Niet te doen inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
Sjezus... ik krijg het nog druk met al die actieve topics

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
Geweldig: Yvonne dr ONZ topic loopt harder dan de COS... een unicum de laatste tijd

Niet om het een of ander...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
Geweldig: Yvonne dr ONZ topic loopt harder dan de COS... een unicum de laatste tijd
[afbeelding]

En dan kijk je even naar het aantal posts..... en wat zie je dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet om het een of ander...![]()
Maar dat is een screen van het NIEUWE topics scherm...
Enne...
Daar staat ie gewoon boven de COS omdat 'ie later openging![]()

Laat / Bier / Zware dag achter de rug <<< zelf excuus kiezen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan kijk je even naar het aantal posts..... en wat zie je dan?
Later open, meer posts... ergo: het topic loopt harder![]()

All of the above?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat / Bier / Zware dag achter de rug <<< zelf excuus kiezen.

Een Hanneke Groenteman!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:04 schreef Leandra het volgende:
En Pierre...... wat heeft zij gewonnen???![]()
![]()

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een Hanneke Groenteman!
[afbeelding]
GEFELICITEERD!

Euh, wacht...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Wat moet ik daar nou mee?!
Ik heb heul geen ruimte voor een Hanneke of een Groenteman![]()

Ja want 20 is minderjarigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:11 schreef Leandra het volgende:
Jij zelf?!
Dan heb ik voor ik het weet de pedopolitie aan de deur

Is dat die nieuwe?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ein bere-geyle lingerie set!
[afbeelding]
GEFELICITEERD!

Dat lingerie-setje is idd geweldigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wees jij nou maar gewoon blij met je lingerie setje verdomme!
Die meuk is duur!![]()

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lingerie-setje is idd geweldig![]()
Thnx![]()
![]()

Foto'ssss. Tetteuhhh.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lingerie-setje is idd geweldig![]()
Thnx![]()
![]()

He, die komt me bekend voorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ein bere-geyle lingerie set!
[afbeelding]
GEFELICITEERD!

Ja, nu wel weerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:54 schreef Day het volgende:
Is hier nog iemand wakker?

Ik wel, dus ik hoop niet dat je hulp nodig hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:54 schreef Day het volgende:
Is hier nog iemand wakker?

Dat was expresquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nu wel weer![]()
Doe toch eens zachtjes als je de SC binnen loopt![]()

WTS??? Terror in de SC?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:56 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was expres
Ik niet kunnen slapen, niemand slapen!![]()

Ik en terror?!quote:

Perfecte timing zo voor het weekendquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik en terror?!
Nope, gewoon het gevolg van een week lang ziek op bed liggen. Ik ben écht uitgeslapen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |