topickillerquote:
ik heb hem vanavond ook gewoon aangehad, zit nu eindelijk even op de bank, en heb de TV aangezet op het Diana concert.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:36 schreef -Hans- het volgende:
^!
En toch staat hier de radio al de hele dag op radio Rock Werchter 3FM. Echt te gek al die live opnames en de combinatie Veenstra - Corton loopt ook zeker niet verkeerd.
Tvp.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/30/thumb/img6.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/30/thumb/img7.jpg]afbeelding][/url]
Och, ik verwacht dat wel hoor. Het is algemeen bekend dat dit topic totaal niet loopt in het weekend...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
Jeetje, ben je een heel weekend weg, is deel 191 nog steeds open
Dat verwacht je niet.
Maar ik ben er weer,!
Dat wilde ik net gaan postenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
Jeetje, ben je een heel weekend weg, is deel 191 nog steeds open
Dat verwacht je niet.
Dat ookquote:Maar ik ben er weer,!
Hoi Glacierquote:
pakte ik ook nog even mee (stop eens op tijd Gielquote:Op maandag 2 juli 2007 09:09 schreef Glacier het volgende:
Net nog het laatste stukje Giel meegepikt met Ellen ten Dammen aan de telefoon..
Wat denken jullie hier nou van? Ik neig toch om mee te gaan met Giel..het klinkt idd een beetje als chantage van mevrouw ten Damme..
En als ik dan ook nog eens bij Glacier ben, dan heb je er weer 2 minder om te posten...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik verwacht dat wel hoor. Het is algemeen bekend dat dit topic totaal niet loopt in het weekend...![]()
Slowchatten op FOK! is idd nou niet het eerste wat in me opkomt om te gaan doen als jij hier bent neequote:Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef MutZ het volgende:
En als ik dan ook nog eens bij Glacier ben, dan heb je er weer 2 minder om te posten...
Absoluut mooiquote:
Ik vond het een heerlijke verademing na dat Blof-vehikelquote:Op maandag 2 juli 2007 13:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Absoluut mooi
En ik vond hem wel heel erg naadloos overgaan na Blof, zou dat blofnummer mij daarom zo bekend voorkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |