ja, natuurlijk huub valt ook op haarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
Lieke kijkt ook een beetje zuurig
En een sportief lichaam, Jammer Jaap, Huub en Dennisquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef rece het volgende:
ze zoekt uitstraling, jammer Denniks.
Breenless heeft ook een opleiding afgerond toch??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:54 schreef Mika25 het volgende:
Mooi uiterlijk...
Goed figuurtje...
Prettige stem om naar te luisteren...
Heeft een opleiding afgerond, dus heeft IQ...
Als ze zich ook nog eens beschaaft gedraagd en niet gaat "hoeren" in discussies zoals Amanda, dan is de PERFECT... misschien wel TE perfect, er moet ergens een addertje onder het gras zitten. Dit soort vrouwen zou zichzelf nooit opgeven voor een ordinair programma zoals DGK...
Gewoon een paar extra gaten waar je je lul in kan steken..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Al is de gedachte aan zo'n lipo-pens weer wat minder opwindend.![]()
Onzin? Ik vind 't begrijpelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, natuurlijk huub valt ook op haar
onzin dat-ie alleen op hollandse mesijes valt
Nope, ze lijkt niet op Hind.quote:
Brian!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:56 schreef Dark het volgende:
Nadia valt op donkere jongens met een gespierd lichaam, ze wil wel dat iemand charisma heeft, zorgzaam, beschermend, een echte man!
( Te druk met zakkenwassenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:56 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis is al vanaf de binnenkomst van Nadia stil. Hij heeft nog geen woord gezegd.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:57 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jammer brian ze zoekt iemand met uitstraling
Ze hebben het met oudere mensen (Stephan, Angelique, Nicolaas, Ilona, Sylvia) geprobeerd, allemaal mensen van niveau die het miljonairs concept elan gaven. Maar de kijkcijfers waren te laag. Dus daarom de overstap naar Temptation Island niveauquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef braaksel het volgende:
Ik vind DGK steeds méér naar Temptation Island neigen.
ben jij zo iemand?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat gaat snel! Dus geen discussie?![]()
In zijn broek jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:57 schreef yellowfirst het volgende:
Brian zit bijna te kwijlen...........![]()
Oh ja... was um vergetenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gewoon een paar extra gaten waar je je lul in kan steken..
dat deftig kan ik echt helemaal niet rijmen met dat intervieuw wat hier in de cos opdook met haar, dat was zo platquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Te veel een popje. Verder komt ze me veel te 'deftig' ofzo over. Geen idee hoe ik het anders moet uitleggen. Qua persoon is ze minder erg dan ik dacht, maar ze is absoluut niet mijn type.
kortzichtig?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:54 schreef Mika25 het volgende:
Heeft een opleiding afgerond, dus heeft IQ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |