abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50986027
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef Fugie het volgende:
En hoe fit is jankovic ?
Fitter dan Krajicek.

Maar laat ze eerst maar eens van Granville winnen.
sig verwijderd door FA
pi_50986133
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ik heb Jankovic vandaag gezien tegen Safarova, Micha heeft geen kans, dat niveau lag toch FLINK hoger dan de partij van Micha vandaag.
Ben ik helemaal mee eens...Zeker omdat dat een adembenemende toppartij was...ëén van de beste damespartijen die ik ooit heb gezien! Geniaal!

Maar zo'n wedstrijd zegt natuurlijk echt helemaal niks over hoe het tussen Misa en Jankovic zou gaan...Tennis is all about matchups...
Zakpatatze won toch echt nog van Jankovic een week geleden.

Safarova ( ) ging gewoon vol voor de winner in elk punt, en daardoor werd die wedstrijd zo spectuculair (omdat het vaak lukte, en Janko zo goed verdedigt) maar Krajicek is véél vaster en 'véél geduldiger dan Safarova....
Maar ze moet echt wat aan dat voetenwerk doen....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_50986160
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:32 schreef Mirri het volgende:

[..]

Ja maar Krajicek kan denk ik best op het niveau van Safarova spelen en die maakte het Jankovic anders flink lastig.

Bovendien: Chakvetadze heeft Jankovic verslagen in Rosmalen! Als ze Chakvetadze kan verslaan, kan ze Jankovic dus ook verslaan zou je zeggen.
Mja. Niet mee eens. De huidige vorm gezien van Jankovic en Safarova was dat een hoogstaande partij. Krajicek-Chakvetadze was dat niet. Wel heel spannend natuurlijk. De winst van Chakvetadze op Jankovic in Rosmalen was wel verrassend. Jankovic - Krajicek wordt een 6-3, 6-4tje ofzo vrees ik.

En over je Sandra de Jenken-adoratie: Ik heb haar ook gezien, was bij een partij van Serena Williams tegen Alicia Molik de laatste bal van die partij was gespeeld. De speelsters feliciteerden elkaar en toen kwam de Jenken van haar stoel af omdat het niet zeker was of de matchpoint bal nu uit was of niet. Na een challege mocht Serena gaan douchen

[ Bericht 1% gewijzigd door Andiyan op 29-06-2007 22:47:41 ]
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:41:02 #54
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_50986205
Nu op ned 3..
Ah gossie, Chak huilde dus toch
pi_50986214
Nou mirri, net op 't sportjournaal was ook te zien dat ze huilde

en de commentatrice zei 't ook, dus dan is 't waar
pi_50986329
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Fitter dan Krajicek.

Maar laat ze eerst maar eens van Granville winnen.
Ik denk dat Krajicek best wel heel fit is, maar ze is gewoon wat traag, dus ze komt anders over

Daarom denk ik ook dat Krajicek nooit die top 10 zal halen....Ze heeft schitterende slagen, maar er zit veels te veel topsin in dus ze kan er gewoonweg bijna niet iemand de baan mee aftikken, en daarom zal ze altjd op haar snelheid/voetenwerk gepakt worden...Een Davenport was misschien nog wel langzamer, maar die sloeg zo vlak en nam de bal zo snel dat vanaf het midden van de baan kon domineren...Dat zie ik Misa de komende tijd gewoon niet doen

Wat wel zo is is dat haar topspin haar wel zo vast als een huis maakt. Erg fijn om te zien...GEen echte stomme fouten...Maar ze moet meer slagen in huis hebben mocht ze ooit echt die top willen halen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:45:57 #57
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_50986381
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:44 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik denk dat Krajicek best wel heel fit is, maar ze is gewoon wat traag, dus ze komt anders over

Daarom denk ik ook dat Krajicek nooit die top 10 zal halen....Ze heeft schitterende slagen, maar er zit veels te veel topsin in dus ze kan er gewoonweg bijna niet iemand de baan mee aftikken, en daarom zal ze altjd op haar snelheid/voetenwerk gepakt worden...Een Davenport was misschien nog wel langzamer, maar die sloeg zo vlak en nam de bal zo snel dat vanaf het midden van de baan kon domineren...Dat zie ik Misa de komende tijd gewoon niet doen
Davenport, ik mis haar echt joh
pi_50986451
Davenport
Als die haar dag had dan...wow...dan speelde ze zo goed Ik zal de 6-0 6-0 tegen Sharapova nooit vergeten
pi_50986478
Zou Krajicek zich niet beter terugtrekken uit mixed double en/of ladies' double? Want dat kost toch krachten. Krachten die je in deze fase van de singles toch goed kan gebruiken.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:49:17 #60
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50986507
quote:

[..]

Wat wel zo is is dat haar topspin haar wel zo vast als een huis maakt. Erg fijn om te zien...GEen echte stomme fouten...Maar ze moet meer slagen in huis hebben mocht ze ooit echt die top willen halen.
Ah, kom op. Oke, geen top 3, maar als je ziet hoe ze vandaag tegen Chakvetadze (#7!!) speelde (het grootste deel van de wedstrijd was ze gelijkwaardig of beter), kan je toch niet serieus stellen dat Misa nooit (ze is nog jong, heeft nog zo lang te gaan) een positie gelijkwaardig aan die van Chakvetadze kan halen?
Nee, ze is er nog niet, maar als je haar spel van nu vergelijkt met dat van een jaar terug, is ze ontzettend verbeterd. Als deze verbetering zich doorzet, zie ik niet in waarom ze niet een vaste plaats rond 5-20 kan behalen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:51:38 #61
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_50986573
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef Norrage het volgende:
Davenport
Als die haar dag had dan...wow...dan speelde ze zo goed Ik zal de 6-0 6-0 tegen Sharapova nooit vergeten
Was ze niet eens uitgeroepen tot sympathiekste tennisster? Ze speelde echt met hart en ziel en geen gedoe eromheen zoals: Williamszusjes en teenage Hingis
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:52:29 #62
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_50986604
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef Heero87 het volgende:
Zou Krajicek zich niet beter terugtrekken uit mixed double en/of ladies' double? Want dat kost toch krachten. Krachten die je in deze fase van de singles toch goed kan gebruiken.
Het regen zal nog wel voor wat oponthoud zorgen, dus wellicht dat ze nog wel een dag rust extra krijgt. Ik weet voor de rest niet hoe het schema in elkaar zit
pi_50986616
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:49 schreef BVO het volgende:

[..]

Ah, kom op. Oke, geen top 3, maar als je ziet hoe ze vandaag tegen Chakvetadze (#7!!) speelde (het grootste deel van de wedstrijd was ze gelijkwaardig of beter), kan je toch niet serieus stellen dat Misa nooit (ze is nog jong, heeft nog zo lang te gaan) een positie gelijkwaardig aan die van Chakvetadze kan halen?
Nee, ze is er nog niet, maar als je haar spel van nu vergelijkt met dat van een jaar terug, is ze ontzettend verbeterd. Als deze verbetering zich doorzet, zie ik niet in waarom ze niet een vaste plaats rond 5-20 kan behalen.
Oké, maar Chakvetadze is toch geen top.... Ranking an sich zegt weinig bij het vrouwentennis, je hebt daar onder de échte top (Henin - Mauresmo - Serena - Sharapova - Jankovic) een hele brede waaier aan speelsters die eigenlijk van iedereen kunnen verliezen en vaak enkel zo hoog staan omdat ze eens wat meer toernooien spelen dan de rest en zo meer punten sprokkelen.

Krajicek kan trouwens volgens mij (om die reden ook) best nummer 7 halen. Maar de échte top, dat acht ik eigenlijk niet haalbaar...
pi_50986662
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Fugie het volgende:

[..]

Het regen zal nog wel voor wat oponthoud zorgen, dus wellicht dat ze nog wel een dag rust extra krijgt. Ik weet voor de rest niet hoe het schema in elkaar zit
Ja, maar stel dat ze nu de vierde ronde ook nog eens overleeft... dan wordt dat wel heel zwaar, en die doubles gaan dan echt wel veel krachten kosten. Dan zal ze zich wel terugtrekken uit de doubles denk ik (en terecht).
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:54:09 #65
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_50986671
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Oké, maar Chakvetadze is toch geen top.... Ranking an sich zegt weinig bij het vrouwentennis, je hebt daar onder de échte top (Henin - Mauresmo - Serena - Sharapova - Jankovic) een hele brede waaier aan speelsters die eigenlijk van iedereen kunnen verliezen en vaak enkel zo hoog staan omdat ze eens wat meer toernooien spelen dan de rest en zo meer punten sprokkelen.

Krajicek kan trouwens volgens mij (om die reden ook) best nummer 7 halen. Maar de échte top, dat acht ik eigenlijk niet haalbaar...
Klopt, Hingis is nog altijd #9, wat zegt dat nou helemaal als ze van een stoffige Amerikaanse verliest
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:55:10 #66
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_50986716
quote:

[..]

Daarom denk ik ook dat Krajicek nooit die top 10 zal halen
Ik denk het wel.
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
pi_50986730
Dat Zakpatatze #7 staat is mij echt een raadsel....twee makkelijke lotingen bij de AO en RG daargelaten en een toernooiwinst in Moskou is echt het enige wat ze heeft gespresteerd...Zo indrukwekkend is haar spel ook niet...Daarom was de loting van Krajicek ook zo gunstig

Maar je hebt wel gelijk, als Anna zo hoog kan dan kan Misa dat ook met wat geluk...En zo veel sterker is die subtop natuurlijk niet dan Misa.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:55:57 #68
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50986741
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Ik vind ht alleen flauw om iemand af te serveren, als je ziet wat een enorme progressie (vooral qua fitheid, snelheid en ook al voetenwerk) ze alleen in het laatste jaar al geboekt heeft. En ik zeg ook dat ik in haar geen toekomstige nummer 1 zie, maar zeker wel iemand die onder die paar echte toppers gewoon een heel degelijke subtopper kan worden. Dusnee, geen 10 GS-titels de komende 10 jaar, maar wel iemand die structureel QF's kan halen en op een leuk moment eens een GS kan pakken (eigenlijk precies als Richard dus).
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:56:01 #69
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50986746
vond de overwinning van Janko (tegen Gonzales) echt top vandaag, zat met plezier te kijken en hetzelfde geldt voor de partij Safarova - Jankovic. Was mooi tennis
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_50986760
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik vind ht alleen flauw om iemand af te serveren, als je ziet wat een enorme progressie (vooral qua fitheid, snelheid en ook al voetenwerk) ze alleen in het laatste jaar al geboekt heeft. En ik zeg ook dat ik in haar geen toekomstige nummer 1 zie, maar zeker wel iemand die onder die paar echte toppers gewoon een heel degelijke subtopper kan worden. Dusnee, geen 10 GS-titels de komende 10 jaar, maar wel iemand die structureel QF's kan halen en op een leuk moment eens een GS kan pakken (eigenlijk precies als Richard dus).
Zo denk ik er ook over.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:56:53 #71
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_50986776
er is in ieder geval weer wat hoop voor het nederlandse tennis
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:57:28 #72
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_50986800
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef Norrage het volgende:
Dat Zakpatatze #7 staat is mij echt een raadsel....twee makkelijke lotingen bij de AO en RG daargelaten en een toernooiwinst in Moskou is echt het enige wat ze heeft gespresteerd...Zo indrukwekkend is haar spel ook niet...Daarom was de loting van Krajicek ook zo gunstig

Maar je hebt wel gelijk, als Anna zo hoog kan dan kan Misa dat ook met wat geluk...En zo veel sterker is die subtop natuurlijk niet dan Misa.
Chak is ook nog steeds in ontwikkeling, vorig jaar stond ze niet eens in de top 20, ze is eigenlijk dit jaar pas doorgebroken. Ook zij is nog steeds aan het verbeteren net als Misa
pi_50986819
Morgen leuke wedstrijden op baan 19

edit: holy shit die fout zit bij bijna elke baan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_50986896
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik kom wel een beetje hypocriet over, want ik heb een hekel aan mensen die meteen niet meer geloven in Misa's potentie...
Ben gewoon kritisch, en het is een feit dat ze dat voetenwerk moet gaan verbeteren!
Maar het is echt waanzinnig hoor hoeveel zekerder Misa op de baan is geworden. Echt geweldig..Ze speelt zo vast en zo geconcentreerd....En ik vind het echt top dat ze ook aan het net uit de voeten kan.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:00:40 #75
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50986911
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[afbeelding]
??
pi_50986951
quote:
[afbeelding]
en dan klagen maar klagen over vermoeidheid achteraf
pi_50986964
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:02:32 #78
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_50986967
Zou die Paszek van Dementieva kunnen winnen?
Zou ze Wimbledon kunnen winnen? Dan is ze de nieuwe Hingis.
pi_50986993
quote:
[afbeelding]
actieve speler die Bob Bryan
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:04:15 #80
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50987015
quote:
En Eric Butorac moet ook een beste bult partijen spelen tegen zichzelf
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:05:52 #81
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_50987071
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:03 schreef snellejelle het volgende:

[..]

actieve speler die Bob Bryan
Hij is ook nog eens de ene wedstrijd 12th seeded en de volgende 9th! Wat een held
pi_50987130
Krajicek/Damm laatste partij op baan 3. Wordt dus moeilijk als het gaat regenen.

Juniore Arantxa Rus 1e ronde meisjestoernooi speelt ook: 1e partij baan 8.
pi_50987134
Vooral leuk dat hij ook aan de Girls singles meedoet
pi_50987135
En dat hij die rallys volhoudt, hele tijd van de ene helft naar de andere!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:08:16 #85
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50987158
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ben ik helemaal mee eens...Zeker omdat dat een adembenemende toppartij was...ëén van de beste damespartijen die ik ooit heb gezien! Geniaal!
Heeft de NOS-commentator een andere partij gezien dan ofzo? .
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik kom wel een beetje hypocriet over, want ik heb een hekel aan mensen die meteen niet meer geloven in Misa's potentie...
Ben gewoon kritisch, en het is een feit dat ze dat voetenwerk moet gaan verbeteren!
Maar het is echt waanzinnig hoor hoeveel zekerder Misa op de baan is geworden. Echt geweldig..Ze speelt zo vast en zo geconcentreerd....En ik vind het echt top dat ze ook aan het net uit de voeten kan.
Ik vond haar voetenwerk ook nog matig vaak hoor, ze werd in de hoeken steeds afgetroefd. Daarom zie ik QF hier ook als maximaal haalbare. Ik heb alleen nog wel de hoop dat ze de verbetering door kan zetten, en binnen een jaar of 2 à 3 dat voetenwerk véél beter onder de knie zal hebben.
pi_50987204
Anna Fitzpatrick (GBR) dan, die speelt op twee banen tegelijk tegen zichzelf en is als 8e, 13e én 15e geplaatst .

Wat een drama samenvattingen van de NOS trouwens. Twee potjes maar, geen Henin, geen Serena, geen Gonzalez. En van de wedstrijden die ze laten zien doen ze niet eens de mooiste punten.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:10:04 #87
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_50987220
.

[ Bericht 97% gewijzigd door Juan Zueco op 29-06-2007 23:10:52 ]
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_50987248
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:08 schreef BVO het volgende:

[..]

Heeft de NOS-commentator een andere partij gezien dan ofzo? .
[..]
?
pi_50987267
Ook lullig:

3 Mixed Doubles - 2nd Rnd.
Jeff Coetzee (RSA)/
Jelena Kostanic Tosic (CRO)

v. Rogier Wassen (NED)[13]/
Yung-Jan Chan (TPE)[13]

Wassen tegen z'n eigen mannendubbelpartner.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:11:41 #90
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50987284
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:10 schreef Norrage het volgende:

[..]

?
Die meende dat het matig was, slordig en dat 'de toeschouwers niet bepaald verwend werden'.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:11:49 #91
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_50987287
't Is eigenlijk best wel peuterhumor
pi_50987292
De NOS zei nog trots dat ze veel aandacht gingen besteden aan Wimbledon
Het is echt té triest voor woorden....Misschien nu Misa goede resultaten gaat boeken ze misschien eens iets gaan uitzenden "-
pi_50987302
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een drama samenvattingen van de NOS trouwens.
Samenvatting van Sport1 was wel heel goed. Alleen de commentator bakte er niets van.
pi_50987319
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef Ambrosius het volgende:

Wat een drama samenvattingen van de NOS trouwens. Twee potjes maar, geen Henin, geen Serena, geen Gonzalez. En van de wedstrijden die ze laten zien doen ze niet eens de mooiste punten.
misschien waren dit alle beelden die ze uit mochten zenden?
pi_50987333
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:11 schreef BVO het volgende:

[..]

Die meende dat het matig was, slordig en dat 'de toeschouwers niet bepaald verwend werden'.
wtf echt....
Over de kwaliteit of slordigheid zou je nog misschien kunnen discussieren, maar dat de toeschouwers vermaakt werden is een feit...Hoorde je ze tijdens die 30 minuten lange game???
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:20:16 #96
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50987559
Samenvatting van Misa is te zien op http://www.misakrajicek.nl/beelden/wim07_32_sv.php
Laatste game van de dubbel: http://www.misakrajicek.nl/beelden/wim07_64d.php
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:22:20 #97
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_50987623
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:20 schreef BVO het volgende:
Samenvatting van Misa is te zien op http://www.misakrajicek.nl/beelden/wim07_32_sv.php
Laatste game van de dubbel: http://www.misakrajicek.nl/beelden/wim07_64d.php
Ik heb nog steeds Chak niet goed zien huilen, ze houdt alleen een handdoek voor haar gezicht...
pi_50988010
Wat word haar ranking bij een evt kwart-finale? en hoe hoog staat ze virtueel?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:35:27 #99
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_50988021
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:11 schreef Andiyan het volgende:
Ook lullig:

3 Mixed Doubles - 2nd Rnd.
Jeff Coetzee (RSA)/
Jelena Kostanic Tosic (CRO)

v. Rogier Wassen (NED)[13]/
Yung-Jan Chan (TPE)[13]

Wassen tegen z'n eigen mannendubbelpartner.
Hoe groot is die kans
World domination is my middle name.
pi_50988181
Ik zie Chakvetadze eigenlijk niet huilen hoor... ze gooit een handdoek over d'r hoofd en baalt, dat is het wel zo'n beetje volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')