abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50982791
"projectje" en wat was die andere ook alweer? Ohja friend with benefits
pi_50982913
Door de emancipatie zijn vrouwen (financieel) zelfstandiger geworden, waardoor het niet meer noodzakelijk is een man aan de haak te slaan...
Vandaar dat meer vrouwen zich ook zoals seksistische mannen gaan gedragen, ze kunnen het zich veroorloven.

Wen dr alvast maar aan mannen
pi_50982940
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:29 schreef steeg het volgende:
typisch een feministisch wensdroom complex als een man niet meer is dan een aanvulling in haar leven in plaats van andersom. Maar ze hebben het nooit door
Is geen droom denk ik. Vrouwen timmeren terecht aan de weg naar gelijkwaardigheid en wanneer de Cosmo vrouwen het machomannengedrag hanteren dan is het spiegelgedrag ineens een probleem voor de mannen.

Zelf ben ik er niet zo mee bezig. Net zoals niet iedere man respectloos onderdelen benoemt van vrouwen.
Veel mannen zijn geen macho, net zoals veel vrouwen geen macha zijn. Gelijkwaardigheid, dat kan ook gewoon.
pi_50983006
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef Betul het volgende:

[..]

Is geen droom denk ik. Vrouwen timmeren terecht aan de weg naar gelijkwaardigheid en wanneer de Cosmo vrouwen het machomannengedrag hanteren dan is het spiegelgedrag ineens een probleem voor de mannen.

Zelf ben ik er niet zo mee bezig. Net zoals niet iedere man respectloos onderdelen benoemt van vrouwen.
Veel mannen zijn geen macho, net zoals veel vrouwen geen macha zijn. Gelijkwaardigheid, dat kan ook gewoon.
Kan iemand dit vertalen?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:57:18 #30
83951 rashudo
project 2501
pi_50983011
Vrouwen die van die belachelijke eisen stellen. Bah.

Hij moet wel
- Zoveel verdienen
- Uit zo'n soort familie komen
- Er zo uit zien
- En vooral niet zo
- En niet die kleur sokken dragen
- En in zo'n auto rijden
- En elke dag bloemen kopen voor mij
- Die en die boeken lezen
- Die en die muziek leuk vinden
en ga zo maar door.

Als ze eindelijk een man hebben gevonden die al deze eisen kan vervullen, gaan ze er met de eerste de beste haagse harry van door.
Their eyes opaque.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:58:20 #31
83951 rashudo
project 2501
pi_50983037
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef Betul het volgende:

[..]

Mannelijke macho's vind ik anders ook debiel. Dat je als vrouw daar op probeert te lijken is nog triester.
Their eyes opaque.
pi_50983264
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:58 schreef rashudo het volgende:

[..]

Mannelijke macho's vind ik anders ook debiel. Dat je als vrouw daar op probeert te lijken is nog triester.
Maar dat probeer ik ook in goed Nederlands te zeggen. Ik ben ook geen machapersoon.

Maar ik geloof ook niet dat elke man een lege macho is, net zo min als dat alle vrouwen ineens zulke vreemde eisen stellen. Dat zijn mijn types ook niet. Maar ik ben wel blij dat gelijkwaardigheid tussen man en vrouw steeds meer doorgang krijgt doordat vrouwen ook kunnen werken en voor zichzelf kunnen zorgen. Ookal wordt dat niet altijd geaccepteerd. Daarvoor vechten vind ik wel belangrijk.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:08:39 #33
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_50983328
Enige wat ik echt jammer vind, dat de vrouw in kwestie het woord niet goed gebruikt. Want;
assets = economische grootheid, wat hebben schouders daarmee van doen?
Echt heel jammer, dat maakt zo'n tijdschrift ook meteen minder plausibel.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:13:34 #34
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50983446
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:57 schreef rashudo het volgende:
Vrouwen die van die belachelijke eisen stellen. Bah.

Hij moet wel
- Zoveel verdienen
- Uit zo'n soort familie komen
- Er zo uit zien
- En vooral niet zo
- En niet die kleur sokken dragen
- En in zo'n auto rijden
- En elke dag bloemen kopen voor mij
- Die en die boeken lezen
- Die en die muziek leuk vinden
en ga zo maar door.
en dan vinden ze het nog raar dat ze eindigen als een oude vrijgezelle gefrustreerde 50-jarige tarotkaartenlezer
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_50983479
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:08 schreef CrazyTaxi het volgende:
Enige wat ik echt jammer vind, dat de vrouw in kwestie het woord niet goed gebruikt. Want;
assets = economische grootheid, wat hebben schouders daarmee van doen?
Echt heel jammer, dat maakt zo'n tijdschrift ook meteen minder plausibel.
Assets zijn (onder)delen waaruit een totaal iets opgebouwd is.
Het woord heeft meerdere betekenissen.
pi_50983545
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:57 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Kan iemand dit vertalen?
Babelfish.
pi_50983561
Ah, van die wijven die na 10 jaar in de soos te hebben gehangen niet verder komen dan het huishouden en de kinderen chauffeuren, want oh oh die hebben het toch zo druk.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:17:52 #38
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_50983578
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:14 schreef Betul het volgende:

[..]

Assets zijn (onder)delen waaruit een totaal iets opgebouwd is.
Het woord heeft meerdere betekenissen.
Okay, weer wat geleerd. Bedankt Betul

Google is not my friend anymore.
quote:
Asset Definition asset - definition of asset - Any item of economic value owned by an individual or corporation, especially that which could be converted to cash.
www.investorwords.com/273/assets.html - 23k - 28 juni 2007 -
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_50983676
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:17 schreef CrazyTaxi het volgende:

[..]

Okay, weer wat geleerd. Bedankt Betul

Google is not my friend anymore.
[..]

vrijdag 29 juni 2007 @ 23:05:38 #40
15609 CamelNL
A la chingada
pi_50987061
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:06 schreef Betul het volgende:

[..]

Maar dat probeer ik ook in goed Nederlands te zeggen. Ik ben ook geen machapersoon.

Maar ik geloof ook niet dat elke man een lege macho is, net zo min als dat alle vrouwen ineens zulke vreemde eisen stellen. Dat zijn mijn types ook niet. Maar ik ben wel blij dat gelijkwaardigheid tussen man en vrouw steeds meer doorgang krijgt doordat vrouwen ook kunnen werken en voor zichzelf kunnen zorgen. Ookal wordt dat niet altijd geaccepteerd. Daarvoor vechten vind ik wel belangrijk.
Sorry maar macha bestaat niet in het woordenboek. Om het even goed te vertalen is het "machorra".

Maar voor het woord Macha kom je ook genoeg op google tegen: http://www.google.com/search?hl=en&q=macha&btnG=Google+Search
Life is like running. If you can control your breathing you can run very far. Like controlling your emotions is coming far in life.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:05:43 #41
84009 girllover
You had me at hello
pi_50987065
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:27 schreef Aurelianus het volgende:
Dezelfde wijven die het hebben over 'partners'.
Ja, met een geaffecteerde uitspraak.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:06:12 #42
84009 girllover
You had me at hello
pi_50987080
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:46 schreef Ripley het volgende:
Assets .

Landrover.

vrijdag 29 juni 2007 @ 23:31:00 #43
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50987869
De TS heeft het gewoon niet goed begrepen.
"Assets" is gewon een ander woord voor de "gluteus maximus"!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_50987986
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:05 schreef CamelNL het volgende:

[..]

Sorry maar macha bestaat niet in het woordenboek. Om het even goed te vertalen is het "machorra".

Maar voor het woord Macha kom je ook genoeg op google tegen: http://www.google.com/search?hl=en&q=macha&btnG=Google+Search
Vertaal de rest ook even wil je?

Niet voor mij maar zodat users als Batsnek het ook kunnen begrijpen. Tnx.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 06:48:09 #45
84009 girllover
You had me at hello
pi_50993527
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:47 schreef Betul het volgende:

Maar het is van vrouwen typisch Sex and the City gedrag en ik vind het net zo triest zoals veel mannen over onderdelen van vrouwen praten.
Ja, dat 'Sex and the City'-gedrag is erg irritant vind ik, omdat er dan op zo'n quasi-beschaafd toontje over seks wordt gepraat. Het is zo gemaakt.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:44:25 #46
83951 rashudo
project 2501
pi_50995692
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:06 schreef Betul het volgende:

[..]

Ja als we het even verder stellen, de vrouw moet natuurlijk wel de vrijheid hebben om zich als een debiel te gedragen, daar ben ik het ook mee eens. Maar dan mag ik het nog altijd wel vervelend vinden
Their eyes opaque.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')