Faen vraagt veel te veel joh.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef k3vil het volgende:
[..]
Speelt die Alves dan nog niet voor een betere club? i.e. hij is al transfered?
Ik denk het niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Garudo het volgende:
Ik denk dat onze nieuwe keeper Luciano gaat schitteren. Hij is de Gomes van Groningen
Dat is gewoon een middelmatig keepertje afkomstig van een middelmatige ploeg.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Garudo het volgende:
Ik denk dat onze nieuwe keeper Luciano gaat schitteren. Hij is de Gomes van Groningen
Daar ben ik helaas ook bang voor, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat is gewoon een middelmatig keepertje afkomstig van een middelmatige ploeg.
Dat zeiden ze ook van Suarez...Maar moet je nu eens kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Wie zei dat? Suárez kenden we nog niet, Luciano speelde wat dichter bij huis.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:48 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Suarez...Maar moet je nu eens kijken![]()
Willem II.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:08 schreef Grimm het volgende:
Dembele en Martens met AZ
Makaay met Feyenoord
Babel met Ajax
Waar speelt el hamdaoui?
ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat die jongen nog veel beter gaat worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:09 schreef AminBen het volgende:
[..]
Willem II.
En Babel blijft steken op 6/7 goals.![]()
Jammer genoeg zijn de meeste dromen bedrogquote:Op maandag 2 juli 2007 00:16 schreef Pritt het volgende:
El Huntelaar gaat zoveel scoren voor de winterstop dat hij in de winterstop wel moet verkocht worden omdat er gigantische bedragen worden betaald.
Gelukkig weet iedereen hier dat jij de grootste VBL-idioot bent.quote:Op maandag 2 juli 2007 06:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn de meeste dromen bedrog
Je ouders zullen vast trots op je zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:32 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gelukkig weet iedereen hier dat jij de grootste VBL-idioot bent.
Die van jou vast wat minder.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je ouders zullen vast trots op je zijn.
Die Afrikaantjes van jou komen hier schitteren na hun oefenmatch.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je ouders zullen vast trots op je zijn.
Belgie heeft niet bepaald een sterke competitie, dat weet ik. Maar hij was erg geliefd bij de Germinal Beerschot fans. Zijn emotie op het veld is gewoon prachtig. Hij is iemand die met zijn gevoel speelt! Dat missen veel keepersquote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |