Helaas is die kans 1%.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat Bartoli van Jankovic wint, dan heeft Krajicek aanzienlijke kans om de halve finale te bereiken. Het zou wat zijn hé.
Lees mijn post nog eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Helaas is die kans 1%.
Bartoli,, de meest overschatte tennisster uit de top 20. Hoe zij daar staat, i wonder, ze laat best iets zien, maar haar spel is om te gieren.
als het maar geen staartje krijgtquote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef Skic. het volgende:
OMG, zie ik Krajicek nu met een Tjechische vlag rondrennen!
Doe dan ook aan PI'squote:
Toernooien werken toch ook met startgeld ? Of zijn dat alleen de groteren ?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo win je als 18-jarige 88.550 Britse ponden / 122.391,16 euro.
Meer dan 122.000 euro. Als ze na de kwartfinale wedstrijd zou stoppen met haar tenniscarriere, is haar bankrekening goed gevuld.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:48 schreef TheArt het volgende:
Ik ben eens aan het rekenen geslagen. Misa heeft door deze kwarfinaleplaats in ieder geval al 786 punten behaald in totaal. Dit jaar gaan er nog deze punten af:
Palermo 12 punten
Boedapest 43 punten
US Open 2 punten
Stuttgart 55 punten
Hasselt 55 punten
Als je deze 167 punten er af haalt, komt ze op 619 punten uit. Met die 619 punten zou ze rond plek 33/35 uitkomen. Want dezelfde punten horen altijd wel ongeveer bij dezelfde plaatsen, alleen de poppetjes die die plaatsen bezetten verschillen vaak. Dus als Misa dit jaar geen enkel punt meer haalt, wat onmogelijk is, sluit ze het jaar alsnog dik in de top 40 af. Met andere woorden, ze heeft vormbehoud getoond en mag naar de Spelen.
Chapeau Chapeau!
32... was een groot gat tussen 31 (Venus) en 32. Dat gat is nu veel kleiner, dus met de weinige te verdedigen punten kan ze eind dit jaar veel makkelijker de stap naar de top 30 maken.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeveelste plaats staat ze nu ongeveer op de ranglijst met deze resultaten? top 25?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |