topickillerquote:
ik heb hem vanavond ook gewoon aangehad, zit nu eindelijk even op de bank, en heb de TV aangezet op het Diana concert.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:36 schreef -Hans- het volgende:
^!
En toch staat hier de radio al de hele dag op radio Rock Werchter 3FM. Echt te gek al die live opnames en de combinatie Veenstra - Corton loopt ook zeker niet verkeerd.
Tvp.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/30/thumb/img6.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/30/thumb/img7.jpg]afbeelding][/url]
Och, ik verwacht dat wel hoor. Het is algemeen bekend dat dit topic totaal niet loopt in het weekend...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
Jeetje, ben je een heel weekend weg, is deel 191 nog steeds open
Dat verwacht je niet.
Maar ik ben er weer,!
Dat wilde ik net gaan postenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
Jeetje, ben je een heel weekend weg, is deel 191 nog steeds open
Dat verwacht je niet.
Dat ookquote:Maar ik ben er weer,!
Hoi Glacierquote:
pakte ik ook nog even mee (stop eens op tijd Gielquote:Op maandag 2 juli 2007 09:09 schreef Glacier het volgende:
Net nog het laatste stukje Giel meegepikt met Ellen ten Dammen aan de telefoon..
Wat denken jullie hier nou van? Ik neig toch om mee te gaan met Giel..het klinkt idd een beetje als chantage van mevrouw ten Damme..
En als ik dan ook nog eens bij Glacier ben, dan heb je er weer 2 minder om te posten...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik verwacht dat wel hoor. Het is algemeen bekend dat dit topic totaal niet loopt in het weekend...![]()
Slowchatten op FOK! is idd nou niet het eerste wat in me opkomt om te gaan doen als jij hier bent neequote:Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef MutZ het volgende:
En als ik dan ook nog eens bij Glacier ben, dan heb je er weer 2 minder om te posten...
Absoluut mooiquote:
Ik vond het een heerlijke verademing na dat Blof-vehikelquote:Op maandag 2 juli 2007 13:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Absoluut mooi
En ik vond hem wel heel erg naadloos overgaan na Blof, zou dat blofnummer mij daarom zo bekend voorkomen?
Eén van de weinige GnR-nummers die ik wel mooi vind trouwensquote:Op maandag 2 juli 2007 13:32 schreef Againzender het volgende:
Patience, die kwam 18 jaar geleden uit, damn, voel mij oud
Het album Appetite for Destruction vind ik best een lekker album. Maar laat daar nou net niet Patience op staanquote:Op maandag 2 juli 2007 13:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eén van de weinige GnR-nummers die ik wel mooi vind trouwens.
Dat gekrijs en geschreeuw van die Axel, vooral altijd op het laatst in die nummers is de reden dat ik GnR niet zo trek.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het album Appetite for Destruction vind ik best een lekker album. Maar laat daar nou net niet Patience op staan
Wat er daarna door ze is gemaakt is over het algemeen erg matig.
Leuk! Als je wilquote:Op maandag 2 juli 2007 14:28 schreef Noisemaker het volgende:
Ik heb even het laatste stukje gedaan, zal ik em uploaden?
Haha, ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
En die boomknuffelaar die net aan de lijn was, prachtig
En als je met de trein gaat, dan blijf je vaak op hetzelfde stationquote:Op maandag 2 juli 2007 15:34 schreef Glacier het volgende:
Met andere woorden: zij verplaatst zich alleen per fiets of lopend
Zo kom je nog eens ergens!
Ja, maar zo 's geen foute kleuterhouseplaat.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
De uit je dip tip![]()
Terug naar de jaren '90
Het is ook voor de Hitkrant, die zijn net van de kleuterschool afquote:Op maandag 2 juli 2007 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De kleuterawards hadden ze zonder problemen gewonnen.
Kneuzen dat 't zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:47 schreef D.Rose het volgende:
nou vooruit, omdat jullie er op zitten te wachten.......
Joh praat geen kulquote:Op maandag 2 juli 2007 18:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
haaaaai! paar topics gemist geloof ik
Inderdaad, ik kan geen pizza meer zien!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Joh praat geen kulDit godvergeten deel loopt al 4 dagen
.
Ik ben dan ook maar naar de Mac gegaan netquote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan geen pizza meer zien!
wat voor werk doe je?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Heej![]()
Vanochtend begonnen op mijn nieuwe werk en Ja3fm op de radio. Maar ik heb niet echt kunnen luisteren
Nu eten [afbeelding]
Ik zit nu in de artiesten en entertainment planning, bij een bedrijf met vaste eigen locatie`s en sinds kort ook andere locatie`s. Ik heb er ook zin in. Vandaag intake gesprek met een tafelgoochelaar gehad. Maakte van mijn 50 euro briefje een briefje van 10 voor mijn ogen...quote:
anders open ik welquote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef D.Rose het volgende:
iemand die wil openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |