quote:
Bedanktquote:Op zondag 23 maart 2008 10:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een kikc voor zulk nieuws is altijd goed!
Gefeliciteerd!
Die is lief zo met die armpjes over elkaar.quote:
Er zullen ongetwijfeld ook valse krengen tussen zitten, maar die heb je bij bv tekkels en jack russeltjes ook en in 99% van de gevallen ligt het aan de baas. En gewoon noooooit kleine kinderen alleen laten met een hond. Zal ik in ieder geval nooit doen.quote:
Ach gossiequote:Op woensdag 21 mei 2008 15:03 schreef L-E-A het volgende:
Biancavia lijkt me juist een erg leuk cadeau!
Bij deze nog even een foto van mijn lieve neefje van inmiddels alweer ruim 4 maanden:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:
Vals? Als hij vals zou zijn zou hij toch niet zo relaxed naast dat kleine meisje liggenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
Sparkling, dat heb je goed gezien haha. Dat beest doet geen vlieg kwaad, gaat alleen hard wegrennen als ze er 1 zietAlhoewel ze volgens de wijkverpleegkundige vals is :S... Allebei de honden zijn echt gek op die kleine. Ze passen goed op haar
Die grote watermeloen bij dat kleine meisje, lief
gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:22 schreef Biancavia het volgende:
Gisteravond laat belde mijn broer om te zeggen dat hij papa is geworden! Het is een meisje, en ik ga er straks langs om te bewonderen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:22 schreef Biancavia het volgende:
Gisteravond laat belde mijn broer om te zeggen dat hij papa is geworden! Het is een meisje, en ik ga er straks langs om te bewonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |