Fitter dan Krajicek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef Fugie het volgende:
En hoe fit is jankovic ?
Ben ik helemaal mee eens...Zeker omdat dat een adembenemende toppartij was...ëén van de beste damespartijen die ik ooit heb gezien! Geniaal!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb Jankovic vandaag gezien tegen Safarova, Micha heeft geen kans, dat niveau lag toch FLINK hoger dan de partij van Micha vandaag.
Mja. Niet mee eens. De huidige vorm gezien van Jankovic en Safarova was dat een hoogstaande partij. Krajicek-Chakvetadze was dat niet. Wel heel spannend natuurlijk. De winst van Chakvetadze op Jankovic in Rosmalen was wel verrassend. Jankovic - Krajicek wordt een 6-3, 6-4tje ofzo vrees ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja maar Krajicek kan denk ik best op het niveau van Safarova spelen en die maakte het Jankovic anders flink lastig.
Bovendien: Chakvetadze heeft Jankovic verslagen in Rosmalen! Als ze Chakvetadze kan verslaan, kan ze Jankovic dus ook verslaan zou je zeggen.![]()
Ik denk dat Krajicek best wel heel fit is, maar ze is gewoon wat traag, dus ze komt anders overquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fitter dan Krajicek.
Maar laat ze eerst maar eens van Granville winnen.
Davenport, ik mis haar echt johquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat Krajicek best wel heel fit is, maar ze is gewoon wat traag, dus ze komt anders over
Daarom denk ik ook dat Krajicek nooit die top 10 zal halen....Ze heeft schitterende slagen, maar er zit veels te veel topsin in dus ze kan er gewoonweg bijna niet iemand de baan mee aftikken, en daarom zal ze altjd op haar snelheid/voetenwerk gepakt worden...Een Davenport was misschien nog wel langzamer, maar die sloeg zo vlak en nam de bal zo snel dat vanaf het midden van de baan kon domineren...Dat zie ik Misa de komende tijd gewoon niet doen
Ah, kom op. Oke, geen top 3, maar als je ziet hoe ze vandaag tegen Chakvetadze (#7!!) speelde (het grootste deel van de wedstrijd was ze gelijkwaardig of beter), kan je toch niet serieus stellen dat Misa nooit (ze is nog jong, heeft nog zo lang te gaan) een positie gelijkwaardig aan die van Chakvetadze kan halen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat Krajicek best wel heel fit is, maar ze is gewoon wat traag, dus ze komt anders over
Daarom denk ik ook dat Krajicek nooit die top 10 zal halen....Ze heeft schitterende slagen, maar er zit veels te veel topsin in dus ze kan er gewoonweg bijna niet iemand de baan mee aftikken, en daarom zal ze altjd op haar snelheid/voetenwerk gepakt worden...Een Davenport was misschien nog wel langzamer, maar die sloeg zo vlak en nam de bal zo snel dat vanaf het midden van de baan kon domineren...Dat zie ik Misa de komende tijd gewoon niet doen
Wat wel zo is is dat haar topspin haar wel zo vast als een huis maakt. Erg fijn om te zien...GEen echte stomme fouten...Maar ze moet meer slagen in huis hebben mocht ze ooit echt die top willen halen.
Was ze niet eens uitgeroepen tot sympathiekste tennisster? Ze speelde echt met hart en ziel en geen gedoe eromheen zoals: Williamszusjes en teenage Hingisquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef Norrage het volgende:
Davenport![]()
Als die haar dag had dan...wow...dan speelde ze zo goedIk zal de 6-0 6-0 tegen Sharapova nooit vergeten
Het regen zal nog wel voor wat oponthoud zorgen, dus wellicht dat ze nog wel een dag rust extra krijgt. Ik weet voor de rest niet hoe het schema in elkaar zitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef Heero87 het volgende:
Zou Krajicek zich niet beter terugtrekken uit mixed double en/of ladies' double? Want dat kost toch krachten. Krachten die je in deze fase van de singles toch goed kan gebruiken.![]()
Oké, maar Chakvetadze is toch geen top.... Ranking an sich zegt weinig bij het vrouwentennis, je hebt daar onder de échte top (Henin - Mauresmo - Serena - Sharapova - Jankovic) een hele brede waaier aan speelsters die eigenlijk van iedereen kunnen verliezen en vaak enkel zo hoog staan omdat ze eens wat meer toernooien spelen dan de rest en zo meer punten sprokkelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, kom op. Oke, geen top 3, maar als je ziet hoe ze vandaag tegen Chakvetadze (#7!!) speelde (het grootste deel van de wedstrijd was ze gelijkwaardig of beter), kan je toch niet serieus stellen dat Misa nooit (ze is nog jong, heeft nog zo lang te gaan) een positie gelijkwaardig aan die van Chakvetadze kan halen?
Nee, ze is er nog niet, maar als je haar spel van nu vergelijkt met dat van een jaar terug, is ze ontzettend verbeterd. Als deze verbetering zich doorzet, zie ik niet in waarom ze niet een vaste plaats rond 5-20 kan behalen.
Ja, maar stel dat ze nu de vierde ronde ook nog eens overleeft... dan wordt dat wel heel zwaar, en die doubles gaan dan echt wel veel krachten kosten. Dan zal ze zich wel terugtrekken uit de doubles denk ik (en terecht).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
Het regen zal nog wel voor wat oponthoud zorgen, dus wellicht dat ze nog wel een dag rust extra krijgt. Ik weet voor de rest niet hoe het schema in elkaar zit
Klopt, Hingis is nog altijd #9, wat zegt dat nou helemaal als ze van een stoffige Amerikaanse verliestquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Oké, maar Chakvetadze is toch geen top.... Ranking an sich zegt weinig bij het vrouwentennis, je hebt daar onder de échte top (Henin - Mauresmo - Serena - Sharapova - Jankovic) een hele brede waaier aan speelsters die eigenlijk van iedereen kunnen verliezen en vaak enkel zo hoog staan omdat ze eens wat meer toernooien spelen dan de rest en zo meer punten sprokkelen.
Krajicek kan trouwens volgens mij (om die reden ook) best nummer 7 halen. Maar de échte top, dat acht ik eigenlijk niet haalbaar...
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat Krajicek nooit die top 10 zal halen
Ik vind ht alleen flauw om iemand af te serveren, als je ziet wat een enorme progressie (vooral qua fitheid, snelheid en ook al voetenwerk) ze alleen in het laatste jaar al geboekt heeft. En ik zeg ook dat ik in haar geen toekomstige nummer 1 zie, maar zeker wel iemand die onder die paar echte toppers gewoon een heel degelijke subtopper kan worden. Dusnee, geen 10 GS-titels de komende 10 jaar, maar wel iemand die structureel QF's kan halen en op een leuk moment eens een GS kan pakken (eigenlijk precies als Richard dus).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Oké, maar Chakvetadze is toch geen top.... Ranking an sich zegt weinig bij het vrouwentennis, je hebt daar onder de échte top (Henin - Mauresmo - Serena - Sharapova - Jankovic) een hele brede waaier aan speelsters die eigenlijk van iedereen kunnen verliezen en vaak enkel zo hoog staan omdat ze eens wat meer toernooien spelen dan de rest en zo meer punten sprokkelen.
Krajicek kan trouwens volgens mij (om die reden ook) best nummer 7 halen. Maar de échte top, dat acht ik eigenlijk niet haalbaar...
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind ht alleen flauw om iemand af te serveren, als je ziet wat een enorme progressie (vooral qua fitheid, snelheid en ook al voetenwerk) ze alleen in het laatste jaar al geboekt heeft. En ik zeg ook dat ik in haar geen toekomstige nummer 1 zie, maar zeker wel iemand die onder die paar echte toppers gewoon een heel degelijke subtopper kan worden. Dusnee, geen 10 GS-titels de komende 10 jaar, maar wel iemand die structureel QF's kan halen en op een leuk moment eens een GS kan pakken (eigenlijk precies als Richard dus).
Chak is ook nog steeds in ontwikkeling, vorig jaar stond ze niet eens in de top 20, ze is eigenlijk dit jaar pas doorgebroken. Ook zij is nog steeds aan het verbeteren net als Misaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef Norrage het volgende:
Dat Zakpatatze #7 staat is mij echt een raadsel....twee makkelijke lotingen bij de AO en RG daargelaten en een toernooiwinst in Moskou is echt het enige wat ze heeft gespresteerd...Zo indrukwekkend is haar spel ook niet...Daarom was de loting van Krajicek ook zo gunstig
Maar je hebt wel gelijk, als Anna zo hoog kan dan kan Misa dat ook met wat geluk...En zo veel sterker is die subtop natuurlijk niet dan Misa.
Ik kom wel een beetje hypocriet over, want ik heb een hekel aan mensen die meteen niet meer geloven in Misa's potentie...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind ht alleen flauw om iemand af te serveren, als je ziet wat een enorme progressie (vooral qua fitheid, snelheid en ook al voetenwerk) ze alleen in het laatste jaar al geboekt heeft. En ik zeg ook dat ik in haar geen toekomstige nummer 1 zie, maar zeker wel iemand die onder die paar echte toppers gewoon een heel degelijke subtopper kan worden. Dusnee, geen 10 GS-titels de komende 10 jaar, maar wel iemand die structureel QF's kan halen en op een leuk moment eens een GS kan pakken (eigenlijk precies als Richard dus).
??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Morgen leuke wedstrijden op baan 19
[afbeelding]
edit: holy shit die fout zit bij bijna elke baan
en dan klagen maar klagen over vermoeidheid achterafquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[afbeelding]
actieve speler die Bob Bryanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[afbeelding]
En Eric Butorac moet ook een beste bult partijen spelen tegen zichzelfquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/index.html
Heeft de NOS-commentator een andere partij gezien dan ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens...Zeker omdat dat een adembenemende toppartij was...ëén van de beste damespartijen die ik ooit heb gezien! Geniaal!
Ik vond haar voetenwerk ook nog matig vaak hoor, ze werd in de hoeken steeds afgetroefd. Daarom zie ik QF hier ook als maximaal haalbare. Ik heb alleen nog wel de hoop dat ze de verbetering door kan zetten, en binnen een jaar of 2 à 3 dat voetenwerk véél beter onder de knie zal hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kom wel een beetje hypocriet over, want ik heb een hekel aan mensen die meteen niet meer geloven in Misa's potentie...
Ben gewoon kritisch, en het is een feit dat ze dat voetenwerk moet gaan verbeteren!
Maar het is echt waanzinnig hoor hoeveel zekerder Misa op de baan is geworden. Echt geweldig..Ze speelt zo vast en zo geconcentreerd....En ik vind het echt top dat ze ook aan het net uit de voeten kan.
?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Heeft de NOS-commentator een andere partij gezien dan ofzo?.
[..]
Die meende dat het matig was, slordig en dat 'de toeschouwers niet bepaald verwend werden'.quote:
Samenvatting van Sport1 was wel heel goed. Alleen de commentator bakte er niets van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een drama samenvattingen van de NOS trouwens.
misschien waren dit alle beelden die ze uit mochten zenden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een drama samenvattingen van de NOS trouwens. Twee potjes maar, geen Henin, geen Serena, geen Gonzalez. En van de wedstrijden die ze laten zien doen ze niet eens de mooiste punten.
wtf echt....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Die meende dat het matig was, slordig en dat 'de toeschouwers niet bepaald verwend werden'.
Ik heb nog steeds Chak niet goed zien huilen, ze houdt alleen een handdoek voor haar gezicht...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:20 schreef BVO het volgende:
Samenvatting van Misa is te zien op http://www.misakrajicek.nl/beelden/wim07_32_sv.php
Laatste game van de dubbel: http://www.misakrajicek.nl/beelden/wim07_64d.php
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:11 schreef Andiyan het volgende:
Ook lullig:
3 Mixed Doubles - 2nd Rnd.
Jeff Coetzee (RSA)/
Jelena Kostanic Tosic (CRO)
v. Rogier Wassen (NED)[13]/
Yung-Jan Chan (TPE)[13]
Wassen tegen z'n eigen mannendubbelpartner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |