Misschien wel om haar van het vet op de heupen af te helpenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Haar lichaam is idd grof. En dan te bedenken dat ze (22 jaar) al een liposuctie heeft gehad ......
Ja, en Brian bij Huub, Amanda bij Lieke en Dennis bij Natasiaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:07 schreef Latz het volgende:
wtf jaap ligt bij nadia !!!!!
In zijn dromen jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:07 schreef Latz het volgende:
wtf jaap ligt bij nadia !!!!!
Dan hoop ik dat ze garantie heeft gekregen ....... Was zeker niet bij Dr.Clavanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien wel om haar van het vet op de heupen af te helpen
Ben wel benieuwd waarom ze met 6 kilo overgewicht (zo veel is dat toch niet?) een liposuctie heeft ondergaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze garantie heeft gekregen ....... Was zeker niet bij Dr.Clavan
Ik begrijp niet dat er artsen zijn die aan zulke nonsens willen meewerken... laat ze lekker wat nuttigs gaan doen in een ontwikkelingsland ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom ze met 6 kilo overgewicht (zo veel is dat toch niet?) een liposuctie heeft ondergaan.
Geen idee waarom .... Maar het klinkt als een wat zwakke plek in haar verhaal !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom ze met 6 kilo overgewicht (zo veel is dat toch niet?) een liposuctie heeft ondergaan.
Natasia heeft plastic tieten gekregen in een kliniek bij Dr. Kaban (?). Die naam werd al snel hier omgezet naar Dr.Clavanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:14 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is dat "Dr. Clavan" gebeuren wat ik de laatste tijd vaker lees? Ik kan Google erop naslaan maar hoor het graag van jullie zelf
Okej, thnx!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia heeft plasitc tieten gekregen in een kliniek bij Dr. Kaban (?). Die naam werd al snel hier omgezet naar Dr.Clavan
Als dat op één plaats zit dan is 6 kilo best veel denk ik. Ze heeft het bij haar buik laten weghalen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Misschien is ze veel afgevallen en had ze een vetschort.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als dat op één plaats zit dan is 6 kilo best veel denk ik. Ze heeft het bij haar buik laten weghalen.
Samenvattend : Zeker geen slechte binnenkomst, ze ziet er uiterlijk aardig uit, klinkt beschaafd, komt goed uit haar woorden. Wel een paar vreemde 'gaten' en 'zwakke plekken' in haar verhaal. Mijn indruk is dat ze zich niet extreem verdiept heeft in DGK, veelal TV-uitzendingen en DGK-vandaag op de tien-site.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:15 schreef Lobasca het volgende:
Hoe was de eerste avond met Nadia?
Dr. Laban van de Bergmankliniek is de arts die Natasia geopereeerd heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:14 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is dat "Dr. Clavan" gebeuren wat ik de laatste tijd vaker lees? Ik kan Google erop naslaan maar hoor het graag van jullie zelf
quote:Dr. R. Clavan, Oosteuropa-deskundige
"Meteen na de val van de Berlijnse Muur voorspelde ik dat er in Oost-Europa een drinkwaterprobleem zou ontstaan. Daarom is het ook begrijpelijk dat wij al jaren melkpoeder exporteren, maar er nog steeds niet in zijn geslaagd waterpoeder te ontwikkelen. Dat moet toch ergens mee te maken zijn?"
Alle mannen behalve Huub zaten nog net niet te kwijlen, en ze heeft een ruzie tussen Brian en Amanda bewerkstelligdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:15 schreef Lobasca het volgende:
Ze was tot eind december stewardes ...... In die tijd kan ze echt geen vetschort gekweekt hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Misschien is ze veel afgevallen en had ze een vetschort.
Deze uitleg is zelfs nog beterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dr. Laban van de Bergmankliniek is de arts die Natasia geopereeerd heeft.
Echter, zijn voornaam eindigt op een C of een K, waardoor Natasia het constant als "Claban" uitsprak.
Van Kooten en de Bie hadden ooit de fantastische OostEuropa-deskunidge "Dr. Clavan" neergezet en in de COS was Dr. Laban dus al snel tot Dr. Clavan omgedoopt
[afbeelding]
[..]
Jaap is verliefd "ik moet haar vernietigen anders word ik een mak schaapje"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:15 schreef Lobasca het volgende:
YWquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Deze uitleg is zelfs nog beterDankje
Is ook weer waar, ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze was tot eind december stewardes ...... In die tijd kan ze echt geen vetschort gekweekt hebben.
Ja, die kan ik echt niet overtreffen. Geweldige research !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Deze uitleg is zelfs nog beterDankje
Brrr wat een goor woord is dat 'vetschort'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Misschien is ze veel afgevallen en had ze een vetschort.
Vooral een goed geheugen... linkjes zoeken en vinden is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, die kan ik echt niet overtreffen. Geweldige research !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |