Doet ie erbij hè....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch zijn dagtaak, naast het zakkenwassen?
Tsja, wat zal ik zeggen , ik ben net binnen, ik kijk het nog even aan met madame Nadia.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen...
Mijn eerste indruk van Nadia is trouwens helemaal niet zo goed. Ze steekt af bij Natasia, Melissa en Amanda, maar ze is toch net zo'n opbouwvrouw: tandjes, accentje, buikje... allemaal buitenkant.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
Welnee!Dat is het geld wat hij van Tien heeft gekregen als 'Wiedergutmachung'. Het bezit daarvan moet hij toch op de een of andere manier zien te verklaren...
ja ik wil wedden coz hij is bangquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:11 schreef wolferl het volgende:
Wedden dat Denniks binnenkort ook dat paard gaat verzorgen....
Te gek voor 'm!quote:
Idd ze lijkt best wel op Hind....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis vindt Nadia op Hint lijken, het is een compliment
volgens mij vindt jij alleen lieke leukquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik stoor me nu al aan Nadia. Ze praat op een bepaald toontje ofzo... Geen idee wat het precies is
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:13 schreef carpediem23 het volgende:
Dat meisje is veel te netjes voor het BAND groepje......ze komt toch niet uit een tuig gezin!
dat is dan jammer voor Nadia want dan moet ik haar nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:14 schreef blomst het volgende:
Nadia is dus een BANDJ aanhanger.
Hij niet alleenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij vindt jij alleen lieke leuk
Toen ik hem voor het laatst zag vroeg hij of ik mijn bikini aan wou doen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:13 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is geile Gertje ?
Mannen met een ietwat hoger niveau hebben in de kooi alleen Lieke om op te vallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
HEAR HEARquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |