Tot hier nam ik je serieusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:35 schreef akveor het volgende:
Al met al 50 euro wiet gescoord... fles jenever, 2 flessen cola... 8 blikken redbull... 4 pakjes Camel light... Nummer van de pizzaria opgezocht. Ik ben er klaar voor. Nadia kan wat mij betreft binnenkomen. En snel.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:35 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Volgens mij vind dennis elk wijf lelijk en afstotelijk... die nacht samen met jaap... daar viel ie keihard door de mand.
![]()
Ik ben nog gewoon nuchter hoor... ik begin altijd na achten...quote:
Jah, zou hij een soort hermafrodiet zijn?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat hij erg ingenomen is met zijn eigen uiterlijk...
je let erg op je gezondheid merk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:35 schreef akveor het volgende:
Al met al 50 euro wiet gescoord... fles jenever, 2 flessen cola... 8 blikken redbull... 4 pakjes Camel light... Nummer van de pizzaria opgezocht. Ik ben er klaar voor. Nadia kan wat mij betreft binnenkomen. En snel.
In elk geval is hij vreemd. Zoals hij ook zijn handen weghield bij die groupie die tegen hem aan zat in de jacuzzi.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:37 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Jah, zou hij een soort hermafrodiet zijn?
Het mag wat kosten, maar dan hèb je ook wat...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:35 schreef akveor het volgende:
Haha Sporti...quote:
Jep, met z'n half gebalde vuist en die wanvertoning onder de dekens. Hij durfde niet eens het bad in en gebruikte als excuus dat het water te warm/koud (weet het ff niet meer) was. Nee, dennis is 3x niks. Misschien is hij wel te onzeker, dat kan ook. Maar dan heeft ie ook niets te zoeken in de kooi. Gevalletje exit, en een beetje tempo aub.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
In elk geval is hij vreemd. Zoals hij ook zijn handen weghield bij die groupie die tegen hem aan zat in de jacuzzi.
Hier past maar één reactie bij:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Alle vrouwen van Nederland staan achter Natasja zegt ze
ECHT NIET!!!
Die gast is nu al besmet met het BAN virus... Ontkennen, niet toegeven en een ander is de oorzaak van alle ellende...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
Fluisterende Dennix: Een heleboel Huubfans zijn overgelopen naar Japio en Dennix. Yeah Right.![]()
![]()
tijd voor een realitycheck met een popoll.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
Fluisterende Dennix: Een heleboel Huubfans zijn overgelopen naar Japio en Dennix. Yeah Right.![]()
![]()
Even luisteren naar zijn gekonkel met Jaap.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:39 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Jep, met z'n half gebalde vuist en die wanvertoning onder de dekens. Hij durfde niet eens het bad in en gebruikte als excuus dat het water te warm/koud (weet het ff niet meer) was. Nee, dennis is 3x niks. Misschien is hij wel te onzeker, dat kan ook. Maar dan heeft ie ook niets te zoeken in de kooi. Gevalletje exit, en een beetje tempo aub.
Ik ga serieus tellen hoeveel keer hij in 10 minuten tijd z'n haar aanraakt. Ik begin... NU.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Zoals Dennis ook 'aahhahahaaa....' zegt. Ik krijg daar het gevoel bij alsof iemand stroop over m'n rug giet.
Ik sta nu al op 2.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:41 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik ga serieus tellen hoeveel keer hij in 10 minuten tijd z'n haar aanraakt. Ik begin... NU.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Alle vrouwen staan achter Natasia en vinden het helemaal super dat ze Jaap heeft getrapt.
Dit moest Natasia even kwijt tegen Jaap en Dennis.
Je weet, ik ben absoluut geen Natasjafan, en er had zeker een exit moeten volgen, maar dat ze Jaap die trappen verkocht vond ik geweldig. Vieze, vrouwonvriendelijk smeerlap. Lees zijn log, en je weet genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Alle vrouwen van Nederland staan achter Natasja zegt ze
ECHT NIET!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |