schaapjes horen niet bang te makenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe deed ik dat dan?
Dan weet ik hoe ik dat verder altijd kan blijven doen
Mij een beetje een slechte naam bezorgenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het is een ondeugend type dat slecht luistert. Je moet haar lokken met wat snoepjes. Of gewoon
![]()
![]()
Nesle----Sheep
I Agree!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
*teltquote:
Wat doe dat negerschaap daar!quote:
zit in je natuurquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
leuk, ik laat altijd mensen in slaap vallen
Die komt niet.. Ze is van MIJ!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:34 schreef Supersheep het volgende:
Nou, nu maar wachten tot Nesle hier aankomt
welke minkukel verzint zulke tekstenquote:De gestaltprincipes helpen mee bij het ordenen van beeldelementen tot objecten. Deze principes
Niet alle gestaltprincipes zijn pre-attentive. Objecten die gedetecteerd worden kunnen onder de aandacht gebracht worden. De aandacht kan zich spreiden over een object en daardoor sneller veranderingen opmerken die op hetzelfde object plaatsvinden (same object advantage). Je aandacht kan vier objecten tegelijk vasthouden. Die objecten kunnen sneller verwerkt worden dan andere objecten.
ik ben van mezelfquote:
Jij hebt niks te zeggen, jij bent vrouw..quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:36 schreef geenaam het volgende:
[..]
Die komt niet.. Ze is van MIJ!![]()
Ze wilde iemand meer richting haar eigen leeftijd. Ze zei, en ik citeer: "Ik hoef dat vieze, oude, verlepte schaap niet."
Ik snap er grotendeels niks van en wat ik wel snap klinkt als onzinquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welke minkukel verzint zulke teksten
gelukkig staan er voorbeeldjes bij
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:39 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jij hebt niks te zeggen, jij bent vrouw..![]()
ik moet zeggen dat het met die voorbeeldjes erbij enigzins logisch is (en te volgen!) isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik snap er grotendeels niks van en wat ik wel snap klinkt als onzin
Naar meisjes gooienquote:
De stenen van Etcetera zijn hard aangekomen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:59 schreef geenaam het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ai6Xd6a-2HY
Daar ben ik het niet helemaal mee eensquote:
Jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De stenen van Etcetera zijn hard aangekomen?
ik kan heul hard gooienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De stenen van Etcetera zijn hard aangekomen?
Dacht ik alquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens
Sheep en ik maken hier de dienst uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens
Bertje is ook van mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht ik al
Dan neem ik B.ertha maar![]()
Jammer dan B is nu van mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:07 schreef geenaam het volgende:
[..]
Bertje is ook van mij.Zij is heel speciaal, want.. uhmm.. ik weet even niet meer waarom, maar Bertje is ook van mij
![]()
dat laten we jullie geloven jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:05 schreef geenaam het volgende:
[..]
Sheep en ik maken hier de dienst uit![]()
Dit loopt uit op een gevecht. Als Bertje dit terugleest is ze natuurlijk aangenaam verrast dat 2 heren om haar vechten...quote:
je bent een schaapquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:11 schreef Supersheep het volgende:
Zal ik het derde hondje dan maar zijn?
Echt niet, Nem en ik kunnen jullie hebben!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:05 schreef geenaam het volgende:
[..]
Sheep en ik maken hier de dienst uit![]()
Tss.. Hoor je dat Sheep..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt niet, Nem en ik kunnen jullie hebben!
Een wolf in hondskleren!quote:
oh wachtquote:
nou zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |