ah! missie geslaagd!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
Jeetje Buuv... wat heb je nou gedaan??
Van degelijke "hier ben je altijd welkom, de koffie is vers" moeder ben je het wulpse buurmeisje geworden?!![]()
ja dat gaat uptempo ja...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
Neuh... ik was ff een was wegwerken en nu moet ik dus weer ff de COS bij gaan lezen... die inmiddels wel weer vol zal zijn
ik heb wel lol in de cos... KZ is op dreef...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
Ik ben blij dat ik zelf geen streams meer heb... nu is de COS iig nog bij te houden
Ola veulstquote:
Heb ik niet .................quote:
Neem dan de mijne maar, ik heb er toch 3.quote:
quote:
heeft het dezelfde calorische waarde als twee bolletjes hertog light ijs?? want die heb ik nog tegoed van Sonja..quote:
Geen idee... Maar ik vermoed van niet. Gezien mijn slanke lijn dan tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
heeft het dezelfde calorische waarde als twee bolletjes hertog light ijs?? want die heb ik nog tegoed van Sonja..![]()
ik mijn lovehandles....quote:
Neem een eierkoekquote:
ik heb in de 6 weken dat ik dit doe nog geen eierkoek op. ik moet vanalles behalve eierkoek. veranderende inzichten zeker...quote:
alsof ik dat zou willen....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef Veulen het volgende:
Bij Sonja mag je geneens 2 liter melk op een dag drinken![]()
Maar ik welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
alsof ik dat zou willen....![]()
krijg al pijn in mijn buik bij het idee...![]()
tja kiezen of delen...quote:
Gezellig samen naast elkaar kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
mijnligt helemaal dubbel om de uitzending van DGK! jammer genoeg hebben we maar één computer...
![]()
nou in de winter heb ik meestal geen blaren op me voeten van het zwetenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
tja kiezen of delen...![]()
ik ga naar mijn lekkere warme bedje. als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het oktober is ofzo. mèn, wat een pleurisweer...![]()
Ik vind hem wel liefquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, da's MIJN begroeting.
Kek naamtopicst, Zuipmuisquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
Iannnn ........................Yoh
Alleen jammer dat ze er niks van kan lezenquote:
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze er niks van kan lezen![]()
Ik wacht met spanning afquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Leannemais!
Ik moet jou hoognodig PM'en!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |