quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:59 schreef Leandra het volgende:
En hier zo verder: [DGK SC # 171] Mag ik even storen??
Ja eend... ff een gewoon nummertje tussendoor.. anders raken we de tel kwijt
Wat dacht je van de cosquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:02 schreef Day het volgende:
Het valt me eigenlijk nog wel mee hoe snel de SC gaat. Ik zag het slecht in toen we met het DGK-forum begonnen.
Ja, dat was ook erg! Klein clubje was het toen, zeg!quote:
Toen was het niet best neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:02 schreef Day het volgende:
Het valt me eigenlijk nog wel mee hoe snel de SC gaat. Ik zag het slecht in toen we met het DGK-forum begonnen.
Waar ik een select deel van uit namquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat was ook erg! Klein clubje was het toen, zeg!
Duurde een paar dagen voodat er 1 gevuld was geloof ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat was ook erg! Klein clubje was het toen, zeg!
Die-hardquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar ik een select deel van uit nam
Kwam ook mede omdat BB6 toen nog actief wasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Duurde een paar dagen voodat er 1 gevuld was geloof ik
Kwam ook door BB6. Daarna kwam het langzaam op gang. En na de FOK!-kaartenactie voor Huub werd het een gekkenhuis hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Duurde een paar dagen voodat er 1 gevuld was geloof ik
Geen FOK! noob iig, wat ik wel was in feite (nouja toen BB5 begon, werd ik eigenlijk actief)quote:
Ja, jij was toen nog heel veel aanwezig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar ik een select deel van uit nam
De eerste SC was er ook pas 18 November, zo ongeveer vlak voor BB afliepquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:02 schreef Day het volgende:
Ja toen begon de ellende met die huub groupiesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:05 schreef Day het volgende:
[..]
Kwam ook door BB6. Daarna kwam het langzaam op gang. En na de FOK!-kaartenactie voor Huub werd het een gekkenhuis hier.
heeft Demins die toen niet feestelijk geopend?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste SC was er ook pas 18 November, zo ongeveer vlak voor BB afliepEn toen had het nog tot 2de kerstdag nodig om op SC # 6 te komen.....
toen jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, jij was toen nog heel veel aanwezig.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:07 schreef Day het volgende:
[..]
heeft Demins die toen niet feestelijk geopend?
Let me guess; NL versus Huub?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Lang leve de MyAT![]()
1 en 3 staan er bij mij in en daarna bijna alle SC's vanaf # 6...
Toen DGK down the drain begon te gaan zeg maar![]()
Wat mij betreft wel, hoewel ik sowieso al een enorme afkeer van Nathanael had, ook voor Huub er was.quote:
Ik vond NL wel cool, maar dat kwam vooral door zijn muziek smaakquote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, hoewel ik sowieso al een enorme afkeer van Nathanael had, ook voor Huub er was.
Ik blijf zeggen dat DGK toen een grote ommezwaai heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, hoewel ik sowieso al een enorme afkeer van Nathanael had, ook voor Huub er was.
Volgens mij trekt de huidige DGK andere kijkers dan BB altijd gedaan heeft, je ziet ook dat een hoop vaste BB kijkers die toch overgingen naar DGK inmiddels aardig afgeknapt zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:12 schreef BONG4002 het volgende:
Vraag me trouwens af of er überhaupt een BB7 komt nu DGK zo spraakmakend en extreem is, hoe kan je dat nog overtreffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |