eigenlijk.
Ik ga ook trustequote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We zien wel waar het op uit gaat draaien ..... Ik gok dat tussen A en B niet veel mis zal gaan. B is veel te bang voor zijn ultieme dekking en A wil per saldo haar neukertje ook niet opgeven.
Truste![]()
Truste BSOLquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We zien wel waar het op uit gaat draaien ..... Ik gok dat tussen A en B niet veel mis zal gaan. B is veel te bang voor zijn ultieme dekking en A wil per saldo haar neukertje ook niet opgeven.
Truste![]()
Truste BSOL en Sug4rquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |