Dat heeft ze nooit gezegdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Iemand die anti-Huub/Lieke is, dacht dat jou dat wel aansprak?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Nadia: "Jaap is een emotie-eter. Ik herken dat wel. Als ik me rot voel, ga ik ook eten."
Ja, maar niet afgemaakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:27 schreef F04 het volgende:
Heeft Lieke echt Psychologie gestudeerd? :|
En sinds Nadia binnen is, al 3892 keer geroepen dat Lieke Huub's porseleinen neukpoppetje is en dat huub een zwak iemand is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:30 schreef Mokum020 het volgende:
Dennis heeft al 25x gezegd "doe lekker je eigen ding"....
![]()
Vind het schandalig dat zulke ingrepen (in dit geval liposuctie) worden uitgevoerd bij zulke jonge mensen die het euvel ook kunnen verhelpen door zich even een paar maandjes kwaad te maken op de sportschoolquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het viel me op omdat ze een buikcorrectie heeft gehad... en nog aardig gevuld is in die regionen.
Als lieke zichzelf is kan ze Nadia wel naar haar hand krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk was positief. Intelligent, van goede afkomst, beschaafde babbel. Maar na de vraag : "wie vindt jij de leukste jongen in de kooi"?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij oordelen lekker verder over Na, die ja![]()
Of je drukt nog een keer op je Caps-toets....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:30 schreef grazygirl het volgende:
IN GODESNAAM WAAR BLIJFT DIE TONEELHAAK VOOR DENNIX, KAN DIMITRI OF MITCH OF DESNOODS ELLY OF MELIISA HEM NIET EVEN GIGA AFMAKEN
Ze zegt net dat ze dat NIET heeft gezegd...er zijn dingen geschreven wat dus NIET waar isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet dusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Als lieke zichzelf is kan ze Nadia wel naar haar hand krijgen denk ik.
Je capslock is ingedrukt. Geen dankquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:30 schreef grazygirl het volgende:
IN GODESNAAM WAAR BLIJFT DIE TONEELHAAK VOOR DENNIX, KAN DIMITRI OF MITCH OF DESNOODS ELLY OF MELIISA HEM NIET EVEN GIGA AFMAKEN
Truste schatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:26 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nokken, zie mijn toetsen dubbel na een avondje borrelen. Trusten en tot morgen.
Ligt er ook aan of je uitzendingen bekijkt of de livestreams.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:32 schreef Donnie29 het volgende:
Ze zegt Huub en Lieke zijn altijd bezig met het spel, excuse me, maar dat is juis de Brian clan die alleen maar over strategieen kan lullen, Jaap ook alleen maar met 1 ding bezig. Huiswerk heeft ze niet al te goed gedaan op dat vlak dan.
sorryquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je drukt nog een keer op je Caps-toets....![]()
Ze keek alleen maar naar de uitzendingen..... verklaart genoegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:32 schreef Donnie29 het volgende:
Ze zegt Huub en Lieke zijn altijd bezig met het spel, excuse me, maar dat is juis de Brian clan die alleen maar over strategieen kan lullen, Jaap ook alleen maar met 1 ding bezig. Huiswerk heeft ze niet al te goed gedaan op dat vlak dan.
Ik ook, maar ik denk dat wat je noemt aangeleerd is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk was positief. Intelligent, van goede afkomst, beschaafde babbel. Maar na de vraag : "wie vindt jij de leukste jongen in de kooi"?![]()
Maar ik wacht het nog even af...
Dat is met Amanda ook vaak zo geweest...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:34 schreef grazygirl het volgende:
kijk dat bedoel ik tasia is best te pruimen met huub en lieke haha
dat komt ervan als je alleen de uitzendingen hebt gezien en niet de streams. wderom een bewoner die denkt zich goed ingelezen en i ngekeken te hebben, om moedeloos van te wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:32 schreef Donnie29 het volgende:
Shit sorry, tuurlijk ze heeft alleen uitzendingen gekeken. Dom dom dom van mezelf!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze keek alleen maar naar de uitzendingen..... verklaart genoeg
Als er iemand een mokkeltje is is het Amanda wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:35 schreef riri het volgende:
amanda zei over nadia...mokkeltje?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:36 schreef Sebi het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20070626/DGK-30-6-2007 0.35.00.jpg]afbeelding][/URL]
haha mooie capsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:36 schreef Sebi het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20070626/DGK-30-6-2007 0.35.00.jpg]afbeelding][/URL]
Des te eerder zien we wat er onder het vernis zitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:37 schreef Gert het volgende:
Nadia klinkt al behoorlijk zat.
Wat is dat toch in die villa??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:36 schreef Sebi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |