En Dennis raakt er bijna in hogere sferen van door Jaaps "aansporing."quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Jaap: Wat jij doet is gewoon ideaal, niet stoppen. Dit over hoe Dennis Huub 'aanpakt' volgens de post die hij krijgt.
Hij is helemaal enthousiast, ik heb hem nog nooit zoveel woorden achter elkaar horen zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
Dennis gaat Huub net voor zijn als Huub iets wil zeggen. Huub vindt het kut als hij de touwtjes niet in handen heeft.
Ach, het bekende geblaat over wat we hem nog niet hebben zien doen.
Of hij staat met z'n handen in z'n zakken terwijl hij z'n haar en wenkbrauw aanraakt toe te kijken met 1 hand aan z'n aambeien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:50 schreef riri het volgende:
ja dennis...dan mag je in de groep wel eens je mond open doen.....denniks heeft bij één op één altijd een grote mond maar als het er op aankomt is ie nergens te bekennen
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:51 schreef blomst het volgende:
Die Dennis is echt zielig, ik dacht eerst dAT hij nog moest wennen, maar hij is echt zielig.
hij heeft echt nooit goed gekeken en geobserveerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:48 schreef CoT het volgende:
Denniks heeft niet eens in de gaten dat huub hem negeerd
Soms, als Huub en Lieke ver weg zijn en zijn toehoorders zijn verhalen toch niet kunnen controleren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is helemaal enthousiast, ik heb hem nog nooit zoveel woorden achter elkaar horen zeggen.
Het is gewoon zo'n een Libelle lezende streamer. Waarschijnlijk is ie ook gewoon uitgekotst door het TIEN forum.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:51 schreef blomst het volgende:
Die Dennis is echt zielig, ik dacht eerst dAT hij nog moest wennen, maar hij is echt zielig.
Goed planquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:51 schreef pony_pak het volgende:
Weet je, kunnen we niet beter een centraal BHD (bash hier denniks) openen?
Ik heb het idee dat een hele reeks kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |