toehoeoeoe, Japioquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze werd zelfs verleid en gezoend door Andries, die je laatst in DGK kon zien als interviewer voor de Party![]()
Ja dat was zó mooi. Ik vond Andriesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze werd zelfs verleid en gezoend door Andries, die je laatst in DGK kon zien als interviewer voor de Party![]()
ah, dat waren andere tijden, zonder verslaggevende foraquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:29 schreef Day het volgende:
[..]
In het huis wel, ja. Maar volgens mij wisten wij, als kijkers, wel al dat ze een mannetje geweest was.
Ook geneukt, en je kon het wel aan de stem horen bij Kellyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jawel, hoor. Alle BB's zijn uitvoerig gevolgd op FOK!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, dat waren andere tijden, zonder verslaggevende fora
he? hoe ging dat dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:32 schreef CoT het volgende:
[..]
Ook geneukt, en je kon het wel aan de stem horen bij Kelly
En liet ze ook zien door tussen Brian en Amanda te gaan zitten, terwijl ze goed wist dat die twee ruzie hadden over haar vraag om bij B+A in bed te mogen slapen. Haar koppie is zeker leuk om te zien en ze praat tenminste geen 020-dialectquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:28 schreef Day het volgende:
Nou, ze heeft bij mij wel een leuke 1e indruk gemaakt; mooie meid, niet dom, niet bang om de confrontatie aan de gaan (n.a.v. vragen richting Huub) en een vlotte babbel.
oh, nee, fora zoals FOK - ben gewoon benieuwd hoe ze op de fora was onthaaldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:33 schreef Day het volgende:
[..]
Oh jawel, hoor. Alle BB's zijn uitvoerig gevolgd op FOK!
Of heb je het nu over jezelf?
Ja, dat weet ik dus niet meer de kijkers het al wisten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh, nee, fora zoals FOK - ben gewoon benieuwd hoe ze op de fora was onthaaldhoeveel twijfel er heeft bestaan enzo (twijfel is leuk)
Ze heeft een heel best optreden laten zien, mee eens!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En liet ze ook zien door tussen Brian en Amanda te gaan zitten, terwijl ze goed wist dat die twee ruzie hadden over haar vraag om bij B+A in bed te mogen slapen. Haar koppie is zeker leuk om te zien en ze praat tenminste geen 020-dialect
Afgelopen nacht (en ook een deel van vandaag) was hij heel onrustig. Dan heb je meestal de grootste praat van hem in z'n dromen. Hoewel ik vanacht -op het laatst- de indruk kreeg dat hij niet sliep en bewust tegen de camera sprak.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft nog niet gepraat in zijn slaap.
Mij was het al bekend, maar vraag me niet meer hoe (en op fok lezen en posten deed ik toen nog niet).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet meer de kijkers het al wisten.
Volgens mij wel, daarom was het ook zo lachen dat Andries (ook zo betweterige macho) erin trapte.
Mij kan het niks schelen, hoor. Het is dan mooi geluktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:36 schreef Sug4r het volgende:
Als Nadia een 'Kelly' zou zijn, is Lieke dat helemaal vind ik.![]()
Laat iemand in haar waarde, het is een mooie en ik denk ook sterke meid en geen Amanda waar helemaal niets meer echt aan zit. Nep haar, nep wenkbrauwen, nep nagels en neptieten..enz![]()
Hij slaap-praat vaker recht in de camera. Hoe dat werkt snap ik ook niet, maar het lijkt wel echt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Afgelopen nacht (en ook een deel van vandaag) was hij heel onrustig. Dan heb je meestal de grootste praat van hem in z'n dromen. Hoewel ik vanacht -op het laatst- de indruk kreeg dat hij niet sliep en bewust tegen de camera sprak.
Of het is een vertekend beeld door alle make-up ..... ( dat haal je er 's-nachts toch af ? )quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
Het is net of Nadia met haar ogen open slaapt.
Dit gaat Natasia haar niet in dank afnemenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of het is een vertekend beeld door alle make-up ..... ( dat haal je er 's-nachts toch af ? )
[afbeelding]
Niet als je bang bent hoe mensen je een volgende dag zullen zien, zonder make-up. hmm, ok ik zal stoppen met m'n insinuatiesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of het is een vertekend beeld door alle make-up ..... ( dat haal je er 's-nachts toch af ? )
[afbeelding]
Normaal gesproken wel maar ik denk dat ze bang was dat ze iemand wakker zou maken. Het is ook haar eerste nacht daar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
Het is net of Nadia met haar ogen open slaapt.
Ik zie het ineens helemaal voor me ...... Natasia gaat haar morgen wel even helpen, haartjes wassen, gezichtje schoonmaken, onder de douche zetten en dan ineens blijkt ze toch een jongetje te zijn.......quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Dit gaat Natasia haar niet in dank afnemen
Met make-up naar bed gaan is niet best voor je huid, nee
Is volgens mij ook een flinke klodder donkere oogschaduw of uitgelopen eyeliner, die je er normaalgesproken inderdaad afhaalt, al dan niet terwijl je genomen wordt, zoals Amanda.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben het met je eens. Willen ze een beetje stijl in die villa, lijkt het binnen te komen, weer niet goed!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar ik denk dat ze bang was dat ze iemand wakker zou maken. Het is ook haar eerste nacht daar.
Jammer dat hier altijd van het negatieve uitgegaan wordt. Stel je maar eens voor dat je er zelf net bent....
Dat zou heel mooi zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:41 schreef Day het volgende:
Ik heb ook het gesprek tussen Nadia en Huub/Lieke gevolgd. (waar Huub gewoon zat te liegen en Lieke het begrijpende vrouwtje speelde). Dit is niet iemand die een discussie met Lieke uit de weg gaat. Heb zo'n vermoeden dat Nadia heel vaak aan Lieke gaat vragen wat haar eigen mening nou is.
Normaal gesproken wel, maar ze kan de weg niet vinden in een eerste nacht, in het donker, in een onbekende villa, waar ook nog eens meerdere mensen slapen die ze niet wakker wil maken en waar haar spullen nog niet uitgepakt zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Is volgens mij ook een flinke klodder donkere oogschaduw of uitgelopen eyeliner, die je er normaalgesproken inderdaad afhaalt, al dan niet terwijl je genomen wordt, zoals Amanda.
Dit zou een mooie ontwikkeling kunnen zijn, ja. Maar je zegt het al, Huub keurt dat nooit goed. En Lieke doet nooit iets wat Huub niet wil.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:41 schreef avonne het volgende:
Het enige wat ik (persoonlijk) zou zien als een positieve en interessante ontwikkeling, is als ze bevriend zou raken met Lieke, waardoor de relatie Huub-Lieke ook iets minder klef wordt. Lieke en Nadia hebben best lang met elkaar gepraat (al kon ik er niets van verstaan).
Maar Huub lijkt niet veel van haar te moeten hebben. Hij zegt wel dat ze een positieve eerste indruk maakt, maar vergeleken met hoe Huub met andere bezoekers omgaat, vind ik hem erg afstandelijk.
nou nog eentje dan: wat als ze Brian het bed in krijgt, eerst een week lang haar verse vriendin speelt en hem uitsluitend de anale sex zal bieden, waar hij zoveel van houdt en dan haar geheim bekend maaktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie het ineens helemaal voor me ...... Natasia gaat haar morgen wel even helpen, haartjes wassen, gezichtje schoonmaken, onder de douche zetten en dan ineens blijkt ze toch een jongetje te zijn.......
Dat moment zou ik best willen zien![]()
Ben het met je eens. Vooralsnog lijkt het me ook niet iemand die dol zal zijn op de ranzigheid van Jaap. Alles moet tiptop zijn. Vraag me af hoe ze zich gaat opstellen in een KUTHOER STINKKUT gesprekje.quote:
En de restquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze werd zelfs verleid en gezoend door Andries
Ik zeg alleen maar dat het lijkt of ze haar ogen open heeft in bed...... en dat komt door de make-up die er nog opzit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ze kan de weg niet vinden in een eerste nacht, in het donker, in een onbekende villa, waar ook nog eens meerdere mensen slapen die ze niet wakker wil maken en waar haar spullen nog niet uitgepakt zijn.
Ik vraag mij af.......zijn jullie werkelijk altijd zo?
Zoals zoenen met Brian en Amanda bedoel je?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:45 schreef Day het volgende:
[..]
Dit zou een mooie ontwikkeling kunnen zijn, ja. Maar je zegt het al, Huub keurt dat nooit goed. En Lieke doet nooit iets wat Huub niet wil.
Huub heeft altijd de stelling gehad dat hij niet (nooit) naar anderen toegaat. Ze moeten zelf komen, dat is zijn meetpunt of iemand echt belangstelling voor hem heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:41 schreef avonne het volgende:
....
Maar Huub lijkt niet veel van haar te moeten hebben. Hij zegt wel dat ze een positieve eerste indruk maakt, maar vergeleken met hoe Huub met andere bezoekers omgaat, vind ik hem erg afstandelijk.
De kans dat de make-up er na het slapen nog fatsoenlijk uitziet is vrij klein (tenzij je heel stil ligt te slapen) dus waarschijnlijk ziet ze er morgen uit als een wasbeertje....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet als je bang bent hoe mensen je een volgende dag zullen zien, zonder make-up. hmm, ok ik zal stoppen met m'n insinuaties
Ja, en je zag zijn reactie!quote:
Onverbiddelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ze kan de weg niet vinden in een eerste nacht, in het donker, in een onbekende villa, waar ook nog eens meerdere mensen slapen die ze niet wakker wil maken en waar haar spullen nog niet uitgepakt zijn.
Ik vraag mij af.......zijn jullie werkelijk altijd zo?
Ze heeft al genoeg gedaan wat Huub niet zo prettihg vond. En andersom ook. Jouw opmerking is dus niet echt gepast.quote:
al ligt er maar iets over z'n dikke mannenhuid heen, het maskeertquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans dat de make-up er na het slapen nog fatsoenlijk uitziet is vrij klein (tenzij je heel stil ligt te slapen) dus waarschijnlijk ziet ze er morgen uit als een wasbeertje....
Ja maar dan heeft ze in ieder geval niemand wakker gemaakt met het vinden in een vreemd huis en in het donker, naar haar demake-up pads en lotionquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans dat de make-up er na het slapen nog fatsoenlijk uitziet is vrij klein (tenzij je heel stil ligt te slapen) dus waarschijnlijk ziet ze er morgen uit als een wasbeertje....
Ik had het niet over andersom. Huub doet sowieso wat hij zelf wil.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft al genoeg gedaan wat Huub niet zo prettihg vond. En andersom ook. Jouw opmerking is dus niet echt gepast.
Volkomen off-topic: Ik had donderdag een toevallige ontmoeting met een fabrieksarbeider van 53 die net voor het eerst met het genderteam van het UMCG had gesproken - in vol ornaat zoals wordt geeist. Een schat van een man, en dolgelukkig dat ie beter laat dan nooit uit de kast was gekomen. Zijn buren weten het al, het vertellen aan de collega's vindt hij nog te eng. Hij zal een jaar lang als vrouw moeten leven voor de operatie. We kunnen er grappen over maken, maar wat mij betreft: niets dan respect voor de moed en moeilijkheden die ermee gepaard gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
al ligt er maar iets over z'n dikke mannenhuid heen, het maskeert![]()
Lieke liegt nergens over. Dat zit in jouw twisted fantasie. Maak het maar eens hard dan, waar ze zogenaamd over liegt. Lieke is juist de enige persoon die overal eerlijk over is, vanaf dag 1. Jij mag haar niet dus probeert alles negatief uit te leggen, maar gaat niet lukken. Lieke is de enige in de villa die niet scheldt, niet vecht en die volkomen oprecht is. Je kunt blijven proberen om fokkers van het tegendeel te overtuigen, maar dat gaat je niet lukken. Er zit echt gewoon maar 1 oprecht persoon in de villa en iedereen die zonder vooroordelen kijkt ziet dat ook. Zelfs Beequeen, die echt anti Lieke was, ziet ook dat ze echt is en oprecht. Misschien moet je wat vaker de streams volgen. Zou overigens sowieso niet slecht zijn, want er ontbreekt regelmatig een mod om een aantal posts te corrigeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:41 schreef Day het volgende:
Ik heb ook het gesprek tussen Nadia en Huub/Lieke gevolgd. (waar Huub gewoon zat te liegen en Lieke het begrijpende vrouwtje speelde). Dit is niet iemand die een discussie met Lieke uit de weg gaat. Heb zo'n vermoeden dat Nadia heel vaak aan Lieke gaat vragen wat haar eigen mening nou is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |