Een miljonaire waardig...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:51 schreef braaksel het volgende:
Wat 'n rijkeluiskindje, zeg.
ik ben niet de enige volgens mij die er zo over denktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
we hebben het nou niet over amanda, ik weet hoe je over haar denkt,
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef braaksel het volgende:
Maar goed, ze woont in 020, maar is van origine dus géén jood.
Dat zie je niet goed, ze heeft vrouwelijke rondingenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef Cungy het volgende:
[afbeelding]
zie ik dat goed...of is het een beetje dikkig...
ja ok...pic kan beetje afwijken...ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat zie je niet goed, ze heeft vrouwelijke rondingen
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef braaksel het volgende:
Maar goed, ze woont in 020, maar is van origine dus géén jood.
Ik blijf bij Lieke.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh. Elke gezonde kerel valt daar voor![]()
De Liposuctie heeft de vruchten al af geworpenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat zie je niet goed, ze heeft vrouwelijke rondingen
Op iemands uitspraak keur ik niemand af, wel op gedrag.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef braaksel het volgende:
[..]
Ik irriteer mij aan die 'r' van d'r, afgrijselijk.
Dat gaat snel! Dus geen discussie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Cungy het volgende:
[..]
ja ok...pic kan beetje afwijken...ben ik het mee eens
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef rece het volgende:
Amanda: Wil je champagne?
Nadia: Ja lekker, is het een rose?
Amanda: nee champagne.
oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii mooooooooooooooooooooiquote:
Dat vond ik dus ook...totaal niet....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
Ze lijkt me wel iemand die niet past bij BAND.
Ik vrees met grote vreze.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:54 schreef Mika25 het volgende:
Mooi uiterlijk...
Goed figuurtje...
Prettige stem om naar te luisteren...
Heeft een opleiding afgerond, dus heeft IQ...
Als ze zich ook nog eens beschaaft gedraagd en niet gaat "hoeren" in discussies zoals Amanda, dan is de PERFECT... misschien wel TE perfect, er moet ergens een addertje onder het gras zitten. Dit soort vrouwen zou zichzelf nooit opgeven voor een ordinair programma zoals DGK...
quote:
Volgens mij kan die stem nog wel eens gaan irriteren (net als die van Lieke).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:54 schreef Mika25 het volgende:
Mooi uiterlijk...
Goed figuurtje...
Prettige stem om naar te luisteren...
Heeft een opleiding afgerond, dus heeft IQ...
Weet je zeker dat ze dat tegen Natasia zei?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze houdt dus van nageldingetjes en keek Amanda meteen aan. Tegen Natasia zei ze al "wat ben je mooi"... BAN dus.
Dank je want ik heb ook een rare rrrrrrrrrquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op iemands uitspraak keur ik niemand af, wel op gedrag.
Nou, ik wilde tijdens het kerstdiner al heeel graag dat ze weer zou weggaan...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Amanda zou als je haar voor het eerst zou zien misschien ook wel lief lijken. Kun je nagaan.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh. Elke gezonde kerel valt daar voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |