Werk ze eruit!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Nesle het volgende:
Téeering er zijn gewoon kijkers bij ons huis voor de open dag
Dit is nog noooooooooit gebeurd
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:45 schreef Supersheep het volgende:
geenaam is trots dat ie een FOK!-clown wordt genoemd?
quote:Behalve op verschillende kanalen, wordt de lijndetectie ook gebaseerd op
verschillende frequenties. Een hoge frequentie wil zeggen dat er scherpe
randen zijn, en een lage frequentie betekent dat er vage randen zijn.
In de afbeelding hiernaast zie je bovenin hoge frequenties, en onderin
lage frequenties. Als een lijn in meerdere kanalen en meerdere frequen-
ties wordt gedetecteerd, wordt hij versterkt. De sterkste lijnen bepalen de
globale segmentatie van het beeld.
en je weet dat de meeste topics worden teruggelezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:58 schreef geenaam het volgende:
Ik ben stiekem verliefd op Soempie.Ze leest dit toch niet, dus ik kan het wel zeggen..
![]()
En gelijk een reactiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en je weet dat de meeste topics worden teruggelezen![]()
![]()
ik lurk weer eens meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef geenaam het volgende:
[..]
En gelijk een reactieIk maak het topic weer levendig.. Maar ik schaam me niet. Ze mag het weten!!
![]()
![]()
Soempie is van mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:58 schreef geenaam het volgende:
Ik ben stiekem verliefd op Soempie.Ze leest dit toch niet, dus ik kan het wel zeggen..
![]()
Jepquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:04 schreef geenaam het volgende:
Ik hou natuurlijk ook van jou, Etc. Maak je maar geen zorgen..![]()
I've got enough love to share..
Okeee.. Ik kan natuurlijk niet tegen jou op. Jij mag Soem, maar dan wil ik Etc. Deal?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Soempie is van mij![]()
Wat moet ik nou?![]()
Waar gaan julie heen dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jep
Maar ze zijn nu net weg, ze waren wel lekker positief! Dus dat is een goed teken, maar dat hebben we vaker gehad...
Voor E 50,- wel?quote:
mss is Viswijfje geïnteresseerdquote:
Meppel centrum, mijn oma is 2 jaar geleden van de trap gevallen en woont sinds een jaartje in een verzorgingstehuis. Nu is dat huis van mijn oma vrijstaand en staat het in de binnenstad en het is een redelijk groot huis. Aangezien mijn zus en ik over 2 jaar toch het huis uit zijn willen mijn ouders kleiner gaan wonen en dus in de stad omdat dan alles lekker dichtbij zitquote:
Afgesproken maar dan wil ik er nog wel iemand anders bij, anders ga ik je toch aanvallen met staalwolquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:05 schreef geenaam het volgende:
[..]
Okeee.. Ik kan natuurlijk niet tegen jou op. Jij mag Soem, maar dan wil ik Etc. Deal?
Jullie vragen meer dan de huiswaarde?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jep
Maar ze zijn nu net weg, ze waren wel lekker positief! Dus dat is een goed teken, maar dat hebben we vaker gehad...
Nee, de meesten vonden de tuin te groot.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jullie vragen meer dan de huiswaarde?
wtfquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, de meesten vonden de tuin te groot.![]()
Ja, dat snappen wij ook niet. Als ze hier komen kijken is het volgens ons om de mooie tuin en de ligging aan het water. Maar dan zeggen ze het toch af omdat ze het té groot vindenquote:
Je mag Nesle ook hebben..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Afgesproken maar dan wil ik er nog wel iemand anders bij, anders ga ik je toch aanvallen met staalwol
Verdwalen en vervolgens moeten wachten op redding is ook niet leukquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, de meesten vonden de tuin te groot.![]()
wat een gezeurquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja, dat snappen wij ook niet. Als ze hier komen kijken is het volgens ons om de mooie tuin en de ligging aan het water. Maar dan zeggen ze het toch af omdat ze het té groot vinden
JIj geeft MIJ zomaar weg?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:14 schreef geenaam het volgende:
[..]
Je mag Nesle ook hebben..Maar dan wil ik dat je een lief ooitje voor mij regelt.
Sorry, maar Sheep maakt me bang..quote:
Hehe die hebben we ook in de tuin. Maar niet een supergrote, 5 meter breed denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat een gezeur
m'n vriend (Pitt, geen geenaam of sheep of whatever) wil later een vijver
en als je een flinke vijver hebt, en die is goed aangelegd, heb je er eigenlijk nooit meer werk van
Jij mag Tim hebbenquote:
Brad?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat een gezeur
m'n vriend (Pitt, geen geenaam of sheep of whatever) wil later een vijver
en als je een flinke vijver hebt, en die is goed aangelegd, heb je er eigenlijk nooit meer werk van
en dan 80 meter lang zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hehe die hebben we ook in de tuin. Maar niet een supergrote, 5 meter breed denk ik.
ik suck in lengtes en breedtes, verwisseln het ook vaak om
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:16 schreef Etcetera het volgende:
hoeft trouwens niet eens een grote vijver te zijn
da's aardig wat tochquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hehe die hebben we ook in de tuin. Maar niet een supergrote, 5 meter breed denk ik.
ik suck in lengtes en breedtes, verwisseln het ook vaak om
neequote:
Het is een ondeugend type dat slecht luistert. Je moet haar lokken met wat snoepjes. Of gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |