Niet alsof het een stel intellectuelen zijn volgens mij. Bij vrouwen vind ik het er vaak op lijken dat ze dan heel verfijnd over proberen te komen ofzo.quote:
Nee, juist andersom.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:23 schreef alors het volgende:
Jij vindt zeker ook dat vrouwen die veel mannen kunnen krijgen hoeren zijn, en mannen die veel vrouwen kunnen krijgen, stoer zijn
Um jawel daar is ALLES wel mis mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:47 schreef candygirl het volgende:
niks mis mee om niet alleen je gevoel te laten spreken (zoals mannen die hun .... achterna lopen) maar ook verder na te denken![]()
Oh, wij niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef De_Ananas het volgende:
Wij zeggen gewoon
BÔH GEK DA VROUWKE HET WEL MÊNNUS BOLLEN ZÉG
Die stelling is zo goddamn 2004quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:21 schreef girllover het volgende:
[..]
Niet alsof het een stel intellectuelen zijn volgens mij. Bij vrouwen vind ik het er vaak op lijken dat ze dan heel verfijnd over proberen te komen ofzo.![]()
qft!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:29 schreef steeg het volgende:
typisch een feministisch wensdroom complex; dat een man niet meer is dan een aanvulling in haar leven in plaats van andersom. Maar ze hebben het nooit door
Wat heb je nog meer nodig in een relatie dan? Een vriend met een goeie baan, een auto van de zaak en een eigen huis? Pleur op zeg, gevoelens zijn het enige wat belangrijk is in een relatie.quote:
Is geen droom denk ik. Vrouwen timmeren terecht aan de weg naar gelijkwaardigheid en wanneer de Cosmo vrouwen het machomannengedrag hanteren dan is het spiegelgedrag ineens een probleem voor de mannen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:29 schreef steeg het volgende:
typisch een feministisch wensdroom complex als een man niet meer is dan een aanvulling in haar leven in plaats van andersom. Maar ze hebben het nooit door
Kan iemand dit vertalen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef Betul het volgende:
[..]
Is geen droom denk ik. Vrouwen timmeren terecht aan de weg naar gelijkwaardigheid en wanneer de Cosmo vrouwen het machomannengedrag hanteren dan is het spiegelgedrag ineens een probleem voor de mannen.
Zelf ben ik er niet zo mee bezig. Net zoals niet iedere man respectloos onderdelen benoemt van vrouwen.
Veel mannen zijn geen macho, net zoals veel vrouwen geen macha zijn. Gelijkwaardigheid, dat kan ook gewoon.
Mannelijke macho's vind ik anders ook debiel. Dat je als vrouw daar op probeert te lijken is nog triester.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef Betul het volgende:
[..]
Is geen droom denk ik. Vrouwen timmeren terecht aan de weg naar gelijkwaardigheid en wanneer de Cosmo vrouwen het machomannengedrag hanteren dan is het spiegelgedrag ineens een probleem voor de mannen.
Zelf ben ik er niet zo mee bezig. Net zoals niet iedere man respectloos onderdelen benoemt van vrouwen.
Veel mannen zijn geen macho, net zoals veel vrouwen geen macha zijn. Gelijkwaardigheid, dat kan ook gewoon.
Maar dat probeer ik ook in goed Nederlands te zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:58 schreef rashudo het volgende:
[..]
Mannelijke macho's vind ik anders ook debiel. Dat je als vrouw daar op probeert te lijken is nog triester.
en dan vinden ze het nog raar dat ze eindigen als een oude vrijgezelle gefrustreerde 50-jarige tarotkaartenlezerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:57 schreef rashudo het volgende:
Vrouwen die van die belachelijke eisen stellen. Bah.
Hij moet wel
- Zoveel verdienen
- Uit zo'n soort familie komen
- Er zo uit zien
- En vooral niet zo
- En niet die kleur sokken dragen
- En in zo'n auto rijden
- En elke dag bloemen kopen voor mij
- Die en die boeken lezen
- Die en die muziek leuk vinden
en ga zo maar door.
Assets zijn (onder)delen waaruit een totaal iets opgebouwd is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:08 schreef CrazyTaxi het volgende:
Enige wat ik echt jammer vind, dat de vrouw in kwestie het woord niet goed gebruikt. Want;
assets = economische grootheid, wat hebben schouders daarmee van doen?
Echt heel jammer, dat maakt zo'n tijdschrift ook meteen minder plausibel.
Okay, weer wat geleerd. Bedankt Betulquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:14 schreef Betul het volgende:
[..]
Assets zijn (onder)delen waaruit een totaal iets opgebouwd is.
Het woord heeft meerdere betekenissen.
quote:Asset Definition asset - definition of asset - Any item of economic value owned by an individual or corporation, especially that which could be converted to cash.
www.investorwords.com/273/assets.html - 23k - 28 juni 2007 -
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:17 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
Okay, weer wat geleerd. Bedankt Betul![]()
Google is not my friend anymore.![]()
[..]
Sorry maar macha bestaat niet in het woordenboek. Om het even goed te vertalen is het "machorra".quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:06 schreef Betul het volgende:
[..]
Maar dat probeer ik ook in goed Nederlands te zeggen.Ik ben ook geen machapersoon.
Maar ik geloof ook niet dat elke man een lege macho is, net zo min als dat alle vrouwen ineens zulke vreemde eisen stellen. Dat zijn mijn types ook niet. Maar ik ben wel blij dat gelijkwaardigheid tussen man en vrouw steeds meer doorgang krijgt doordat vrouwen ook kunnen werken en voor zichzelf kunnen zorgen. Ookal wordt dat niet altijd geaccepteerd. Daarvoor vechten vind ik wel belangrijk.
Ja, met een geaffecteerde uitspraak.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:27 schreef Aurelianus het volgende:
Dezelfde wijven die het hebben over 'partners'.
Vertaal de rest ook even wil je?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:05 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Sorry maar macha bestaat niet in het woordenboek. Om het even goed te vertalen is het "machorra".
Maar voor het woord Macha kom je ook genoeg op google tegen: http://www.google.com/search?hl=en&q=macha&btnG=Google+Search
Ja, dat 'Sex and the City'-gedrag is erg irritant vind ik, omdat er dan op zo'n quasi-beschaafd toontje over seks wordt gepraat. Het is zo gemaakt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:47 schreef Betul het volgende:
Maar het is van vrouwen typisch Sex and the City gedrag en ik vind het net zo triest zoals veel mannen over onderdelen van vrouwen praten.
Ja als we het even verder stellen, de vrouw moet natuurlijk wel de vrijheid hebben om zich als een debiel te gedragen, daar ben ik het ook mee eens. Maar dan mag ik het nog altijd wel vervelend vindenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:06 schreef Betul het volgende:
[..]
Maar dat probeer ik ook in goed Nederlands te zeggen.Ik ben ook geen machapersoon.
Maar ik geloof ook niet dat elke man een lege macho is, net zo min als dat alle vrouwen ineens zulke vreemde eisen stellen. Dat zijn mijn types ook niet. Maar ik ben wel blij dat gelijkwaardigheid tussen man en vrouw steeds meer doorgang krijgt doordat vrouwen ook kunnen werken en voor zichzelf kunnen zorgen. Ookal wordt dat niet altijd geaccepteerd. Daarvoor vechten vind ik wel belangrijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |