Wie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:23 schreef Sora het volgende:
ze zal vast lekker strak zijn.
die is inderdaad heel foutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:03 schreef Berenanus het volgende:
Nee! Van die meisjes waar je in haar mond bent klaargekomen.. en dat ze dan vragen om met je te zoenen!!![]()
![]()
![]()
Gewoon, heel die climax trekt zich dan weer een weg terug naar binnen. BAM! Weg lekker gevoel!
kuthoeren
Niet zoveel wel zo geel???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lieke van de receptie: "even kijken of mijn coup nog goed zit" en ze loopt naar de wc.
Sylvia: "Ik moet pissen als een kameel"
Had haar dan gevraagd of zij wel eens een kut had geproefdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:18 schreef Buschetta het volgende:
Misschien moet ik het even verduidelijken. Die vraag werd gesteld toen ik voor de 3e keer met een meisje uit was (ik ben een jongen).
Echt een van de vaagste vragen ooit gesteld.....
Of een uitgescheurde kut had gevoeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had haar dan gevraagd of zij wel eens een kut had geproefd
Ik was te overdonderd. Denk dat ik moest blozen en snel over iets anders begon.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had haar dan gevraagd of zij wel eens een kut had geproefd
Dat zeg je nu achteraf, das flauw Stefan Postma!quote:
ja gatsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
"brb, ff schijten"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |