90.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Rebreak 80% zeker.
Bij Tsonga hangt het erg van de vorm van de dag af. Hij kan een hoop mensen hebben, en Gasquet blijft natuurlijk ook altijd last hebben van zijn vormdipjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Gasquet, die gast staat ook ontzettend sterk te spelen, niet gezond.
Volgende ronde Tsonga / Lopez (waarschijnlijk Tsonga): veegpartij lijkt me, daarna Mathieu/Roddick (ga ik vanuit), kan een hele leuke worden.
eerste set moest hij nog opwarmen ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Safin weet wel hoe hij Federer moet aanpakken, niet de hoeken nemen, maar diep op zijn lichaam spelen en dan naar het net komen om te smashen.
Safin is de personificatie van inconsistentie. Dus de ene set kan hij met 6 - 0 als het ware afgedroogd worden, de volgende set wordt het 7 - 6 en speelt hij de sterren van de hemel.quote:
Blijft jammer, vind het nog steeds een toffe spelert.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Safin is de personificatie van inconsistentie. Dus de ene set kan hij met 6 - 0 als het ware afgedroogd worden, de volgende set wordt het 7 - 6 en speelt hij de sterren van de hemel.
Nee johquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:17 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb Michaëla gemist
is 't echt waar dat die russin moest janken na de eerste ser?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:17 schreef snellejelle het volgende:
is 't echt waar dat die russin moest janken na de eerste ser?
heb je 'n nieuwe liefde mirri?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Chakvetadze heeft nature een btje een jankgezichtje en ze zat met haar hand tegen haar ogen. Ze moest helemaal niet huilen.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef bladibladibla het volgende:
[..]![]()
Was duidelijk te zien op de beelden
Wie dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je 'n nieuwe liefde mirri?
[..]
Ik heb het echt niet gezien ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef bladibladibla het volgende:
[..]![]()
Was duidelijk te zien op de beelden
Erg knap hoor, GSM nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga breekt en gaat serveren voor zijn derde 3-0 zege op rij.
Ik heb dr gewoon niet zien janken, that's all. Noem jij het verdedigen als ik van iemand zeg dat ze een jankhoofd heeft?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Chakvetadze natuurlijk
jij zit d'r te "verdedigen"
16 uit 17 punten op eerste serve.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef Fugie het volgende:
Roddick heeft ook helemaal niet zoveel aces ? Wel een hoog percentage not returned services dan neem ik aan ?
ik plaag je maarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb dr gewoon niet zien janken, that's all. Noem jij het verdedigen als ik van iemand zeg dat ze een jankhoofd heeft?Ik niet hoor
![]()
Dat zal best, maar ik heb het over de tijd dat Marie-Carmen Oudendijk het nog presenteerde. Toen werd er tenminste veel aandacht besteed aan veel partijen, dat mis ik nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:29 schreef Fugie het volgende:
aantal jaar geleden zat het nog bij de nos toch ?
Normaal gesproken slaat hij flink wat aces hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef Fugie het volgende:
Roddick heeft ook helemaal niet zoveel aces ? Wel een hoog percentage not returned services dan neem ik aan ?
ja daarom, 3 is toch wat magertjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Normaal gesproken slaat hij flink wat aces hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |