abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 19:22:01 #101
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51141464
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 03:35 schreef sanderrrrrrr het volgende:

[..]

Het was radio B&A, dus dat had met het B&A forum te maken. En die misverstanden, weet je dat nou wel zeker? Jullie hebben je gewoon niet aan de eisen gehouden. Waarom vonden B&A die fansite eerst dan wel leuk?
eigenlijk gaat je dat geen snars aan maar het had niets met regels te maken. Op een gegeven moment kwam iedereen maar naar Bassie toe "wij zijn van het forum, mogen we vrijkaartjes?"
Op een gegeven moment was hij dat wel zat, snap ik ook wel.

Ook las hij mee en kon hij totaaaaaal niet tegen kritiek en nog erger: hij las zelfs dingen verkeerd.
Er werd door een gewaardeerd lid een topic geopend: "hadden B&A eerder moeten stoppen?", het was een discussietopic, gewoon leuk om er over te debatteren. Bassie zag dit als aanval "hoezo hadden wij eerder moeten stoppen?"

etc. etc. etc. en het ging van kwaad naar erger en opeens konden we niets meer goed doen.

Op het laatst heeft Adriaan mij gebeld, hij zocht naar iets wat niet zou mogen en dat heeft hij in zijn ogen gevonden: B&A ringtones. Die kon je tegen betaling downloaden (alsof ik er rijk van zou worden, die site trok meer dan 100GB data per maand en dat was toen niet goedkoop!!) en daar werden door de aanbieder netjes rechten over betaald. Dit was en is net zo legaal als alle andere ringtone sites, het waren officiële tones gelikt van officiële sites en daar waren ook contracten voor opgesteld.
Adriaan had hier geen boodschap aan en trok alle toestemming in. Helaas luisterde hij niet naar mijn argumenten meer.

Einde verhaal.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_51141588
Jij mag denken dat ik er niets van af weet, beste vriend. Maar ik kan je wel vertellen dat ik ook gedoneerd heb aan die radio van jou. En ik weet dat jij van het donatie geld wel computer-onderdelen hebt gekocht, want de radio computer moest sneller worden. Dat jij rechten hebt betaalt dat zal inderdaad wel zo zijn, daar zal ik niks van zeggen.

Maar ik weet dat het forum niet helemaal volgens de regels ging en hoe jij Bas zwart zat te maken. Logisch dat die man niet meer wou hebben dat jij die fansite draaide. Wat zou jij er van vinden dat iemand een site over jou heeft en ondertussen jou zwart loopt te maken ? Dus je hebt het voor een grootdeel aan jezelf te danken.
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 19:52:39 #103
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51142584
Ik heb nooit iets rots over Bas beweerd op het forum, het archief staat nog online dus wijs mij de topics maar. Die zijn er niet.

De radio pc moest sneller en user Adriaantje is hier naartoe gekomen en heeft zelfs een hele pc gedoneerd! Van het radiogeld zijn uitzendrechten en streamcapaciteit ingekocht voor de periode van 1 jaar, Radio B&A heeft ook een jaar gedraaid. Van dat geld wat men doneerde zijn dus geen spullen gekocht, dus je kunt wel zeggen "ik weet dat jij ... hebt gekocht" maar dan weet je het dus heel duidelijk niet.

Ik heb me trouwens nooit met Bas bemoeid, al het contact ging via Adriaan en zijn medewerkers. Bas kwam op een gegeven moment achter mij aan omdat ik nou eenmaal de admin van het forum was, maar voor rotte vis heb ik hem nooit uitgemaakt, ik vind hem alleen absoluut niet vriendelijk en niet aardig en niet voor rede vatbaar. Dat is mijn mening, gebaseerd op de gebeurtenissen. Ik ben altijd netjes en correct geweest tegenover hem.
Als er anderen op het forum waren die hem niet aardig vonden: tja, je kunt niet iedereen aardig vinden en er is altijd nog vrijheid van meningsuiting, dus dat ga ik niet editen. Mensen die er kwamen om te zieken hebben we per direct geband daar.

Je kunt veel zeggen maar wat jij hier vertelt is regelrechte onzin. Zoniet kom je maar met bewijs.
pi_51142832
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nooit iets rots over Bas beweerd op het forum, het archief staat nog online dus wijs mij de topics maar. Die zijn er niet.
Ja dan moeten we het maar niet over het interne forum hebben. Daar sprak je anders wel anders over hem.
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 20:18:16 #105
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51143464
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:00 schreef sanderrrrrrr het volgende:

[..]

Ja dan moeten we het maar niet over het interne forum hebben. Daar sprak je anders wel anders over hem.
Al zou dat zo zijn wat dan nog? Daar kon immers niemand lezen dus kun je mij niet verwijten dat ik hem openbaar zwart heb gemaakt. Als ik op mijn pc een documentje heb met "die en die is een enorme eikel" en ik laat dat aan mijn bekenden lezen dan moet ik dat toch zelf weten? Niet iedereen kan er bij en het staat niet openbaar.
Maargoed ook op de gesloten delen heb ik alleen mijn mening gegeven en heb ik hem nooit verrot gescholden, maar ik weet precies van wie jij en bassie dat hebben hoor. Iemand die mij niet zo mag en dat hele gesloten gedeelte nooit heeft gezien, alleen heeft gespeculeerd. Dus nogmaals: bewijs dat ik in het openbaar (want daar ging het over) bassie heb uitgescholden cq zwartgemaakt of hou je mond.
pi_51143819
In het openbaar zal je het wel niet hebben gedaan, maar in het interne forum wel. Maar het maakt weinig uit of je dit nu in het openbaar of prive doet. Het is raar dat je een fansite van iemand hebt, die je eigenlijk niet mag. Dus snap ik van Bassie best dat hij er dan voor wil zorgen dat die site opdoekt.
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 20:30:25 #107
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51143982
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef sanderrrrrrr het volgende:
In het openbaar zal je het wel niet hebben gedaan, maar in het interne forum wel. Maar het maakt weinig uit of je dit nu in het openbaar of prive doet. Het is raar dat je een fansite van iemand hebt, die je eigenlijk niet mag. Dus snap ik van Bassie best dat hij er dan voor wil zorgen dat die site opdoekt.
jij hebt daar nooit toegang gehad dus je gaat af op wat je gehoord hebt zonder het te controleren. er staat geen onvertogen woord over die man.
ik heb geen fantasie over bassie hoor, nooit gehad ook. ik vind hun series gewoon erg leuk en goed in elkaar gezet en met mij nog veel meer en DAAR hebben wij een forum over geopend. Dat dit later de functie van fansite heeft overgenomen was niet de bedoeling maar wel erg leuk. Het is op Fok! begonnen hoor.

Dus vanaf nu verzoek ik je te stoppen mij zwart te maken want je weet er duidelijk niets van af.
pi_51144618
Deze valt nog wel mee: Bassie is leuk, Bassie is lachen, maar Bas van Toor is een eikel.
Je hielt het opzich nog wel netjes, maar je mocht hem blijkbaar niet
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 20:58:47 #109
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51145240
Ik ga geen privé dingen openbaar maken maar neem aan dat ik genoeg redenen heb om die man niet aardig te vinden.
En wat ik ook in een niet-openbaar onderdeel van mijn forum gezegd mag hebben dat is mijn zaak, het is niet openbaar, degene die eventueel dingen heeft bewaard, doorgestuurd etc. is zo gigantisch strafbaar, die kan maar beter in een kelder gaan leven voortaan en er niet meer vandaan komen. Nee dat is geen dreigement maar hoe meer er online komt hoe meer bewijs IK heb en dan kunnen de mannen van justitie hem beter niet vinden

Dus ik dank je hartelijk voor deze info, ben ik oprecht heel blij mee.

Voor de rest ben ik uitgepraat over dit onderwerp.
pi_51145315
Ja ik snap dat jij het nu wat heet onder je voeten krijgt maar dan moet je ook niet zeggen dat ik met bewijs moet gaan komen. Je mocht Bassie niet, en daardoor is je eigen fansite offline gegaan, logisch lijkt mij
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:01:07 #111
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51145345
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga geen privé dingen openbaar maken maar neem aan dat ik genoeg redenen heb om die man niet aardig te vinden.
Wel Adriaan maar geen Bassie zeggen he .
Zo werkt dat niet. Kom op met die verhalen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:09:38 #112
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51145704
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef sanderrrrrrr het volgende:
Ja ik snap dat jij het nu wat heet onder je voeten krijgt maar dan moet je ook niet zeggen dat ik met bewijs moet gaan komen. Je mocht Bassie niet, en daardoor is je eigen fansite offline gegaan, logisch lijkt mij
Je lijkt Bas wel, die leest ook alleen maar wat ie wil lezen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 21:13:03 #113
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51145842
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef sanderrrrrrr het volgende:
zucht....
en dat is kolder, ik mag bassie prima, alleen hij mij niet en hij luistert niet naar agumenten, dan ben je in mijn ogen een eikel. wil niet zeggen dat ik je niet mag. en dan nog. bovendien heb ik dat niet letterlijk zo gezegd, zoek maar na, ook in de niet openbare delen staat dit niet, nooit, maar ik weet wel waar ze vandaan komen. Denk dat er een fries is die het heel heet onder de voeten heeft nu. Als ik het echt zo heet had had ik in de 1e plaats al nooit gereageerd.

ik heb geen hekel aan die man, ik mag hem prima graag, ik vind hem alleen een eikel.
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 21:14:10 #114
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51145895
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef BVO het volgende:

[..]

Wel Adriaan maar geen Bassie zeggen he .
Zo werkt dat niet. Kom op met die verhalen.
geloof me: als ik bassie zijn mails zou posten die hij naar mij heeft verstuurd dan mag niemand hem meer maar dat doe ik dus niet, dan maar alleen A en geen B.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:15:43 #115
18026 Thelonious
le samouraï
pi_51145959
En nu die prive-verhalen, koelkast. Zodat wij objectief over die irritante clown kunnen oordelen.
Keeping an eye on the world going by my window.
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 21:17:55 #116
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51146060
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef Thelonious het volgende:
En nu die prive-verhalen, koelkast. Zodat wij objectief over die irritante clown kunnen oordelen.
ja en dan ik ook een aanklacht wegens smaad aan mijn broek zeker? ik heb al eens een soort van advocaat achtig figuur achter me aan gehad door die man, dat vond ik wel even genoeg (al had die man geen recht van spreken en geen poot om op te staan, het brengt wel stress in de huislijke sfeer).
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:22:29 #117
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_51146260
Geen geruzie in de tent hè?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 21:24:14 #118
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51146336
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef static het volgende:
gooi je het topic toch op slot?
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:25:49 #119
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_51146395
Nee joh.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:26:05 #120
18026 Thelonious
le samouraï
pi_51146408
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef static het volgende:
Je bedoelt caravan.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:28:55 #121
71919 wonderer
pi_51146532
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Je bedoelt caravan.
Circustent kan ook
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_51146654
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

zucht....
en dat is kolder, ik mag bassie prima, alleen hij mij niet en hij luistert niet naar agumenten, dan ben je in mijn ogen een eikel. wil niet zeggen dat ik je niet mag. en dan nog. bovendien heb ik dat niet letterlijk zo gezegd, zoek maar na, ook in de niet openbare delen staat dit niet, nooit, maar ik weet wel waar ze vandaan komen. Denk dat er een fries is die het heel heet onder de voeten heeft nu. Als ik het echt zo heet had had ik in de 1e plaats al nooit gereageerd.

ik heb geen hekel aan die man, ik mag hem prima graag, ik vind hem alleen een eikel.
Het gaat erom dat het je eigen schuld is dat de fansite offline is gehaald.

En ja ik ben een fries uit zuid-holland
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:34:32 #123
71919 wonderer
pi_51146776
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef sanderrrrrrr het volgende:

[..]

En dat is onzin. Misschien moet je een cursusje begrijpend lezen gaan volgen. Als je Bas meeneemt, krijgen jullie vast korting.
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 21:38:53 #124
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_51146935
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef sanderrrrrrr het volgende:

[..]

ik heb het niet over jou, over degene van wie de interne gesprekken vandaan komen, dat is een fries.
de site is niet offline gehaald, ik heb hem zelf verplaatst naar een ander domein en een andere naam gegeven.
Het is niemands schuld dat die site er niet meer is zoals ie was, het is allemaal gebaseerd op oogkleppen, misverstanden, verraad en niet willen luisteren naar argumentatie. Maargoed, de dvd verkoop schoot omhoog dankzij onze site, nu is ie gekelderd en hoe. Iedereen wilde toen elke dvd hebben, al had ie alleen een nieuw hoesje of een letter anders, nu interesseert niemand het meer en kopen ze alleen de dvd's die ze nog niet hadden dus ze hebben zichzelf in de vingers gesneden.

Ik vind het niet erg dat die site er niet meer is, het was een leuke tijd met leuke herinneringen.

Je hebt net als een bepaald ander persoon nogal moeite met lezen wat ik typ, begrijpend lezen zal niet je sterkste vak zijn geweest denk ik. Maarja zo vlug als vluggejapie_
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:40:30 #125
18026 Thelonious
le samouraï
pi_51146993
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:38 schreef djkoelkast het volgende:

Je hebt net als een bepaald ander persoon nogal moeite met lezen wat ik typ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')