Cos notquote:
Man zo groot is schagen nou ook weer niet. Je had gewoon aan buurman hans moeten vragen waar ze woont. Die weet altijd allesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
Ik was zo opgewonden dat ik Losbolca haar adres was vergeten te vragen![]()
Urenlang Losbolca's naam schreeuwend in Schagen rondgedoold
Zelfs bij het politiebureau gevraagd naar Losbolca bekend van 538, maar ze deden net alsof ze haar niet konden
Af en toe doet ze gewoon tussendoor CTRL +quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat kan je dan wél weer lezen!?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Af en toe doet ze gewoon tussendoor CTRL +![]()
Ja das een gesroken bericht ...quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie zit er allemaal te zuipen?
Water... puurquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Water en ik eet er een sesam snaps bij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar had ik ook het adres niet vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Man zo groot is schagen nou ook weer niet. Je had gewoon aan buurman hans moeten vragen waar ze woont. Die weet altijd alles![]()
Opperdoeser rondjes zijn wel erug lekkerquote:
Dat zijn vastkokersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Opperdoeser rondjes zijn wel erug lekker![]()
Hier neem een glaasje Vodkaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit in dubio...
[_] Bier
[X] Geen Bier
Gaat de goede kant opquote:
Met bril haat ik jjullie allemaal, maar goed ........quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op
Drink nog ff door![]()
En waarom!?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Met bril haat ik jjullie allemaal, maar goed ........
Nou dan zou je toch juist van ons moeten houden ook met bril... Want daar zijn we heel goed in toch Ianquote:
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou dan zou je toch juist van ons moeten houden ook met bril... Want daar zijn we heel goed in toch Ian![]()
Dat had ik nou nooit achter jou gezochtquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht![]()
A Man after midnightquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Gimme! Gimme! Gimme!
Dennix is al yoursquote:
Nee dank je, we hadde nhet over mannen niet over muurbloemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |