ik zou vermoeid en aangeschoten in bed rollen en morgen de makeup wel weg poetsen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar ik denk dat ze bang was dat ze iemand wakker zou maken. Het is ook haar eerste nacht daar.
Jammer dat hier altijd van het negatieve uitgegaan wordt. Stel je maar eens voor dat je er zelf net bent....
off-topic:Da's ook schitterendquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Volkomen off-topic: Ik had donderdag een toevallige ontmoeting met een fabrieksarbeider van 53 die net voor het eerst met het genderteam van het UMCG had gesproken - in vol ornaat zoals wordt geeist. Een schat van een man, en dolgelukkig dat ie beter laat dan nooit uit de kast was gekomen. Zijn buren weten het al, het vertellen aan de collega's vindt hij nog te eng. Hij zal een jaar lang als vrouw moeten leven voor de operatie. We kunnen er grappen over maken, maar wat mij betreft: niets dan respect voor de moed en moeilijkheden die erbij gepaard gaan.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke liegt nergens over. Dat zit in jouw twisted fantasie. Maak het maar eens hard dan, waar ze zogenaamd over liegt. Lieke is juist de enige persoon die overal eerlijk over is, vanaf dag 1. Jij mag haar niet dus probeert alles negatief uit te leggen, maar gaat niet lukken. Lieke is de enige in de villa die niet scheldt, niet vecht en die volkomen oprecht is. Je kunt blijven proberen om fokkers van het tegendeel te overtuigen, maar dat gaat je niet lukken. Er zit echt gewoon maar 1 oprecht persoon in de villa en iedereen die zonder vooroordelen kijkt ziet dat ook. Zelfs Beequeen, die echt anti Lieke was, ziet ook dat ze echt is en oprecht. Misschien moet je wat vaker de streams volgen. Zou overigens sowieso niet slecht zijn, want er ontbreekt regelmatig een mod om een aantal posts te corrigeren.
Anyway, ik ga naar bed nu. Het is al weer laat.
Ja precies !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit ziet er toch uit als een vrouw hoor. Al lijkt ze voor de camera wel gezetter dan op dit plaatje
[afbeelding]
Dat is een onwijs mooie film!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
off-topic:Da's ook schitterendIk heb toevallig vorig weekend de film transamerica gezien, raakt hetzelfde onderwerp (genderdystofie/transseksualiteit) leuke film, aanrader
![]()
Die ken ik niet, zal het onthouden. Voor mij is Priscilla, Queen of the Desert een aangrijpend en humoristisch verhaal van zulke levens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
off-topic:Da's ook schitterendIk heb toevallig vorig weekend de film transamerica gezien, raakt hetzelfde onderwerp (genderdystofie/transseksualiteit) leuke film, aanrader
![]()
Dat zou idd lullig zijn op Nadia dr eerste dagquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:56 schreef BONG4002 het volgende:
@scan: Truste
OT: de boel slaapt (niet verassend)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:55 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zou vermoeid en aangeschoten in bed rollen en morgen de makeup wel weg poetsen.
Ik zie trouwens absoluut niks mannelijks in haar. Hoe komen jullie er toch weer op
Ze zal het nog wel zwaar te verduren krijgen, daar ben ik redelijk wis en zeker van overtuigdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd lullig zijn op Nadia dr eerste dag![]()
wokee, ik sla het opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Die ken ik niet, zal het onthouden. Voor mij is Priscilla, Queen of the Desert een aangrijpend en humoristisch verhaal van zulke levens.
Ik mag toch hopen dat een verassing daar niet bij hoortquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zal het nog wel zwaar te verduren krijgen, daar ben ik redelijk wis en zeker van overtuigd
http://www.youtube.com/watch?v=KNBsp565UeAquote:
DGK is één grote verassingquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat een verassing daar niet bij hoort
dank, welterustenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KNBsp565UeA
En daarmee wens ik mijn medenachtbrakers een goede nachtrust![]()
![]()
Wie weet gaat ze Dennix wel afbranden .....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat een verassing daar niet bij hoort
Truste Disanaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KNBsp565UeA
En daarmee wens ik mijn medenachtbrakers een goede nachtrust![]()
![]()
Dat zou een mooie verassing zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wie weet gaat ze Dennix wel afbranden .....
Was meer een verwachtingspatroon. Ze heeft zo'n supervrouwelijke hoofd en toen ik haar net van achteren zag, vond ik haar lichaam best grof. Had daar meer een wulpse figuurtje bij gedacht, zeg maar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:55 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zou vermoeid en aangeschoten in bed rollen en morgen de makeup wel weg poetsen.
Ik zie trouwens absoluut niks mannelijks in haar. Hoe komen jullie er toch weer op
Haar lichaam is idd grof. En dan te bedenken dat ze (22 jaar) al een liposuctie heeft gehad ......quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:04 schreef Day het volgende:
[..]
Was meer een verwachtingspatroon. Ze heeft zo'n supervrouwelijke hoofd en toen ik haar net van achteren zag, vond ik haar lichaam best grof. Had daar meer een wulpse figuurtje bij gedacht, zeg maar.
Maar ik ga er van uit dat ze gewoon een vrouw is, hoor. En zo niet, is de operatie prima gelukt
Ben blij dat ik afgekicked benquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik kan slapen... vierkante ogen, veel te lang gekeken vanavond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |