Zelfs bloedingen later noemt men nog innestelbloedingen (Toen ik bij 8 weken een bloeding had, werd het ook nog zo genoemd)quote:Op zondag 15 juli 2007 11:44 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Die paar druppels tussendoor had ik ook toen ik net gestopt was met de pil. Ik dacht toen ook nog hoopvol aan een innestelbloeding, maar ik heb nergens duidelijk kunnen vinden na hoeveel dagen innesteling precies plaatsvindt; je leest alles van 4 dagen tot 2 weken na de eisprong
yep en door ziekte dachten we het al (heb 2 antbioticakuren gehad deze maand)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:27 schreef lunastar het volgende:
ben je ongi geworden Anitra
dikke knuffel alvast
Ik heb het eigenwijs met de oorthermometer gedaanquote:Op zondag 22 juli 2007 00:36 schreef bixister het volgende:
eigenlijk beter van niet LMS. 't komt echt heel precies, de relevante verschillen betreffen meestal slechts tienden van graden, en die meet je nou eenmaal het meest nauwkeurig op precies die plek...
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het eigenwijs met de oorthermometer gedaan. Het verschil bij mij was voor 36.6 en na de ovulatie 37.2. Dus het kan wel
.
En ovulatietesten dan? Is dat geen goede manier?quote:Als temperaturen je echt tegenstaat, kun je overwegen om je afscheiding goed in de gaten te houden. Er was ooit een goed linkje voor, iemand?
Toeval niet, want ik heb het wel netjes bijgehouden en dit was een maandelijks terugkomend fenomeen. Maar bij mij is het verschil in temperatuur zo groot dat een tiende meer of minder dus niet zoveel uitmaakt. Of ik heb gewoon een goede thermometer, ik weet het nietquote:Op zondag 22 juli 2007 13:00 schreef phileine het volgende:
k_i_m het kan natuurlijk soms wel goed uitpakken, maar het is gewoon niet zo nauwkeurig dus je kunt er niet van op aan dat het altijd een goede meting geeft. Misschien was die meting van jou zelfs wel toeval. Ga maar eens voor de grap 10 keer achter elkaar met zo'n oorthermometer je temperatuur meten. Veel mensen krijgen er dan hele verschillende metingen uit, soms wel met een graad verschil. Bij bepaling van je eisprong gaat het om een verschil van een paar tienden en die vallen in de foutmarge van een oorthermometer. De meeste gyns zegt daarom dat je het net zo goed niet kunt temperaturen als je het niet rectaal/vaginaal doet. Zonde van je tijd.
Dank. Dan zal ik voor de vorm mijn test ook maar even posten, want ik zie nog helemaal geen zelfgemaakte testfoto's in dit topicquote:Op zondag 22 juli 2007 14:19 schreef piglet het volgende:![]()
gefeliciteerd k_i_m!
Onze oorthermometer zou ik trouwens ook niet vertrouwen, die geeft inderdaad verschillende temperaturen als je meerdere keren achter elkaar meet.
Bedankt voor de info!quote:flowerbox, met ovulatietesten kun je natuurlijk prima je eisprong voorspellen, echter er is één maar: de ovulatietest meet het LH-gehalte in je urine, het hormoon dat ervoor zorgt dat het eitje springt. Maar als er geen eitje (of eigenlijk eiblaasje) klaarstaat om te springen, dan krijg je wél een positieve ovulatietest, maar geen ovulatie. Dat komt bijvoorbeeld voor bij het PCO-syndroom, dat er geen eitjes groot genoeg zijn om te springen. Je weet dus nooit 100% zeker of je ook echt een eisprong hebt als je test positief is. Het is een heel handig middel om een beetje je cyclus te leren kennen, maar niet om te bepalen of je ook écht een eisprong hebt.
Ergens in maart, ik kom mezelf wel aanmelden in het andere topic als ik op controle ben geweestquote:Op zondag 22 juli 2007 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m! Wat goed! Gefeliciteerd!
Van wanneer is de test? Oftewel, weet je al wanneer je ongeveer...
Ah, vandaar. Ik heb alleen de zwagerschapstest (nee, geen typfout, zo stond het in de computer) van de Kruidvat en 2 stuks Clear Blue digitaal ondergepiest.quote:
Ik wilde alle merken proberenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:56 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik heb alleen de zwagerschapstest (nee, geen typfout, zo stond het in de computer) van de Kruidvat en 2 stuks Clear Blue digitaal ondergepiest.
Vóór?!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef SHE het volgende:
KIM!!!!
Je bent me voor!! Trut!!!
Ik ben zo blij voor je!
Ik wil je mijn laatste wel opsturenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wilde alle merken proberen. Alleen de digitale heb ik niet gehad omdat die per 3 gingen. Dat vond ik toch een beetje teveel van het goede
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |