vrouwenzender ...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Is niet waar. De Gouden Kooi gaat naar RTL 5 , en Tien stopt gewoon en RTL begint een nieuwe zender en dat is RTL 8 ( het is dus niet dezelfde zender ) . RTL 8 wordt een vrouwenzender.
Je hebt gelijk...RTL5!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Is niet waar. De Gouden Kooi gaat naar RTL 5 , en Tien stopt gewoon en RTL begint een nieuwe zender en dat is RTL 8 ( het is dus niet dezelfde zender ) . RTL 8 wordt een vrouwenzender.
Ze heeft meer klasse dan de overige drie imo, maar das ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:56 schreef SiRojK het volgende:
Maargoed, is die Nadia nou nog een beetje lekker? Want ik had de indruk dat die foto met dat goud/ivoor achtige jurkje een hele lelijke was
Doe mij maar een nieuwe stape hatemail voor Huub of beter: een paar smerige videoboodschappen voor hem. Gore trappenduwer, en dan iets van Eric's stoel wegtrekken zeggen dit was minstens zo erg en eigenlijk nog veel erger.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:00 schreef neehe het volgende:
Wie heeft er nog een oude vibrator of dildo, en wil die opsturen naar Denniks ?
Dat lijkt me echt leuk, dan maakt hij het pakje open waar iedereen bij is.
Een briefje erbij met de tekst : Dennis ik mis je zo. Groeten Harm.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:16 schreef Haunter het volgende:
Dus als je rare borsten hebt ben je meteen een raar wijf? Ik vind de leukste dame in het huis op dit moment
mijn vriendin heeft prachtige borsten en het is toch een raar wijfquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:16 schreef Haunter het volgende:
Dus als je rare borsten hebt ben je meteen een raar wijf? .....
ja ik heb er nog wel eentje extra. Een dunnequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:00 schreef neehe het volgende:
Wie heeft er nog een oude vibrator of dildo, en wil die opsturen naar Denniks ?
Dat lijkt me echt leuk, dan maakt hij het pakje open waar iedereen bij is.
Een briefje erbij met de tekst : Dennis ik mis je zo. Groeten Harm.
Jaap ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:18 schreef patist het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft prachtige borsten en het is toch een raar wijf![]()
![]()
Ik heb alleen nog een dikke buttplug die ik niet meer gebruik, is me te klein geworden, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik heb er nog wel eentje extra. Een dunne![]()
![]()
Dat is een gehaaid meisje hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef SiRojK het volgende:
Eerste indruk van Nadia gebaseerd op filmpjes...
Ze is dom, toont geen karakter, is totaal geen doorzetter, gaat niets worden.. Past precies bij het BAN groepje
Huub is een trappenduwerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Doe mij maar een nieuwe stape hatemail voor Huub of beter: een paar smerige videoboodschappen voor hem. Gore trappenduwer, en dan iets van Eric's stoel wegtrekken zeggen dit was minstens zo erg en eigenlijk nog veel erger.
Zou het een wilde avond worden ? Een bootcamp in de paardenbak verwacht ik eerder vanmiddag, lijkt me niet dat ze dat 's-avonds gaan doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap ligt nog diep in slaap verzonken, maar hem staat een wilde avond te wachten. Huub heeft gister in het geniep zware voorbereidingen getroffen om hem een onvergetelijk vrijgezellenfeest te bezorgen. Jaap wordt vanavond stevig gedrild en zal het zwaar te verduren krijgen. Tijgeren, een potje zwemmen, niets blijft de Briellenaar bespaard. Puik werk Huub! Dat wordt een avond om nooit te vergeten! bron: tien.tv
ik heb nu al zin
wel dan heb je wel mooiere beelden m et die bouwlampen....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou het een wilde avond worden ? Een bootcamp in de paardenbak verwacht ik eerder vanmiddag, lijkt me niet dat ze dat 's-avonds gaan doen.
Jaap loopt er toch bij weg, die doet er niet aan mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap ligt nog diep in slaap verzonken, maar hem staat een wilde avond te wachten. Huub heeft gister in het geniep zware voorbereidingen getroffen om hem een onvergetelijk vrijgezellenfeest te bezorgen. Jaap wordt vanavond stevig gedrild en zal het zwaar te verduren krijgen. Tijgeren, een potje zwemmen, niets blijft de Briellenaar bespaard. Puik werk Huub! Dat wordt een avond om nooit te vergeten! bron: tien.tv
ik heb nu al zin
en brain duwde niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, een betere omschrijving van het incident kon ik niet verzinnen iig![]()
Dat laatste is geen sterke reden (misschien heeft ze door haar gebrek aan vechten wel een enorme hoeveelheid aan energie over), maar dat laatste verwacht ik ook van deze 4e dame niet idd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef braaksel het volgende:
Hoe dan ook, die Nadia gaat de villa absoluut niet winnen.
Zij heeft namelijk nooit ergens voor hoeven te vechten.
Dat vind ik dus wel, vooral als je naar de overige bewoners kijkt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat laatste is geen sterke reden (misschien heeft ze door haar gebrek aan vechten wel een enorme hoeveelheid aan energie over), maar dat laatste verwacht ik ook van deze 4e dame niet idd.
en het beste; en instructies gegeven dat ook Denniks hard aangepakt moest worden!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
ik heb nu al zin
de consequentie zou dan zijn dat Cora niet mee mag op huwelijksreisquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap loopt er toch bij weg, die doet er niet aan mee.
Huub duwde hem op dat specifieke moment, Brian trok hem naar zich toe en pareerde zodat er uiteindelijk geen desastreuse gevolgen warenquote:
Ze heeft totaal geen doorzettingsvermogen volgens mij.. dat is heel duidelijk te zien aan de liposuctie die ze heeft laten doen, te weinig initiatief getoond, te weinig doorzetten om het er af te trainen.. IEDEREEN!!!! Kan het er zelf aftrainen, helemaal als het maar 6 kg is.. Vereist enkel een goed voedingspatroon, doorzettingsvermogen en veel trainen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef mazaru het volgende:
Dat is een gehaaid meisje hoor.
Ik geloof niet echt dat ze dom is.
In 1 avond tijd heeft ze voor meer opschudding gezorgd dan alle andere nieuwe miljonairs.
Ruzie tussen Amanda en Brrrrr, onrust bij Jaapj, onrust bij Lieke.
Hou deze dame maar goed in de gaten.
En waar maak je dat uit op? Dat waren met Huubje nog wel de meest relaxte mensen gisteren tegen Nadia, de rest was inderdaad opgefokt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een gehaaid meisje hoor.
Ik geloof niet echt dat ze dom is.
In 1 avond tijd heeft ze voor meer opschudding gezorgd dan alle andere nieuwe miljonairs.
Ruzie tussen Amanda en Brrrrr, onrust bij Jaapj, onrust bij Lieke.
Hou deze dame maar goed in de gaten.
Stuur je hem op ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik heb er nog wel eentje extra. Een dunne![]()
![]()
Uit het telefoontje van Huub kon je opmaken dat voor Japio een staf staat te wachten als hij niet voldoende presteert. De sanctie is dat Cora niet mee mag gaan op vakantie naar Egyptequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap loopt er toch bij weg, die doet er niet aan mee.
HAHAHAHA onvoorstelbaar hoe die Brianless aanhangers alles wat krom is toch nog steeds proberen recht te lullen... HAHAHAHAquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Huub duwde hem op dat specifieke moment, Brian trok hem naar zich toe en pareerde zodat er uiteindelijk geen desastreuse gevolgen waren
Natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een dikke buttplug die ik niet meer gebruik, is me te klein geworden, is dat ook goed?![]()
Ze zei gisteravond dat ze het niet wegkreeg met sporten (buik) en daarom een liposuctiebehandeling heeft ondergaan. Maar ik hoeverre we dat moeten geloven weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef braaksel het volgende:
Zij heeft amper energie, want ze is zelfs te lui om af te vallen.
In zo'n geval laat ze 't liever wegzuigen, dan 'n maandje trainen en gezond eten.
Virtual Pom heeft in deze wel gelijk. Huub kwam tot 2x toe weer naar Brian toe. Brian zei zelfs "kappen nu!" en Huub begon weer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
HAHAHAHA onvoorstelbaar hoe die Brianless aanhangers alles wat krom is toch nog steeds proberen recht te lullen... HAHAHAHA
Ze zegt 'ik viel niet af en buikspieroefeningen hielpen ook niet'...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze zei gisteravond dat ze het niet wegkreeg met sporten (buik) en daarom een liposuctiebehandeling heeft ondergaan. Maar ik hoeverre we dat moeten geloven weet ik ook niet.
Da's inderdaad 'n fout die vele mensen maken, ook omdat ze cardio niks vinden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze zegt 'ik viel niet af en buikspieroefeningen hielpen ook niet'...
Volgens mij snappen heel veel mensen een paar dingen niet.. VET kan GEEN SPIER worden, dus buikspieroefeningen halen het vet NIET weg.. Het maakt je buik zelfs dikker aangezien er dikkere spieren onder zitten... Mensen die een beetje inlezen voordat ze gaan trainen weten dit... Iemand die een beetje hersens in zijn hoofd heeft leest zich in (denk ik)
Dat is zo, maar van sporten verbrand je toch sowieso ook vet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze zegt 'ik viel niet af en buikspieroefeningen hielpen ook niet'...
Volgens mij snappen heel veel mensen een paar dingen niet.. VET kan GEEN SPIER worden, dus buikspieroefeningen halen het vet NIET weg.. Het maakt je buik zelfs dikker aangezien er dikkere spieren onder zitten... Mensen die een beetje inlezen voordat ze gaan trainen weten dit... Iemand die een beetje hersens in zijn hoofd heeft leest zich in (denk ik)
Goed idee van hidihoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:33 schreef Desii het volgende:
Ik zit naar de TT te kijken op stream4..........![]()
![]()
Terwijl mijn man naar zijn pa is om daar samen te gaan kijken...
Correctie : Volgens Villa Vandaag gaat het toch een avond worden ......quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou het een wilde avond worden ? Een bootcamp in de paardenbak verwacht ik eerder vanmiddag, lijkt me niet dat ze dat 's-avonds gaan doen.
quote:11:32 - Terror tegen Jaap!
Jaap ligt nog diep in slaap verzonken, maar hem staat een wilde avond te wachten. Huub heeft gister in het geniep zware voorbereidingen getroffen om hem een onvergetelijk vrijgezellenfeest te bezorgen. Jaap wordt vanavond stevig gedrild en zal het zwaar te verduren krijgen. Tijgeren, een potje zwemmen, niets blijft de Briellenaar bespaard. Puik werk Huub! Dat wordt een avond om nooit te vergeten!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke liegt nergens over. Dat zit in jouw twisted fantasie. Maak het maar eens hard dan, waar ze zogenaamd over liegt. Lieke is juist de enige persoon die overal eerlijk over is, vanaf dag 1. Jij mag haar niet dus probeert alles negatief uit te leggen, maar gaat niet lukken. Lieke is de enige in de villa die niet scheldt, niet vecht en die volkomen oprecht is. Je kunt blijven proberen om fokkers van het tegendeel te overtuigen, maar dat gaat je niet lukken. Er zit echt gewoon maar 1 oprecht persoon in de villa en iedereen die zonder vooroordelen kijkt ziet dat ook. Zelfs Beequeen, die echt anti Lieke was, ziet ook dat ze echt is en oprecht. Misschien moet je wat vaker de streams volgen. Zou overigens sowieso niet slecht zijn, want er ontbreekt regelmatig een mod om een aantal posts te corrigeren.
Anyway, ik ga naar bed nu. Het is al weer laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |