Ik snap het niet meer... ik wil gewoon een spelletje spelen!quote:
Niet goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef qonmann het volgende:
jammer die had ik geweten (1965)
Caterine Deneuve ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mag ik?
Cinema: Et dieu crea la femme...
quelle femme?
1965, Brigitte Bardotquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mag ik?
Cinema: Et dieu crea la femme...
quelle femme?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
John Merrick
Ja, doei, ik ben weg. Ik vind er zo niks aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
1965, Brigitte Bardot
maar deze telt niet :-)
Thank you, come againquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef Floripas het volgende:
Ja, doei, ik ben weg. Ik vind er zo niks aan.
Ik kom vanavond voor het eerst binnen, en zie een op het eerste gezicht leuk spel dat uitmondt in gebitch over regeltjes, mensen die hun eigen expertise opdringen, vaagheden en incestueus geneuzel. Het is niet alsof je een Ferrari kunt winnen, of zo.
Doei maar weer!![]()
IK wist da ER aan de beurt was, ze is nu aan het denken :-)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
Het is Brigitte Bardot, maar ER is aan de beurt
Bye byequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kom vanavond voor het eerst binnen, en zie een op het eerste gezicht leuk spel dat uitmondt in gebitch over regeltjes, mensen die hun eigen expertise opdringen, vaagheden en incestueus geneuzel. Het is niet alsof je een Ferrari kunt winnen, of zo.
Doei maar weer!![]()
Ik heb niet teruggelezen maar dat stuit mij hier ook tegen de borst.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doei maar weer!![]()
Ik ben ook een alpha die niet WIL slapenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef tong80 het volgende:
Ik val er ook maar net in. Meer vandeze vragen graag. Ik ben een alpha die niet kan slapen
Ja en waag er eens tien seconden boven te zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik trouwens op wijzen dat de vraagsteller tien minuten heeft om een nieuwe vraag te stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |