Ik word over twee maanden voor het eerst tante.

Nu ben ik bezig een soort 'welkom op de wereld' brief te schrijven voor als het kindje geboren is.
Met hoe het ging toen mijn broer en schoonzus het aan mijn ouders vertelden en de reacties enzo, en wat er tijdens de zwangerschap is gebeurd en dat soort dingen. En dan natuurlijk hoe de geboorte is gegaan, maar dat kan ik nu nog natuurlijk nog niet schrijven.
Maar goed, nu zit ik alvast te verzinnen hoe ik dat leuk kan geven. Ik ga het niet handgeschreven doen, want ik vind dat ik geen mooi handschrift heb. Dus gewoon getypt. Maar dan? Uitprinten, opvouwen en in een envelop doen is ook zo stom.
Het zijn ondertussen al bijna 2 A4'tjes trouwens.
Ik kan het ook op mooi papier uitprinten en dan oprollen en een lintje eromheen doen. Maar het is wel leuk als het in het babyboek kan, en zoiets raakt misschien wel kwijt.

Dus ik had nog een optie verzonnen, namelijk om zo'n fotoboekje samen te stellen, en dan daar de teksten in en dan wat fotootjes erbij van ons en mijn broer en schoonzus en mijn ouders enzo. Of zou dat dan weer heel erg overdreven zijn?