Nee joh...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:06 schreef Quippe het volgende:
[..]
je gaat zometeen toch niet videobeelden van die partij opzoeken om De Jenken te zien he![]()
Geen idee, ik heb deze week ongeveer alles op 3 zenders gezien, dus weet het echt niet meer.quote:
heb jij geen baan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb deze week ongeveer alles op 3 zenders gezien, dus weet het echt niet meer.
Nou ja, het is sowieso een hele opluchting dat ze er is. Maar wel vreemd dat ze niet meer partijen hoeft te doen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb deze week ongeveer alles op 3 zenders gezien, dus weet het echt niet meer.
Dat heeft ze net gedaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:03 schreef snellejelle het volgende:
ik vind dat je je sig moet aanpassen nu![]()
nee, wel die andere knakker, Nouni ofzo, maar dat vind je waarschijnlijk niet zo interessantquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee joh...![]()
Heb jij haar trouwens in het echt gezien?![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:14 schreef Norrage het volgende:
Mirri verandert wel snel van favoriete sporters zeg...met Klassen ook al
Echte fans die blijven tenminste positief!!
En fantastisch dat Misa heeft gewonnen zeg...TEgen Granville zou toch ook echt moeten, en dan staat ze in een kwartfinale!
Ik dacht dat je boos op d'r wasquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:17 schreef Mirri het volgende:
Ik ben nog steeds fan van Klassen, maar niet in de zomer.![]()
Hoogstwaarschijnlijk tegen Jankovicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:14 schreef Norrage het volgende:
En fantastisch dat Misa heeft gewonnen zeg...TEgen Granville zou toch ook echt moeten, en dan staat ze in een kwartfinale!
Ik heb Jankovic vandaag gezien tegen Safarova, Micha heeft geen kans, dat niveau lag toch FLINK hoger dan de partij van Micha vandaag.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk tegen Jankovic
Daar heeft ze ook kansen tegen denk ik.
Ik gok dat dat ze er tegen JJ keihard af zou gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk tegen Jankovic
Daar heeft ze ook kansen tegen denk ik.
Ja maar Krajicek kan denk ik best op het niveau van Safarova spelen en die maakte het Jankovic anders flink lastig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb Jankovic vandaag gezien tegen Safarova, Micha heeft geen kans, dat niveau lag toch FLINK hoger dan de partij van Micha vandaag.
Fitter dan Krajicek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef Fugie het volgende:
En hoe fit is jankovic ?
Ben ik helemaal mee eens...Zeker omdat dat een adembenemende toppartij was...ëén van de beste damespartijen die ik ooit heb gezien! Geniaal!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb Jankovic vandaag gezien tegen Safarova, Micha heeft geen kans, dat niveau lag toch FLINK hoger dan de partij van Micha vandaag.
Mja. Niet mee eens. De huidige vorm gezien van Jankovic en Safarova was dat een hoogstaande partij. Krajicek-Chakvetadze was dat niet. Wel heel spannend natuurlijk. De winst van Chakvetadze op Jankovic in Rosmalen was wel verrassend. Jankovic - Krajicek wordt een 6-3, 6-4tje ofzo vrees ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja maar Krajicek kan denk ik best op het niveau van Safarova spelen en die maakte het Jankovic anders flink lastig.
Bovendien: Chakvetadze heeft Jankovic verslagen in Rosmalen! Als ze Chakvetadze kan verslaan, kan ze Jankovic dus ook verslaan zou je zeggen.![]()
Ik denk dat Krajicek best wel heel fit is, maar ze is gewoon wat traag, dus ze komt anders overquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fitter dan Krajicek.
Maar laat ze eerst maar eens van Granville winnen.
Davenport, ik mis haar echt johquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat Krajicek best wel heel fit is, maar ze is gewoon wat traag, dus ze komt anders over
Daarom denk ik ook dat Krajicek nooit die top 10 zal halen....Ze heeft schitterende slagen, maar er zit veels te veel topsin in dus ze kan er gewoonweg bijna niet iemand de baan mee aftikken, en daarom zal ze altjd op haar snelheid/voetenwerk gepakt worden...Een Davenport was misschien nog wel langzamer, maar die sloeg zo vlak en nam de bal zo snel dat vanaf het midden van de baan kon domineren...Dat zie ik Misa de komende tijd gewoon niet doen
Ah, kom op. Oke, geen top 3, maar als je ziet hoe ze vandaag tegen Chakvetadze (#7!!) speelde (het grootste deel van de wedstrijd was ze gelijkwaardig of beter), kan je toch niet serieus stellen dat Misa nooit (ze is nog jong, heeft nog zo lang te gaan) een positie gelijkwaardig aan die van Chakvetadze kan halen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat Krajicek best wel heel fit is, maar ze is gewoon wat traag, dus ze komt anders over
Daarom denk ik ook dat Krajicek nooit die top 10 zal halen....Ze heeft schitterende slagen, maar er zit veels te veel topsin in dus ze kan er gewoonweg bijna niet iemand de baan mee aftikken, en daarom zal ze altjd op haar snelheid/voetenwerk gepakt worden...Een Davenport was misschien nog wel langzamer, maar die sloeg zo vlak en nam de bal zo snel dat vanaf het midden van de baan kon domineren...Dat zie ik Misa de komende tijd gewoon niet doen
Wat wel zo is is dat haar topspin haar wel zo vast als een huis maakt. Erg fijn om te zien...GEen echte stomme fouten...Maar ze moet meer slagen in huis hebben mocht ze ooit echt die top willen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |