eigenlijk gaat je dat geen snars aan maar het had niets met regels te maken. Op een gegeven moment kwam iedereen maar naar Bassie toe "wij zijn van het forum, mogen we vrijkaartjes?"quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:35 schreef sanderrrrrrr het volgende:
[..]
Het was radio B&A, dus dat had met het B&A forum te maken. En die misverstanden, weet je dat nou wel zeker?Jullie hebben je gewoon niet aan de eisen gehouden. Waarom vonden B&A die fansite eerst dan wel leuk?
Ja dan moeten we het maar niet over het interne forum hebben. Daar sprak je anders wel anders over hem.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nooit iets rots over Bas beweerd op het forum, het archief staat nog online dus wijs mij de topics maar. Die zijn er niet.
Al zou dat zo zijn wat dan nog? Daar kon immers niemand lezen dus kun je mij niet verwijten dat ik hem openbaar zwart heb gemaakt. Als ik op mijn pc een documentje heb met "die en die is een enorme eikel" en ik laat dat aan mijn bekenden lezen dan moet ik dat toch zelf weten? Niet iedereen kan er bij en het staat niet openbaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:00 schreef sanderrrrrrr het volgende:
[..]
Ja dan moeten we het maar niet over het interne forum hebben. Daar sprak je anders wel anders over hem.
jij hebt daar nooit toegang gehad dus je gaat af op wat je gehoord hebt zonder het te controleren. er staat geen onvertogen woord over die man.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef sanderrrrrrr het volgende:
In het openbaar zal je het wel niet hebben gedaan, maar in het interne forum wel. Maar het maakt weinig uit of je dit nu in het openbaar of prive doet. Het is raar dat je een fansite van iemand hebt, die je eigenlijk niet mag. Dus snap ik van Bassie best dat hij er dan voor wil zorgen dat die site opdoekt.
Wel Adriaan maar geen Bassie zeggen hequote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga geen privé dingen openbaar maken maar neem aan dat ik genoeg redenen heb om die man niet aardig te vinden.
Je lijkt Bas wel, die leest ook alleen maar wat ie wil lezenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef sanderrrrrrr het volgende:
Ja ik snap dat jij het nu wat heet onder je voeten krijgtmaar dan moet je ook niet zeggen dat ik met bewijs moet gaan komen. Je mocht Bassie niet, en daardoor is je eigen fansite offline gegaan, logisch lijkt mij
zucht....quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef sanderrrrrrr het volgende:
Ja ik snap dat jij het nu wat heet onder je voeten krijgtmaar dan moet je ook niet zeggen dat ik met bewijs moet gaan komen. Je mocht Bassie niet, en daardoor is je eigen fansite offline gegaan, logisch lijkt mij
geloof me: als ik bassie zijn mails zou posten die hij naar mij heeft verstuurd dan mag niemand hem meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel Adriaan maar geen Bassie zeggen he.
Zo werkt dat niet. Kom op met die verhalen.
ja en dan ik ook een aanklacht wegens smaad aan mijn broek zeker? ik heb al eens een soort van advocaat achtig figuur achter me aan gehad door die man, dat vond ik wel even genoeg (al had die man geen recht van spreken en geen poot om op te staan, het brengt wel stress in de huislijke sfeer).quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef Thelonious het volgende:
En nu die prive-verhalen, koelkast. Zodat wij objectief over die irritante clown kunnen oordelen.
Circustent kan ookquote:
Het gaat erom dat het je eigen schuld is dat de fansite offline is gehaald.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zucht....
en dat is kolder, ik mag bassie prima, alleen hij mij niet en hij luistert niet naar agumenten, dan ben je in mijn ogen een eikel. wil niet zeggen dat ik je niet mag. en dan nog. bovendien heb ik dat niet letterlijk zo gezegd, zoek maar na, ook in de niet openbare delen staat dit niet, nooit, maar ik weet wel waar ze vandaan komen. Denk dat er een fries is die het heel heet onder de voeten heeft nu. Als ik het echt zo heet had had ik in de 1e plaats al nooit gereageerd.
ik heb geen hekel aan die man, ik mag hem prima graag, ik vind hem alleen een eikel.
En dat is onzin. Misschien moet je een cursusje begrijpend lezen gaan volgen. Als je Bas meeneemt, krijgen jullie vast korting.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef sanderrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het je eigen schuld is dat de fansite offline is gehaald.
En ja ik ben een fries uit zuid-holland![]()
ik heb het niet over jou, over degene van wie de interne gesprekken vandaan komen, dat is een fries.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef sanderrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het je eigen schuld is dat de fansite offline is gehaald.
En ja ik ben een fries uit zuid-holland![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:38 schreef djkoelkast het volgende:
Je hebt net als een bepaald ander persoon nogal moeite met lezen wat ik typ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |