Dat verklaart ie natuurlijk gewoon door te zeggen dat hij er nog te kort in zitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:41 schreef 2live het volgende:
[..]
tijd voor een realitycheck met een popoll.![]()
Ik ben tegen fysiek geweld en toch kan ik Natasia prima begrijpen... Maar normen en waarden tellen dus allang niet meer in het huis...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Alle vrouwen staan achter Natasia en vinden het helemaal super dat ze Jaap heeft getrapt.
Dit moest Natasia even kwijt tegen Jaap en Dennis.
Natasia had gewoon zin haar frustraties over thuis eruit te trappen... ik vind dat ze Jaap daarvoor heeft gebruikt, los van het feit dat Jaap niet fijn met vrouwen omgaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben tegen fysiek geweld en toch kan ik Natasia prima begrijpen... Maar normen en waarden tellen dus allang niet meer in het huis...
Let ook op het neuswrijven. als je toch bezig bent.quote:
12 e n13 zijn zojuist geweest, ik nok ermee. ik heb genoeg gezien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:45 schreef pony_pak het volgende:
omg, hij heeft al een minuut z'n ahar niet aangeraakt.
Sta nu op 11 overigens..
Geef na het kwartier maar de einduitslag anders typ je de hele COS nog vol met cijfersquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:45 schreef pony_pak het volgende:
omg, hij heeft al een minuut z'n ahar niet aangeraakt.
Sta nu op 11 overigens..
ach hij heeft toch niets zinnigs te meldenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:46 schreef jacqjacq het volgende:
dennis moet eens leren ARTICULEREN, is moeilijk te verstaan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt het soms moeilijk, soms vindt hij Huub geen kwade gast, maar dat ego dat kleineert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |