Geen idee, kan ik niet goed zienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:10 schreef lorence1 het volgende:
SLAAPT nadia nu bij dennis?
Nee, bij Natasiaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:10 schreef lorence1 het volgende:
SLAAPT nadia nu bij dennis?
Op de cap juist boven je post zie je het rolgordijn nog, naast het bed van Natasiaquote:
Idd, nu je het zegtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de cap juist boven je post zie je het rolgordijn nog, naast het bed van Natasia
hear hearquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
vind deze beter als die silicone gevallen
gewoon puur natuur
Dat postuur is ronduit mannelijk, echt - ze heeft een heel brede "taille"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoeft niet echt te zijn. Kijk maar naar de rand op de borst aan de linkerkant.
Als het een man/jongen is en vroeg aan transplantaten is begonnen, kunnen ze er ook zo uit zien.
Vooral ook zo wijd uit elkaar.
Ik zeg niet, dat het waar is, maar ook ik heb af en toe het gevoel, dat het een jongetje is.
Nou zeg, en dat op 1 enkele avondquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als het een man/jongen is en vroeg aan transplantaten is begonnen, kunnen ze er ook zo uit zien.
Ik zeg niet, dat het waar is, maar ook ik heb af en toe het gevoel, dat het een jongetje is.
J.aap heeft net een verwennerijtje met zichzelf gedaan onder de douche denken jullie niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:12 schreef tipsch het volgende:
Jaap lijkt rusteloos - verliefd?
neuu, dan zou hij nu wel rustig zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
J.aap heeft net een verwennerijtje met zichzelf gedaan onder de douche denken jullie niet?
Ja, alles is mogelijk. Niet links, niet rechts. Geen ja, geen nee. Niet hoog, niet laag.quote:
Check this ......quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die schouders zijn ook zo breed. Heupen heel smal. Dunnen beentjes en geen taille.
Dicht tegen hem aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:15 schreef tipsch het volgende:
ligt snollie niet naats rat?
jup, deze beelden maken m'n vermoedens alleen maar sterkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Check this ......
[afbeelding]
[afbeelding]
Naast Brianquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:15 schreef STAP01 het volgende:
Waar is Amanda gebleven?
Dus nu hebben we al TWEE manwijven in huis. Potverdoriequote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
jup, deze beelden maken m'n vermoedens alleen maar sterker
Gadverdamme!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Naast Brian
[afbeelding]
Iedereen komt sterk binnen, dus het is echt afwachten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat die Nadia wel een zeer sterke tegenspeler kan worden
Het lijkt er wel op, hè?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Totaal geen vrouwlijke benen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat die Nadia wel een zeer sterke tegenspeler kan worden
Is het ook....daarom zeg ik nogmaals het is een vermoeden op de een of andere manier heb ík dat gevoelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen komt sterk binnen, dus het is echt afwachten.
De spullen van Dennis kwamen ook binnen in rieten mandjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms heb je van die dingen, die zo vreemd over komen. Nadia is stewardes geweest, dan zal ze toch wel een of meer koffers hebben....... Al haar kleren en spullen in rieten mandjes ?
Weet je nog de binnenkomst van Japio met de individuele gesprekken in de private ? Iedereen dacht echt dat hij in een klap alles had gewonnen. En toen kwam de nacht van de dag erna ........quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen komt sterk binnen, dus het is echt afwachten.
Wat ik al zeg, vermoeden....mss ook door de manier hoe ze zich presenteert, anyway links of rechts, denk dat het een zware speler wordt voor de andere bewonersquote:
OK,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:22 schreef Day het volgende:
[..]
De spullen van Dennis kwamen ook binnen in rieten mandjes.
Nader visueel onderzoek:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Totaal geen vrouwlijke benen.
Een penisloze onderkant zegt ook niets.
Kelly d'r entree vergeten in BB destijds???
Ik denk dat het Eric weer is, ditmaal als Nadia verkleed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dan kan Brian de koffers niet weer in de bosjes gooienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:22 schreef Day het volgende:
[..]
De spullen van Dennis kwamen ook binnen in rieten mandjes.
Inderdaad, dat is wel het allerbeste voorbeeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog de binnenkomst van Japio met de individuele gesprekken in de private ? Iedereen dacht echt dat hij in een klap alles had gewonnen. En toen kwam de nacht van de dag erna ........
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die schouders zijn ook zo breed. Heupen heel smal. Dunnen beentjes en geen taille.
Van mij mag het vermoeden kloppen, alleen vind ik het jammer dat ze bij voorbaat niet zoveel op had met Huub en Lieke. De verhoudingen liggen zo scheef.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is het ook....daarom zeg ik nogmaals het is een vermoeden op de een of andere manier heb ík dat gevoel
Kelly d'r entree nooit gezien en al helemaal niet gevolgd op een cossend forum als fok. Ik ben wel benieuwd, werd ze toen ook onthaald als een lekker wijf?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
In het huis wel, ja. Maar volgens mij wisten wij, als kijkers, wel al dat ze een mannetje geweest was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kelly d'r entree nooit gezien en al helemaal niet gevolgd op een cossend forum als fok. Ik ben wel benieuwd, werd ze toen ook onthaald als een lekker wijf?
Ze werd zelfs verleid en gezoend door Andries, die je laatst in DGK kon zien als interviewer voor de Partyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kelly d'r entree nooit gezien en al helemaal niet gevolgd op een cossend forum als fok. Ik ben wel benieuwd, werd ze toen ook onthaald als een lekker wijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |