quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef Strychnine het volgende:
O ja, want mensen die dik zijn eten natuurlijk 24/7 daar, die kunnen daar niet net als jij toevallig eens komen omdat ze te laat zijn om naar de supermarkt te gaan en dus een patatjefrietje kopen
Ik heb een muzieknoot van je gekloond!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef Strychnine het volgende:
O ja, want mensen die dik zijn eten natuurlijk 24/7 daar, die kunnen daar niet net als jij toevallig eens komen omdat ze te laat zijn om naar de supermarkt te gaan en dus een patatje kopen
Magquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een muzieknoot van je gekloond!
nee hallo maar als je dr zo bijloopt dan moet je ook niet 1 keertje naar de mac of de jamin gaan hoor, worden ze alleen maar lelijker vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef Strychnine het volgende:
O ja, want mensen die dik zijn eten natuurlijk 24/7 daar, die kunnen daar niet net als jij toevallig eens komen omdat ze te laat zijn om naar de supermarkt te gaan en dus een patatje kopen
Volgens mij ben ik dikker dan jou, maar toch geloof ik niet dat ik lelijker benquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee hallo maar als je dr zo bijloopt dan moet je ook niet 1 keertje naar de mac of de jamin gaan hoor, worden ze alleen maar lelijker van![]()
Jij moet hier ook niet 1 keertje posten, word je alleen maar dommer vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee hallo maar als je dr zo bijloopt dan moet je ook niet 1 keertje naar de mac of de jamin gaan hoor, worden ze alleen maar lelijker van![]()
zallen we de fokkers gaan laten stemmen erover???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dikker dan jou, maar toch geloof ik niet dat ik lelijker ben
Prima. Laat de fokkers maar stemmenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zallen we de fokkers gaan laten stemmen erover???![]()
maar ik bedoel jou niet hoor, maar van die vrouwen waar geen stoel onder past.. bij jonges is t trouwes ook vies maar dat zie je minder vaak hee
ik ben nooit weg geweest hoor je heb gewoon niet goed opgelet!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:07 schreef shifto het volgende:
PM wacht zolang met gebruiken van viswijf kloonaccount zodat er weer newbies zijn die erin geloven, het gaat toch niet weer gebeuren hé
waar moet dat dan? in B&H of in chat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:08 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Prima. Laat de fokkers maar stemmen
Doe maar gewoon in dit topicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar moet dat dan? in B&H of in chat?
Onzin?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar moet dat dan? in B&H of in chat?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doe maar gewoon in dit topic
één baggertopic tegelijk is wel genoeg
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doe maar gewoon in dit topic
één baggertopic tegelijk is wel genoeg
Het gaat niet om haar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wil jij je foto in een topic "dikke bitchen met snoep/friet" hebben?? ik open wel een nieuwe!!!
ga maar zoeken !!![]()
Gozert, het onderwerp van dit topic is allang niet meer afvallen en veel eten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:16 schreef Ici-Paris het volgende:
En dan maar klagen dat ze zo dik zijn en willen afvallen![]()
Ik ken iemand op school, die is aan het sonja bakkeren. Maar in elke pauze zie ik haar het een zak chip.![]()
Dit ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:17 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Gozert, het onderwerp van dit topic is allang niet meer afvallen en veel eten.![]()
Dit is wel een Viswijfje topic hè.
zelfs je kuthond is mooier dan jouwquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dikker dan jou, maar toch geloof ik niet dat ik lelijker ben
Jou. Het is geen bezittelijk voornaamwoordquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zelfs je kuthond is mooier dan jouw
Bitches klinkt beter alhoewel dat weer enorm Ghetto achtig klinkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef Viswijfje het volgende:
neeeeee het is geen werkwoord!! het is van "daar lopen 2 bitchen", niet van "daar bitchen 2 meisjes"!!!
Het meervoud van bitch is bitches. Heb je geen Van Dale of zo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef Viswijfje het volgende:
neeeeee het is geen werkwoord!! het is van "daar lopen 2 bitchen", niet van "daar bitchen 2 meisjes"!!!
nee, wel sandalenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het meervoud van bitch is bitches. Heb je geen Van Dale of zo?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:18 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat de Van Dale is hè.![]()
*dat is een woordenboek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben niet achtelijk hoor, das het woordeboek!!
misschien ben je wel mijn bitchquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:07 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Jou. Het is geen bezittelijk voornaamwoord
Allemaal prima, maar met tieten is nog steeds niks mis!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:52 schreef Sant het volgende:
Tieten!
Viswijf
Kuthoerr
Kloon :R
Aandachtsgeile dikke slet
Kuttopic
Stel nou, er zijn 2 dikkertjes, 1 die flink probeert te lijnen en 1x in de 2 maanden zondigt met een frietje en 1 die er elke dag 1 naar binnen vrot. Jij loopt op straat en komt volkomen random 1 van de 2 tegen die een frietje eet (zonder dat je weet welke het is). Dan is de kans gewoon veel groter dat het diegene is die er elke dag 1 eet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef Strychnine het volgende:
eensch! 14.gifquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar met tieten is nog steeds niks mis!
echt niet hoor!! ik moet er wel op blijven letten hoor gaat bij mij ook nie vanzelf maar ik ben niet zo varken als sommige!!quote:
jij hebt wel een dikke kont hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
echt niet hoor!! ik moet er wel op blijven letten hoor gaat bij mij ook nie vanzelf maar ik ben niet zo varken als sommige!!
Ja, vind ik ook. En dat ze dik zijn komt ook nooit door het eten. Ze hebben er *altijd* een ander excuus voor. Ja, ik heb er gewoon aanleg voor, zeggen ze dan terwijl ze de zoveelste zak patat leegeten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
ik kan die zo niet lijen.. me hele eetlust is dan gelijk weg als ik dat zie lopen![]()
![]()
en dan later weer mij gaan lastigvallen omdat ze jaloers zijn dat ik wel een goed lijf hebmet zo pens ga je toch niet snoepen, achtelijke varken!!!
jenifuurquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:06 schreef MaddoxX het volgende:
Bah vanmorgen ook, ik was klaar met mn krantenwijk doen...
Opeens zie ik zoeen vet mormel op der scooter... en ja hoor wat heeft ze in der varkenspoten..
Een magnum ijs.. Welke idioot gaat er smorgens om 7u bij het tankstation ijs kopen :/
Jij bent zeker dik he.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:14 schreef Ninadepina het volgende:
Ik vind dit hele topic te triest voor woorden. Dat we uberhaupt er woorden aan vuil maken.![]()
Laten we het gewoon NEGEREN!!!
Wat een naastenliefdequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:18 schreef Ninadepina het volgende:
Ik kan (gelukkig) alles eten wat los en vast zit, en ik kom niet aan.
Maar ik kom gewoon op voor mijn medemens....
Wat is er mis met blond?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:21 schreef Ninadepina het volgende:
goed he![]()
Not only am I perfect, I'm a blonde too![]()
Maar waarom zeg je dat dan net?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:23 schreef Ninadepina het volgende:
Niks, mij zal je niet horen over blondjes hoor...
Jij bent niet perfectquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:26 schreef Ninadepina het volgende:
omdat en perfect en blond dubbel zo goed is![]()
Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Jammer dat die niet bestaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:26 schreef Ninadepina het volgende:
omdat en perfect en blond dubbel zo goed is![]()
En wij ben jijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef Ninadepina het volgende:
en wij ben jij???
wat dan? fietsen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
ik kan die zo niet lijen.. me hele eetlust is dan gelijk weg als ik dat zie lopen![]()
![]()
en dan later weer mij gaan lastigvallen omdat ze jaloers zijn dat ik wel een goed lijf hebmet zo pens ga je toch niet snoepen, achtelijke varken!!!
Dank je.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef postmortum het volgende:
janetje je vergeet 1 topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |