geen idee, ben daar ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef Buakaw het volgende:
Wat word haar ranking bij een evt kwart-finale? en hoe hoog staat ze virtueel?
Inderdaad, was een uitstekende wedstrijd!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
wtf echt....
Over de kwaliteit of slordigheid zou je nog misschien kunnen discussieren, maar dat de toeschouwers vermaakt werden is een feit...Hoorde je ze tijdens die 30 minuten lange game???
Dat is wel jammer, maar door deze overwinning is het een kwestie van tijd dat Misa de top 20 in duikt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:41 schreef BVO het volgende:
Virtueel 32e, bij een overwinning 31e of 32e. Het gat tussen 31 (Venus Williams) en 32 was vooraf erg groot.
Mooie site heeft ze. Ik zou willen dat er ook zo'n mooie site was voor Ireen en Svenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:20 schreef BVO het volgende:
Samenvatting van Misa is te zien op http://www.misakrajicek.nl/beelden/wim07_32_sv.php
Laatste game van de dubbel: http://www.misakrajicek.nl/beelden/wim07_64d.php
Zei ik ook al, maar veel zijn daar niet van overtuigdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:44 schreef sturky100 het volgende:
En ze kan ook winnen van Jankovic, dat heeft ze vorig jaar in Rosmalen ook al gedaan
oh, dan heb ik over jouw bericht heengelezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zei ik ook al, maar veel zijn daar niet van overtuigd![]()
Is Serena je favoriete speelster?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:09 schreef sturky100 het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat mijn favoriete speelsters(buiten Kraai) al in de kwartfinale tegen elkaar moeten. Het beest tegen de frele Justine
Ze zijn allebei mijn favoriet, ik had ze het liefst in de finale tegenover elkaar gezien. Ik ben wat minder gecharmeerd van Sjarapova en Mausismo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is Serena je favoriete speelster?
Ik vind wedstrijden tussen Serena en Henin altijd leuk om te zien. Ik hoop wel dat het deze keer een spannende partij wordt en geen walkover voor Henin zoals op Roland Garros.
Ik heb altijd zo mn reservefavorieten, zo van: als die eruit ligt ben ik voor die enzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:12 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ze zijn allebei mijn favoriet, ik had ze het liefst in de finae tegenover elkaar gezien. Iik ben wat minder gecharmeerd van Sjarapova en Mausismo.
Ik ben vaak vooral chauvinist, daarna ga ik vaak voor de standbeelden in de sport(federer, Henin, serena) en dáárna voor de underdog.
Dan heeft ze dus - naast Vaidisova, Dementieva, Safina en CHakvetadze - het laatste jaar ook al Jankovic en Ivanovic verslagen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:44 schreef sturky100 het volgende:
En ze kan ook winnen van Jankovic, dat heeft ze vorig jaar in Rosmalen ook al gedaan
oeh waar kun je die downloaden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:34 schreef sturky100 het volgende:
Btw, wat is het trouwens geweldig dat je die wedstrijden van wimbledon kunt downloaden![]()
Ik ga de 3e set van de Kraai maar eens bekijken want ik durfde bijna niet te kijken![]()
oh, ik dacht dat jij dat wel wist omdat je gisteren naar Hingis aan het kijken was.quote:
Nee, dan moet ik met creditcard betalen en die heb ik niet. Bovendien vind ik dat een btje overdreven. Heb jij echt gedokt om die 3e set te zien?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:50 schreef sturky100 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat jij dat wel wist omdat je gisteren naar Hingis aan het kijken was.
Komt ie: wimbledon > selecteren > onder de uitslag zie je ''Watch match'' je kunt gelijk kijke met stream of downloaden![]()
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik met creditcard betalen en die heb ik niet. Bovendien vind ik dat een btje overdreven. Heb jij echt gedokt om die 3e set te zien?![]()
Maar toen was Jankovic eigenlijk gewoon een meeloper, nu is ze top en een outsider voor de titel...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:44 schreef sturky100 het volgende:
Helaas pindakaas, zeg ik dan maar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:07 schreef sturky100 het volgende:
[..]
NeeNa de download vroegen ze om een registratie, mooi, maar daarna moest ik een CC toevoegen, jammer. Ik ga er waarschijnlijk niet voor betalen. Zal zo eens kijken hoeveel bv. zo,n 3e set kost
Een dagkaart kost $8 en het hele toernooi $25. Als je een echte tennisfreak bent is de laatste optie niet slecht. Je kan echter géén set kopen, alleen een dagkaartquote:
Toen was ze ook gebleseerd aan haar bovenbeen geloof ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:08 schreef Heero87 het volgende:
Maar toen was Jankovic eigenlijk gewoon een meeloper, nu is ze top en een outsider voor de titel...
Ze gaf na set 1 op herinner ik me. Maar goed, winnen is winnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:48 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Toen was ze ook gebleseerd aan haar bovenbeen geloof ik.
$25 dollar is idd niet veel, ik weet niet wat de huidige koers is, maar het is iets van 20 euro.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:33 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Een dagkaart kost $8 en het hele toernooi $25. Als je een echte tennisfreak bent is de laatste optie niet slecht. Je kan echter géén set kopen, alleen een dagkaart
Ga daar maar niet vanuit, ze beginnen vandaag zelfs pas om 15.30quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:39 schreef SCH het volgende:
Wat gaan we vandaag voor spannends beleven?
Gaat RTL eindelijk dubbels uitzenden?
ahh, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze gaf na set 1 op herinner ik me. Maar goed, winnen is winnen.
regen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:56 schreef Cerubo het volgende:
1040: It's official - there will be no play before 1200 BST at the earliest.
Er wordt toch sowieso morgen gespeeld?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
Wat als het vandaag niet afgerond kan worden (kans lijkt groot)? Toch morgen spelen?
Op Wimbledon normaal gesproken nooit op de middelste zondag..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Er wordt toch sowieso morgen gespeeld?
Wat denk je van regenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom spelen ze nu niet ???????????????![]()
Die traditie wordt echt niet gebroken nuquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb trouwens het één en ander gelezen en de kans lijkt me zeer klein dat er morgen wordt gespeeld, omdat de achterstand op het schema maximaal één dag is. Dat kan volgende week wel ingehaald worden.
Oh regenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je van regen.
1115: No play before 1230 BST - 1330 NL tijd dus.
voor de 140e keer..als ze nu hierna nogmaals het interview met Stretch & Booty gaan uitzenden flip ik helemaalquote:
Maandag denk ik weer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:32 schreef yvette1982 het volgende:
wanneer speelt micha?
Ja..is het trouwens zoveel moeite om even het progamma van de dag te openenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:50 schreef TubewayDigital het volgende:
vandaag toch ook Nalbandian - Baghy ?
Vast.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef TubewayDigital het volgende:
nee dat wist ik wel maar wordt het ook uitgezonden ?
Nee. Er staat een R in beeld. Replay dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:27 schreef Rumille het volgende:
Is die dubbel op BBC live of...?
Nee van gisteren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:27 schreef Rumille het volgende:
er staat een R in de bovenhoek...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:27 schreef Rumille het volgende:
Hingis gisteren nogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:51 schreef Cerubo het volgende:
Omdat daar altijd grote namen sneuvelen.
Zag het ook op de BBC ja, leuk om te zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Mirri het volgende:
Ana Ivanovic was trouwens net op een stream, ze kreeg een rondleiding achter de schermen.![]()
Zag je dat, Cerubo? t Was heel erg leuk![]()
Ze waren er juist afgehaaldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zag het ook op de BBC ja, leuk om te zien.
Het regent trouwens weer, covers liggen er weer op.
BBC1quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:05 schreef Cerubo het volgende:
Welke stream kijken jullie?
Ze is echt heeeeel lief, ik kan nog steeds nauwelijks geloven dat ik haar een hand heb gegevenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef Cerubo het volgende:
Die heb ik hele tijd opstaan, niks gezien van Ana
Wat wel betekent dat ze straks nog meer op een kortere periode moet verwerken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:27 schreef Os__ het volgende:
Een dagje extra rust voor Misa.
Ze zijn aan het inspelen op CC iig, de buitenbanen beginnen iets later.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:35 schreef Fugie het volgende:
wie kan laten weten wanneer ze weer live gaan tannisen ?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Men, kom je voor niks je bed uit op zo'n zaterdag ....
Ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze is echt heeeeel lief, ik kan nog steeds nauwelijks geloven dat ik haar een hand heb gegeven![]()
Ja das een goed voorbeeld! Thanksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:22 schreef zjroentje het volgende:
Jankovic.
Mauresmo ook wel hoor...En jouw Hingisquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:20 schreef Mirri het volgende:
Ik moet een vraag beantwoord hebben, een btje aparte misschien:
Noem een tennisspeelster die, behalve Henin, heel goed voetenwerk heeft op de baan?
na een aantal keer proberen deed ie het wel bij mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:28 schreef Mirri het volgende:
Pff op channelsurfing.net doen de streams het niet...weet iemand een andere site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |