zou ook wel zulke dames in me bed willen hebben andersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brianaal wil zieltjes winnen dus die wil haar er wel bij in bed
Wat zou het anders moeten zijn? Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Denniks is pissed off over de naam Denniks.![]()
Haha ik ben ook benieuwd!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Kan iemand een cap maken zodra haar billen te zien zijn, dank u.
Ze zit er momenteel op, sorry. Maar ik zal erop letten...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Kan iemand een cap maken zodra haar billen te zien zijn, dank u.
Volgens mij wel hoor, maar ze zijn zo wijs om even over de consequenties na te denkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:40 schreef farceman het volgende:
Ze willen allebei overduidelijk dat ze niet bij hun blijft slapen
Mooi, we verwachten natuurlijk wel mooie ronde marokkaanse billen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:40 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ze zit er momenteel op, sorry. Maar ik zal erop letten...![]()
'Naatje', het woord zegt het al...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:40 schreef FdW het volgende:
Naatje lijkt me een beetje type Malice.
Rust maar goed uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben moe (ook van de kooi)
Zie de filmpjes wel morgen.
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:40 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ze zit er momenteel op, sorry. Maar ik zal erop letten...![]()
Ze bespreken of ze wel of niet een trio gaan doenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie zei ook al weer dat alleen Huub instructie's geeft aan z'n vriendin ........
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben moe (ook van de kooi)
Zie de filmpjes wel morgen.
![]()
Daar geilt hij juist opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:43 schreef Sebi het volgende:
hahaha Brian is alweer bang dat Dellie met Nadia (hebben we al een bijnaam?) gaat zoenen. Het was toch juist de bedoeling dat WB met Nadia ging rommelen?
Nee hoor..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:44 schreef Ricard0j het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Nadia aan het stoken?
Nadia is net een paar uurtjes in huis en Huub zit al aan haar tieten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:36 schreef Sebi het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20070626/DGK-30-6-2007 0.35.00.jpg]afbeelding][/URL]
verzinnen? Huub heeft het idd letterlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Waar bemoeit ze zich mee. Verzint ze dit soort onzin zelf?
En Huub is niet helemaal eerlijk. Hij heeft helemaal niet de voorwaarde gesteld dat hij alleen terug zou willen naar de relatie van 1,5 jaar terug. Hij heeft Hedda zelfs gevraagd of ze met hem wou trouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |