het is niet zo dat ik mijn pc bij deze webwinkel koop en ik wil max 1300 euro uitgeven en dat gaat mij wel lukken met dit systeemquote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De XiFi kan later gekocht worden bijv.Floppy disk is een overbodige luxe geworden, tegenwoordig gaat alles via USBsticks...?
Tuurlijk kan dat. Het is wel zo dat er geclaimd wordt dat je dit spel nooit op zijn maximale settings kan spelen met de huidige kaartenaanbod in de winkel, ze zeggen dat het pas over 3 jaar of zo je de spel optimaal kan spelen? Weet er verder nie veel over. Dit spel heet trouwens gewoon Crysis en is de opvolger van Far Cry. Ik wacht er zelf ook op.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:58 schreef murp het volgende:
ik zou dit wel afwillen kunnen spelen op mijn toekomstige pc
http://www.gametrailers.com/player/18588.html
zou dat kunnen
Ze hebben mij tot 3x toe een 2de hands product proberen te verkopen:quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Patjakker het volgende:
Ach Alternate is een prima zaak. Heb er nooit gezeik gehad...Ik zou die garantie inderdaad ook schrappen en Pc4200 geheugen nemen van een ander merk. Corsair, Kingston, Mushkin of Crucial ofzo. Krijg bij Buffalo altijd een beetje een b-merk gevoel.
ja, ik denk dat ik mijn spulletjes bij verschillende webwinkels ga kopen, alleen moet ik dan wel kijken hoeveel transportkosten ik kwijt ben...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:24 schreef dikkedorus het volgende:
Ik ga de mijne waarschijnlijk bij sallandautomatisering kopen, omdat de prijs daar wel gunstig is
Is een Q6600 wel een nuttige aankoop? Aangezien er vrijwel geen programmas bestaan die 4voudige core ondersteunen? Winrar ondersteund nog maar net 2 cores en dan in beperkte mate?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:24 schreef dikkedorus het volgende:
Alternate is ook de goedkoopste niet, behalve de artiekelen die dan toevallig in de aanbieding zijn. Ik ga de mijne waarschijnlijk bij sallandautomatisering kopen, omdat de prijs daar wel gunstig is. Maar dat kan snel veranderen nu de volgende price-drop van CPU's eraan zit te komen. Zo hebben sommige winkels de Q6600 voor 400+, en andere zitten al te hinten naar een 250-achtig prijsje. (dmv aanbiedingen etc)
Als het OS het maar aan kan... en dat gaat wel lukken. Dan kan Winrar 2 cores volledig voltrekken en heeft het systeem nog geen last met reageren.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is een Q6600 wel een nuttige aankoop? Aangezien er vrijwel geen programmas bestaan die 4voudige core ondersteunen? Winrar ondersteund nog maar net 2 cores en dan in beperkte mate?
ik zal het effe opzoeken, let alleen niet op de prijsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:13 schreef Ulreazj het volgende:
Wat wordt nu je definitieve config dan ?
Vista 64bits of 32bits? Wat betreft je cpu, zou ik ff wachten tot 22 juli. Dan zouden de prijzen zakken namelijk...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef murp het volgende:
[..]
ik zal het effe opzoeken, let alleen niet op de prijs
{KNIP}
alleen weet ik het nog niet zeker!
ik denk 64bits, 22 juli? zolang kan ik wel wachten hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vista 64bits of 32bits? Wat betreft je cpu, zou ik ff wachten tot 22 juli. Dan zouden de prijzen zakken namelijk...
kijk, das mooiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:22 schreef dikkedorus het volgende:
Je krijgt bij je mobo meestal een buttload aan snoertjes. En als je een niet-OEM versie hebt, ook nog es bij je HD. Je voedingssnoertjes zitten vast aan je voeding.
Het enige wat je evt nodig hebt is een euro-stekker. (als je die niet bij je voeding krijgt)
ok, hij staat bij het lijstjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:35 schreef SolidasRock het volgende:
je geheugen, die buffalo is 533 mhz, de kingston is 677 mhz. De prijs is vrijwel gelijk. Dan is kingston de beste keuze.
Die eurosstekker zit er heus wel bij je voeding hoor
Er is geen verschil op een 1066 bus, of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:35 schreef SolidasRock het volgende:
je geheugen, die buffalo is 533 mhz, de kingston is 677 mhz. De prijs is vrijwel gelijk. Dan is kingston de beste keuze.
Die eurosstekker zit er heus wel bij je voeding hoor
geen ideequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:04 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Er is geen verschil op een 1066 bus, of zie ik dat nou verkeerd?
Niet als alles standaard staat nee. Maar murp wilt een P35 kopen, en een P35 is een echte overklokkersbordje. Dusch...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:04 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Er is geen verschil op een 1066 bus, of zie ik dat nou verkeerd?
Ik zou zweren dat ik las dat murp wel wilde overklokken maar kan het niet terugvinden, volgens mij ben ik in de war met een ander topic.quote:
Zo een ontzettende setup en dan met een lachhuilsmilie bekennen dat je geen overklokker ben, noob!quote:
Ik heb ff moeten zoeken naar het addertje onder de gras maar ik vond het uiteindelijk toch wel "Het systeem wordt geleverd zonder besturingssysteem en monitor!".quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00548893
Probeer het maar eens met normale verkoopprijzen, indien je het via de goedkoopste webshops berekend denk dan wel even aan alle verzendkosten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb ff moeten zoeken naar het addertje onder de gras maar ik vond het uiteindelijk toch wel "Het systeem wordt geleverd zonder besturingssysteem en monitor!".
Door dat plaatje ga je denken dat er een monitor en OS bij zit.
Hoe dan ook, ik vind de prijs niet verkeerd maar ben toch wel goedkoper uit als ik het zelfde zelf zou bouwen...
Die afbeelding is misleidend, geef toe!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer het maar eens met normale verkoopprijzen, indien je het via de goedkoopste webshops berekend denk dan wel even aan alle verzendkosten.
Een addertje onder het gras zou ik het niet noemen, er staat duidelijk op de website vermeld dat er geen monitor+os bij zit.
Dat kan ook niet voor die prijs
Moederbord is een MSI P6 sli, Apacer 800mhz geheugen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die afbeelding is misleidend, geef toe!!![]()
Hoe kan jij zo zeker weten dat dit een koopje is? Wat voor mobo zit erin? Asrock? Welk geheugen zit erin? Hoeveel mhz?
Weet je wel dat op 22 juli de c2d-prijzen gaan zakken?
Joh, je begrijpt me verkeerd, het is zeker een goeie aanbieding voor bijv Murp. Voor mezelf niet omdat ik zelf mijn onderdelen wil uitkiezen en bouwen en zoals eerder gezegd al wat spullen heb die ik dus niet overnieuw hoef te kopen. Ik zou het toch met verlies moeten doorverkopen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moederbord is een MSI P6 sli, Apacer 800mhz geheugen.
Je hebt het hier over Computerland niet over één of andere chinese toko die met hun blauwe ogen asrock verkopen alsof het een A-Merk is.
De videokaart is van EVGA, wat op dit moment met de Nvidia lijn een stuk sterker staat dan Asus op de review websites.
En ja ik ben bekend met de intel prijsverlagingen die voor de consument plaats vinden rond 22 juli en al lang en breed gelden voor retailers.
Maar goed het was een tip meer niet
Betrek het dan ook niet alleen op jezelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Joh, je begrijpt me verkeerd, het is zeker een goeie aanbieding voor bijv Murp. Voor mezelf niet omdat ik zelf mijn onderdelen wil uitkiezen en bouwen en zoals eerder gezegd al wat spullen heb die ik dus niet overnieuw hoef te kopen. Ik zou het toch met verlies moeten doorverkopen...
Niet zo mopperen Dementor... Hoe weet je dat van MSI en Apacer? Dit kan ik niet terugvinden, werk je soms bij computerland?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Betrek het dan ook niet alleen op jezelf.
De prijzen zijn voor de retailers al gezakt alleen mogen ze van Intel pas na 22 juli de q6600 voor de nieuwe prijs verkopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet zo mopperen Dementor... Hoe weet je dat van MSI en Apacer? Dit kan ik niet terugvinden, werk je soms bij computerland?
En dat retailers allang weten van de prijsverlaging, betekent dit nou dat de prijzen niet zullen zakken of al gezakt zijn? (wil dus alleen 1 cpu kopen en niet hele pc)
Op die fiets, bedanktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
De prijzen zijn voor de retailers al gezakt alleen mogen ze van Intel pas na 22 juli de q6600 voor de nieuwe prijs verkopen.
Echter omzeilen retailers op dit moment deze regel daar de processor in systemen te verkopen.
ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef dikkedorus het volgende:
Ah, zit het dus zo.
Ik wist wel dat ze het al zo goedkoop verkochten in systemen, maar ik snapte nooit waarom de "stand-alone" prijzen nog zo hoog waren. Nu snap ik het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |