Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:29 schreef draculettetje het volgende:
mag ik jullie even komen vertellen dat ik vandaag nog een keer tante ben geworden van een heeeeel mooi neefje!!!!!!!
ja, en we wachten al zo lang. We dachten eerst vorige week van mevrouw verging van de buikpijn. Loos alarmquote:Op maandag 21 januari 2008 15:34 schreef Jelief het volgende:
Kan ook nog wel even duren hoor. succes met nagelbijten...
jaquote:Op maandag 21 januari 2008 16:29 schreef Jelief het volgende:
Wat een schoonheid Sonnetje!
ow die mooie pueter had ik nog niet gezien, al een hele dame!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:30 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
Mijn zus is bevallen van een meisje en een jongen
Wel oke. Alleen de jongen is met een keizersnee gekomen omdat er complicaties waren.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
en geniet ervan
hoest met de kleine en je zus?
ja idd, maar vind draakje niet zo leuk voor een meisjequote:Op maandag 21 januari 2008 19:41 schreef draculettetje het volgende:
hihi ja dat zijn leuke truitjes
evenals de prenatl collectie draakjes
leuke namenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel oke. Alleen de jongen is met een keizersnee gekomen omdat er complicaties waren.
Ze heten Demi en Erik (eric? )
oe spannend..... in ieder geval veel plezier vandaag of morgenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef Qwea het volgende:
ik ook
We horen strax nog of het mogelijk is langs te gaan. Zo niet dan wordt het morgen
Operatietjes hoe klein of groot vind ik ook altijd best moeilijk voor die kleintjes, gelukkig hebben de kindjes met de kleine operaties zelf nog niet zoveel last!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn nichtje is ook gewoon heel erg leuk
Vind t alleen zielig voor dr dat dr extra vingertje er vrijdag afgehaald wordt![]()
Jaja mijn nichtje heeft 11 vingertjes en 10 tenenNu nog dan
Is een vingertje zonder bot en met 2 bloedvaatjes eigenlijk.
En hoe was t bij je neefje en nichtje Qwea???
Hihi dat mag nu ook al hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Biancavia het volgende:
Oh, ik mag hier in juli ook mee gaan posten!
Ik ken het.. Ze zijn ook zo schattig als ze zo klein zijn. Maar nu Dani groter wordt is het steeds leuker aan het worden. Lekker stoere kleren aan en je kan veel leuker en meer met hem spelen. Hij is mijn trots hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:03 schreef kaatjejannie het volgende:
gefeliciteerd annemiek.
Ik ben vorige maand ook tante geworden.. Het is zo'n mooi mannetje..
Ben dr helemaal verliefd op
een kikc voor zulk nieuws is altijd goed!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:54 schreef rena het volgende:
Sorry voor de topickickMaar ik heb net gehoord dat ik me over een maand of 8 waarschijnlijk ook tante mag gaan noemen
![]()
Ik ben helemaal hyper
Zo leuk ook om hier alvast alle leuke verhalen te lezen![]()
quote:
Bedanktquote:Op zondag 23 maart 2008 10:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een kikc voor zulk nieuws is altijd goed!
Gefeliciteerd!
Die is lief zo met die armpjes over elkaar.quote:
Er zullen ongetwijfeld ook valse krengen tussen zitten, maar die heb je bij bv tekkels en jack russeltjes ook en in 99% van de gevallen ligt het aan de baas. En gewoon noooooit kleine kinderen alleen laten met een hond. Zal ik in ieder geval nooit doen.quote:
Ach gossiequote:Op woensdag 21 mei 2008 15:03 schreef L-E-A het volgende:
Biancavia lijkt me juist een erg leuk cadeau!
Bij deze nog even een foto van mijn lieve neefje van inmiddels alweer ruim 4 maanden:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:
Vals? Als hij vals zou zijn zou hij toch niet zo relaxed naast dat kleine meisje liggenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
Sparkling, dat heb je goed gezien haha. Dat beest doet geen vlieg kwaad, gaat alleen hard wegrennen als ze er 1 zietAlhoewel ze volgens de wijkverpleegkundige vals is :S... Allebei de honden zijn echt gek op die kleine. Ze passen goed op haar
Die grote watermeloen bij dat kleine meisje, lief
gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:22 schreef Biancavia het volgende:
Gisteravond laat belde mijn broer om te zeggen dat hij papa is geworden! Het is een meisje, en ik ga er straks langs om te bewonderen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:22 schreef Biancavia het volgende:
Gisteravond laat belde mijn broer om te zeggen dat hij papa is geworden! Het is een meisje, en ik ga er straks langs om te bewonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |