DIE VRAAG TELDE NIET!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:09 schreef wyccie het volgende:
Staat het punt voor Floripas er al bij? Anders zet ik het er nog bij.
(Ik zat trouwens naar het plaatje te kijken, op zoek naar puntjes op zijn gezicht, maar je bedoelde de umlaut.)
Ik stel expres geen vragen over mijn expertise. Mensen die experts zijn en vragen stellen over hun eigen onderwerp verwachten of een belachelijk gedetailleerd antwoord, of iets dat je niet zomaar kunt weten, of willen alles nuanceren. Dat is helemaal niet leuk in een kenniskwis.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:07 schreef ScottTracy het volgende:
Geloof me Floripas, je komt echt binnen op een vreemde avond. Dit heb ik ook nog nooit meegemaakt
hou je gedeisd zeg....je gedraagt je als een kindquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Suikerziekte is Diabetes. Als jij een diabeet tegenkomt zegt ie dan ook tegen je: Oh, ik ben een insipidus diabeet. Schei toch uit zeg!!! We doen hier geen medische quiz. Als jullie specifieke antwoorden willen, tot in de details aan toe dan openen jullie toch lekker een Medische Quiz topic???
IK zie je morgen dan wel weer :-)quote:
En jij begrijpt de term: ALGEMENE kennis quiz niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
hou je gedeisd zeg....je gedraagt je als een kind
wyccie +1quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:09 schreef wyccie het volgende:
Iman
Jij zit gewoon expres te kloten. Stop er nou eens meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef C21H23NO5 het volgende:
Waaromn stel je niet gewoon algemene vragen ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Edit: oeps. Nou ja, je begrijpt me wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik stel expres geen vragen over mijn expertise. Mensen die experts zijn en vragen stellen over hun eigen onderwerp verwachten of een belachelijk gedetailleerd antwoord, of iets dat je niet zomaar kunt weten, of willen alles nuanceren. Dat is helemaal niet leuk in een kenniskwis.
Floripas het punt en de volgende vraag ..kunnen we weer verder :-)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:11 schreef wyccie het volgende:
Oké, Scott en WA willen dat het punt voor Floripas erbij komt. Wat nu?
Lees maar even terugquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Floripas het punt en de volgende vraag ..kunnen we weer verder :-)
Misschien te gedetailleerd inderdaad, dan weet ik dat voor de toekomst. Ik zou het wel op prijs stellen als we hierover normaal kunnen communiceren met elkaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waaromn stel je niet gewoon algemene vragen ?
Dit is een algemene kwis geen medische .....
Ah...komt wel weer goedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het niet leuk meer.![]()
De naam van de Elephant Man graag.
Mag ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Floripas het punt en de volgende vraag ..kunnen we weer verder :-)
Nee je mag nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mag ik?
Cinema: Et dieu crea la femme...
quelle femme?
ik ook nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het niet leuk meer.![]()
De naam van de Elephant Man graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |