Oude driftkanissen ook altijd.quote:De vader van een tienjarige jongen heeft vrijdag aangifte gedaan van mishandeling door tv-clown Bassie. Een woordvoerder van de politie heeft dat bevestigd.
De clown deelde op de kermis in Berkel-Enschot gratis muntjes uit voor de attracties. Bij de botsauto's stond volgens de vader een grote groep jongeren achter de clown. Een van hen trok hard aan de pruik van Bassie. De clown draaide zich daarop om, pakte het zoontje hardhandig bij zijn oor en eiste excuses. De jongen gaf daaraan gehoor, hoewel hij naar eigen zeggen niets had gedaan. Daarna liet Bassie het oor los.
Volgens de vader is het oor van zijn zoon blauw en zit er een knobbeltje op. De clown zou ook het vriendje van zijn zoon een tik in het gezicht hebben gegeven, maar hiervan is geen aangifte gedaan. De politie stelt een nader onderzoek in.
Wordt leukquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef cptmarco het volgende:
[..]
je weet nu hoe je hem gek kan krijgen... (film je het wel...)
Bassie zal 23 dagen in de cel moeten. Na drie dagen komt hij vrij vanwege een vermeende geslachtsziekte. Daar is zoveel ophef over, van RTL Boulevard tot Balkenende, dat hij uiteindelijk zelfs 25 dagen de cel moet om de ene dag in vrijheid af te straffenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwd wat ervan waar is en waar het op uitdraait.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Bassie zal 23 dagen in de cel moeten. Na drie dagen komt hij vrij vanwege een vermeende geslachtsziekte. Daar is zoveel ophef over, van RTL Boulevard tot Balkenende, dat hij uiteindelijk zelfs 25 dagen de cel moet om de ene dag in vrijheid af te straffen![]()
Het is niet bepaald veilig om een heroine hoertje zonder condoom te neukenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Alleen, kom op, waar moet hij nou een geslachtsziekte van oplopen?
Denk je dan dat dat lukt met die pens?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het is niet bepaald veilig om een heroine hoertje zonder condoom te neuken
Vrouwen zijn erg vindingrijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk je dan dat dat lukt met die pens?
Geen ervaring meequote:
Hoezo? Ik hoorde het vanavond ook pas voor het eerst op TV. Zo oud zal het echt niet zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:26 schreef rudedeltadude het volgende:
oud nieuws vriend
Het is gewoon een hebberige clownquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:42 schreef bijdehand het volgende:
als ik in de 70 was en ik moest nog op kermissen optreden als clown, dan zou ik iets verkeerd gedaan hebben![]()
Ik geloof het niet. Ze hebben toch een tijdje ruzie gehad met elkaar? Volgens mij was dat omdat Adriaan zijn gedrag een beetje beu was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:59 schreef F04 het volgende:
Zal Aadriaan ook zo zijn?
Maar wel een flinke zuipert aan zijn pens te zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:02 schreef Integrity het volgende:
Adriaan is niet zo'n eikel geloof ik.
wát een lul, maar hij kijkt wel geenstijl kennelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:30 schreef milagro het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19170/d1c8ebb0/index.html![]()
![]()
Bassieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Nee, dat komt door de biertjes. Biertje?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:17 schreef Hathor het volgende:
Is dat een excuus om zo'n ballonbuik te hebben dan?![]()
Dit heeft mijn broer ook meegemaakt. Die stond jaren geleden tijdenlang in de rij voor een handtekening en toen was hij eindelijk aan de beurt, vond Bassie het genoeg geweest en ging er vandoor. Sta je daar voor Jan doedel te wachten... Het is inderdaad een kl-zak.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:35 schreef Elounda het volgende:
Een zeer nare man.
Heb dit verhaal al eens in een ander topic verteld:
Ben ooit eens met mijn broertje naar circus Bassie en Adriaan geweest.
Na afloop vroeg mijn broertje (toen een jaar of 8 en ik was toen een jaar of 14, 15)
een handtekening aan Bassie.
Dus mijn broertje roepen: "Bassie, Bassie".
Bassie zegt tegen mijn broertje: "krijg het lekker aan je ribbekassie" en hij liep zo door.
Broertje huilen, natuurlijk.
Wat nou kindervriend, het is gewoon een rotzak van een kerel.
Meteen ook voor eeuwig een hekel aan hem.
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Bassie is geniaal man. Een keer belde een of ander kinderprogramma van de radio hem op, maar ze belden hem uit z'n bed. Nam ie op met "En welke klootzak belt mij godverdomme zo vroeg op?" "Ja hallo bassie met Kids4Fun!" (ofzo). ........... (stilte)..... "Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes!"
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:35 schreef Elounda het volgende:
"krijg het lekker aan je ribbekassie"
quote:
Yep. Ik moest toen stiekem ook wel lachen hoor, en het is nog steeds een gevleugelde uitdrukking bij ons in de familie.quote:
Noem je een draai om een oor, lichamelijke mishandeling?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:50 schreef wonderer het volgende:
Helaas is lichamelijke mishandeling verboden in Nederland
Als dat oor er blauw van wordt, vind ik dat best erg ja. Beter dan een mes in zijn ribben natuurlijk, en als dat joch echt wat uitgespookt heeft (wat nog maar de vraag is dus), ook best verdiend, maar die straf moeten de ouders geven, niet een chagrijnige clown.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem je een draai om een oor, lichamelijke mishandeling?
Een clown hoort niet chagrijnig te zijn, hij is niet voor niks een clownquote:Op zondag 1 juli 2007 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als dat oor er blauw van wordt, vind ik dat best erg ja. Beter dan een mes in zijn ribben natuurlijk, en als dat joch echt wat uitgespookt heeft (wat nog maar de vraag is dus), ook best verdiend, maar die straf moeten de ouders geven, niet een chagrijnige clown.
quote:Bassie: "Dit is smaad en laster"
AMSTERDAM - Woedend is Bassie wegens de aangifte die tegen hem is gedaan vanwege de mishandeling van een tienjarig jochie. Volgens de clown is er niks van waar.
Hij zegt: "Ik heb niet geslagen. En niemand aan de oren getrokken. Dit is een reputatieschade van jewelste. Er komt een claim aan van 5000 euro die aan een goed doel wordt overgemaakt. Dit laat ik niet over mijn kant gaan."
De clown heeft inmiddels aangifte gedaan van belediging en smaad. De populaire clown vraagt zich af: "Wat denk je? Dat ik ga slaan. Ik zou wel gek zijn. Iedereen kan tegenwoordig een filmpje maken met zijn mobiele telefoon en het op Youtube zetten. Dan gaat het de hele wereld rond."
Wat er dan wel gebeurd is? Volgens Bassie werd hij hard aan zijn pruik getrokken. "Ik draaide me om en riep tegen de jongen die dat deed: 'Hoepel op. Ben jij niet te oud voor deze ongein'. En tegen zijn moeder zei ik: 'Hij kan op zijn minst excuses aanbieden'.
Rond half negen 's avonds, toen ik weg wilde gaan, kwam er plotseling een jongen van een jaar of vijftien op me af. Die brulde: 'Hee vuile klootzak. Vond je dat nou nodig om van die jongen excuses te vragen? Je was al een lul, maar ik vind je nu nog een grotere lul'. Mijn schoonzoon is getuige geweest van alles. Daarom heb ik nu ook aangifte gedaan
quote:Op zondag 1 juli 2007 02:32 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Klinkt als een jankende, besnorde BMW 525i van minimaal 10 jaar oud owner, die zijn Hassan tegen alles probeert te verdedigen, daarbij gesteund door onze toekomstvernietigende Cohen-politiek.
Heil Bassie!
We zullen het wel merken. Een blauw oor lijkt me makkelijk te verifierenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:05 schreef Integrity het volgende:
Dat is niet slim van onze Bassie, omdat hij wel degelijk schuldig is.
Ik ben zelf getuige van exact dezelfde stunt van exact dezelfde clown, alleen dan bij m'n broertje. Was zo'n 15-20 jaar geleden. 't Is al verjaard, maar ik kan natuurlijk wel getuigen voor de persoon waar Bassie nu 5000 euro vanaf wil troggelen. Waarom dat bedrag eigenlijk? Weet hij nu al dat hij 5000 euro aan inkomsten mis gaat lopen hierdoor? Dan had ie z'n poten maar thuis moeten houden.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
We zullen het wel merken. Een blauw oor lijkt me makkelijk te verifieren
Ik had het elders al gelezen ja. En ik ben ook echt niet verbaasd dat het verhaal bestaat. Ik hou er alleen ook rekening mee dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Bas geld heeft en daar van willen profiterenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:27 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben zelf getuige van exact dezelfde stunt van exact dezelfde clown, alleen dan bij m'n broertje. Was zo'n 15-20 jaar geleden. 't Is al verjaard, maar ik kan natuurlijk wel getuigen voor de persoon waar Bassie nu 5000 euro vanaf wil troggelen. Waarom dat bedrag eigenlijk? Weet hij nu al dat hij 5000 euro aan inkomsten mis gaat lopen hierdoor? Dan had ie z'n poten maar thuis moeten houden.
Eens, mits het WAAR is (dat jochie zegt tenslotte dat hij het niet was geweest en tenzij Bassie ogen in zijn achterhoofd heeft, weet ik ook niet hoe hij zo zeker kan weten dat hij het wel was), en dan nog is het niet aan hem om dat joch op te voeden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:57 schreef lady-wrb het volgende:
hij heeft gewoon een punt. dat ettertje had van zijn pruik moeten blijven en pa had gewoon een uitbrander moeten geven ipv mee zitten janken.
maar ja, dat is nu eenmaal gewoon tegenwoordig.
quote:Beveiliging voor clown Bassie.
Clown Bassie, tegen wie aangifte is gedaan wegens mishandeling, heeft politiebeveiliging gekregen. De in opspraak geraakte kindervriend vreest niet zozeer voor zijn leven, maar voor... zijn pruik!
Grappenmakers hebben een affiche gemaakt met een oproep: 'Wie het oranje haar van Bassie weet te bemachtigen, krijgt een meter bier.'
Aanleiding voor deze actie is het incident op de kermis van Berkel-Enschot. Bassie zou daar hard aan zijn pruik zijn getrokken en in reactie daarop een 10-jarig jongetje een draai om zijn oor hebben gegeven.
De ouders van het jochie zijn naar de politie gestapt en hebben aanklacht tegen de clown ingediend wegens mishandeling. Bassie heeft op zijn beurt weer een aanklacht ingediend tegen de familie wegens smaad.
In de tussentijd neemt Bassie het zekere voor het onzekere. Gisteren verscheen hij met politiebeveiliging op de kermis van Uitgeest.
Dat er geen aangifte is gedaan zegt genoeg. Die vader kan zijn kind beter leren zich te gedragen in plaats van tijd verspillen met aanklachten. Een oor vastpakken is geen mishandeling, dat is opvoeding.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:22 schreef F04 het volgende:
De clown zou ook het vriendje van zijn zoon een tik in het gezicht hebben gegeven, maar hiervan is geen aangifte gedaan.
Nu lijkt het net of jullie zo netjes waren met dat forum van jullie. Dat geld wat allemaal gedoneerd is voor de radio van B&A, daar hebben wij ook nooit meer iets van terug gezien. En Koelkast heeft er allemaal leuke computer-onderdelen van gekocht. Dat het forum niet meer van B&A mocht, dat hebben jullie ook aan jullie zelf te danken. Koelkast had de brief van Adriaan toch op de site gezet, daarin kon je dat lezen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:18 schreef wonderer het volgende:
Je weet net zo goed als ik dat ie ook een erg nare kant heeft, ook al wilde je er destijds niet aan. Het kan best dat ie tegen jou altijd aardig is (zou ik ook zijn met zo'n aanbidder), maar dat "voorrecht" heeft dus niet iedereen mogen genieten.
En dat is echt niet allemaal "eigen schuld dikke bult".
Een brief die op misverstanden was gebaseerd, ja. We hebben aan alle eisen die ze destijds gesteld hebben voldaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:28 schreef sanderrrrrrr het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of jullie zo netjes waren met dat forum van jullie. Dat geld wat allemaal gedoneerd is voor de radio van B&A, daar hebben wij ook nooit meer iets van terug gezien. En Koelkast heeft er allemaal leuke computer-onderdelen van gekocht. Dat het forum niet meer van B&A mocht, dat hebben jullie ook aan jullie zelf te danken. Koelkast had de brief van Adriaan toch op de site gezet, daarin kon je dat lezen.
Het was radio B&A, dus dat had met het B&A forum te maken. En die misverstanden, weet je dat nou wel zeker?quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een brief die op misverstanden was gebaseerd, ja. We hebben aan alle eisen die ze destijds gesteld hebben voldaan.
Dat van die radio weet ik verder ook weinig van, maar dat heeft ook niks met B&A zelf te maken.
Ja, maar niet met de contacten met B&A. Wat er op het forum onderling gebeurt, heeft natuurlijk geen invloed op het gedrag van beide heren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:35 schreef sanderrrrrrr het volgende:
[..]
Het was radio B&A, dus dat had met het B&A forum te maken.
En ja, we hebben ons wel aan de eisen gehouden. Ze weigerden gewoon te luisteren. Dan kun je lullen wat je wil, er verandert toch niks. Waarom ze het eerst wel leuk vonden? Omdat we niks kwaads in de zin hadden, misschien. Nooit gehad. Alleen dacht zij daar op een gegeven moment anders over.quote:En die misverstanden, weet je dat nou wel zeker?Jullie hebben je gewoon niet aan de eisen gehouden. Waarom vonden B&A die fansite eerst dan wel leuk?
zeg figuur, je weet van toeten noch blazen dus hou je er buiten wil jequote:Op woensdag 4 juli 2007 03:28 schreef sanderrrrrrr het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of jullie zo netjes waren met dat forum van jullie. Dat geld wat allemaal gedoneerd is voor de radio van B&A, daar hebben wij ook nooit meer iets van terug gezien. En Koelkast heeft er allemaal leuke computer-onderdelen van gekocht. Dat het forum niet meer van B&A mocht, dat hebben jullie ook aan jullie zelf te danken. Koelkast had de brief van Adriaan toch op de site gezet, daarin kon je dat lezen.
eigenlijk gaat je dat geen snars aan maar het had niets met regels te maken. Op een gegeven moment kwam iedereen maar naar Bassie toe "wij zijn van het forum, mogen we vrijkaartjes?"quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:35 schreef sanderrrrrrr het volgende:
[..]
Het was radio B&A, dus dat had met het B&A forum te maken. En die misverstanden, weet je dat nou wel zeker?Jullie hebben je gewoon niet aan de eisen gehouden. Waarom vonden B&A die fansite eerst dan wel leuk?
Ja dan moeten we het maar niet over het interne forum hebben. Daar sprak je anders wel anders over hem.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nooit iets rots over Bas beweerd op het forum, het archief staat nog online dus wijs mij de topics maar. Die zijn er niet.
Al zou dat zo zijn wat dan nog? Daar kon immers niemand lezen dus kun je mij niet verwijten dat ik hem openbaar zwart heb gemaakt. Als ik op mijn pc een documentje heb met "die en die is een enorme eikel" en ik laat dat aan mijn bekenden lezen dan moet ik dat toch zelf weten? Niet iedereen kan er bij en het staat niet openbaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:00 schreef sanderrrrrrr het volgende:
[..]
Ja dan moeten we het maar niet over het interne forum hebben. Daar sprak je anders wel anders over hem.
jij hebt daar nooit toegang gehad dus je gaat af op wat je gehoord hebt zonder het te controleren. er staat geen onvertogen woord over die man.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef sanderrrrrrr het volgende:
In het openbaar zal je het wel niet hebben gedaan, maar in het interne forum wel. Maar het maakt weinig uit of je dit nu in het openbaar of prive doet. Het is raar dat je een fansite van iemand hebt, die je eigenlijk niet mag. Dus snap ik van Bassie best dat hij er dan voor wil zorgen dat die site opdoekt.
Wel Adriaan maar geen Bassie zeggen hequote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga geen privé dingen openbaar maken maar neem aan dat ik genoeg redenen heb om die man niet aardig te vinden.
Je lijkt Bas wel, die leest ook alleen maar wat ie wil lezenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef sanderrrrrrr het volgende:
Ja ik snap dat jij het nu wat heet onder je voeten krijgtmaar dan moet je ook niet zeggen dat ik met bewijs moet gaan komen. Je mocht Bassie niet, en daardoor is je eigen fansite offline gegaan, logisch lijkt mij
zucht....quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef sanderrrrrrr het volgende:
Ja ik snap dat jij het nu wat heet onder je voeten krijgtmaar dan moet je ook niet zeggen dat ik met bewijs moet gaan komen. Je mocht Bassie niet, en daardoor is je eigen fansite offline gegaan, logisch lijkt mij
geloof me: als ik bassie zijn mails zou posten die hij naar mij heeft verstuurd dan mag niemand hem meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel Adriaan maar geen Bassie zeggen he.
Zo werkt dat niet. Kom op met die verhalen.
ja en dan ik ook een aanklacht wegens smaad aan mijn broek zeker? ik heb al eens een soort van advocaat achtig figuur achter me aan gehad door die man, dat vond ik wel even genoeg (al had die man geen recht van spreken en geen poot om op te staan, het brengt wel stress in de huislijke sfeer).quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef Thelonious het volgende:
En nu die prive-verhalen, koelkast. Zodat wij objectief over die irritante clown kunnen oordelen.
Circustent kan ookquote:
Het gaat erom dat het je eigen schuld is dat de fansite offline is gehaald.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zucht....
en dat is kolder, ik mag bassie prima, alleen hij mij niet en hij luistert niet naar agumenten, dan ben je in mijn ogen een eikel. wil niet zeggen dat ik je niet mag. en dan nog. bovendien heb ik dat niet letterlijk zo gezegd, zoek maar na, ook in de niet openbare delen staat dit niet, nooit, maar ik weet wel waar ze vandaan komen. Denk dat er een fries is die het heel heet onder de voeten heeft nu. Als ik het echt zo heet had had ik in de 1e plaats al nooit gereageerd.
ik heb geen hekel aan die man, ik mag hem prima graag, ik vind hem alleen een eikel.
En dat is onzin. Misschien moet je een cursusje begrijpend lezen gaan volgen. Als je Bas meeneemt, krijgen jullie vast korting.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef sanderrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het je eigen schuld is dat de fansite offline is gehaald.
En ja ik ben een fries uit zuid-holland![]()
ik heb het niet over jou, over degene van wie de interne gesprekken vandaan komen, dat is een fries.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef sanderrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het je eigen schuld is dat de fansite offline is gehaald.
En ja ik ben een fries uit zuid-holland![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:38 schreef djkoelkast het volgende:
Je hebt net als een bepaald ander persoon nogal moeite met lezen wat ik typ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |