quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:15 schreef demins het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het laatst zag vroeg hij of ik mijn bikini aan wou doen...
Dat vind ik ook. Denniks is een week binnen en we weten nou zijn specialiteit wel. Maar Nadia is nog maar net binnen en wordt nu al aan het kruis genageld. Sommige users zouden zich moeten schamen. (Dat DGK gedrag wordt schijnbaar al als "normaal"ervaren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef haar nou GVD ff en dag of twee............ Dan zeiken
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef BuffyJan het volgende:
En Denniks heeft Hind natuurlijk wel eens ontmoet...
Als afgevallen Popstar
Nadia is ook niet van 'n hoog niveau, ze acteert slechts 'n kakkertje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Mannen met een ietwat hoger niveau hebben in de kooi alleen Lieke om op te vallen.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Mannen met een ietwat hoger niveau hebben in de kooi alleen Lieke om op te vallen.![]()
Sneu tiep!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
Dennis: Ik ben gelijk gaan knallen, vanaf het eerste moment BOEM!
Ik wil eerst d'r tieten zien voordat ik beslis of ik d'r leuk vind.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is dan jammer voor Nadia want dan moet ik haar niet![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
Ik vraag me ernstig af hoe dit nette meisje zich houdt, zodra ze een keer stevig aangepakt wordt.
Zou ze ook nog een donkere, gemene kant hebben?
Lieke en Huub.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij vindt jij alleen lieke leuk
Wordt een beetje saai anders hè, als iedereen gaat posten "ja eeuh.. ik moet het eerst eens een paar dagen aanzien, ik heb nog geen mening over haar."quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef eeff het volgende:
Iedereen heeft gelijk een mening over haar.. maar we weten nog niet wat er gaat komen..
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wil eerst d'r tieten zien voordat ik beslis of ik d'r leuk vind.![]()
Wiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:17 schreef grazygirl het volgende:
moet Nadia nog even aankijken maar die Dennis![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wil eerst d'r tieten zien voordat ik beslis of ik d'r leuk vind.![]()
Ik wil haar wel eens aan een ander kruis nagelenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Denniks is een week binnen en we weten nou zijn specialiteit wel. Maar Nadia is nog maar net binnen en wordt nu al aan het kruis genageld. Sommige users zouden zich moeten schamen. (Dat DGK gedrag wordt schijnbaar al als "normaal"ervaren.)
Lieske tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke en Huub.
Om het even volledig te maken:
BB1 Bart
BB2 Robin
Bb3 Diane
Bb4 Jeanette
BB5 Lieke
BB6 Jeroen
| Forum Opties | |
|---|---|