Het was het mooooooooiste gedicht wat Amanda ooit gehoord had!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ik neem aan dat dit de diss is die Brian gisteren spitte tijdens de ontslagronde voor Lieke (filmpje kijk ik wellicht vanavond).
[..]
En daar was hij dus ook übertrots op?
![]()
![]()
![]()
Ja, Dennis krijgt Huub vast en zeker wegquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
Zet hem op Dennis weg met huub!
BAN zijn 100% resultaatvoetballers, dat staat voorop.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij eerder om dezelfde reden die de huishoudsters hadden: ze komt betweterig en arrogant over. Op zulke mensen, wel te verstaan. Kortom: afgunst.
Kijk naar het moordende tempo van zijn fietstraining.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:03 schreef CoT het volgende:
[..]
Ja, Dennis krijgt Huub vast en zeker weg
die jongen is de miscast van de eeuw, meneer de playboy![]()
![]()
Ja, hij is op missie. Huub z'n kop moet eraf! De fiets wil alleen niet vooruit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk naar het moordende tempo van zijn fietstraining.![]()
Hahahahahahaha op sexueel gebied kan ze niet tippen aan Amanda, lieke tietloos die eruit ziet als een vent brrrrrrrrr dan liever amanda en Nadiaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
BAN zijn 100% resultaatvoetballers, dat staat voorop.
Ze willen Huubje die lange tijd de sterkste was zien hangen, maar met Lieke erbij is dit uitermate moeilijk.
Sentimenten als afgunst spelen natuurlijk ook mee.
Op sexueel gebied is Lieke ook de ster, dat steekt de 'miljonairs' behoorlijk.
Amanda's ster speelt wel de sekshoofdrol, hoor!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
Een aantal weken geleden waren hier ook nog heel wat lieve mensen die dachten dat er van Amanda nog wat te maken zou zijn...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zei Lieke ook tijdens haar introductiefilmpje dat ze het waarschijnlijk goed met Amanda zou kunnen vinden en kijk eens naar die 2 nu.
Klopt allemaal wel, denk ik. En toch vind ikzelf Lieke ook nog steeds niet leuk om naar te kijken, uitgezonderd als ze BAN kan weerstaan. Ik vind haar op haar ergst als ze zo nodig stoer mee moet praten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
BAN zijn 100% resultaatvoetballers, dat staat voorop.
Ze willen Huubje die lange tijd de sterkste was zien hangen, maar met Lieke erbij is dit uitermate moeilijk.
Sentimenten als afgunst spelen natuurlijk ook mee.
En dan kan DGK van de buis want er zijn geen kijkers meer! En ze kunnen niet naar RTL omdat er alleen nog maar lowlifes over zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:06 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hahahahahahaha op sexueel gebied kan ze niet tippen aan Amanda, lieke tietloos die eruit ziet als een vent brrrrrrrrr dan liever amanda en Nadiadie vanavond Brian's team komt versterken.
Huubje immuniteit en wegggggggg is lieke volgende maand![]()
Die er zelfs nog een postzegel voor over hadden...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:06 schreef FdW het volgende:
Een aantal weken geleden waren hier ook nog heel wat lieve mensen die dachten dat er van Amanda nog wat te maken zou zijn...![]()
Wie van de FOK!kers wordt daar opgewonden of blij van? Wat doet het in de popupoll?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda's ster speelt wel de sekshoofdrol, hoor!
wat een gelul toch elke keer, lieke is helemaal niet tietloos en ziet er zeker niet uit als een vent, heeft een doodnormale gemiddelde cup B.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:06 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hahahahahahaha op sexueel gebied kan ze niet tippen aan Amanda, lieke tietloos die eruit ziet als een vent brrrrrrrrr dan liever amanda en Nadiadie vanavond Brian's team komt versterken.
Huubje immuniteit en wegggggggg is lieke volgende maand![]()
Jij ziet vrouwen nog als wezens die hun mond moeten houden, zoals een Dennix?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel, denk ik. En toch vind ikzelf Lieke ook nog steeds niet leuk om naar te kijken, uitgezonderd als ze BAN kan weerstaan. Ik vind haar op haar ergst als ze zo nodig stoer mee moet praten.
Huh, hoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij ziet vrouwen nog als wezens die hun mond moeten houden, zoals een Dennix?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:10 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
wat een gelul toch elke keer, lieke is helemaal niet tietloos en ziet er zeker niet uit als een vent, heeft een doodnormale gemiddelde cup B.
Die heb ik ook en ik ben ook niet bepaald tietloos te noemen.
Omdat amanda toevallig een zeer overmatige D-cup heeft (die niet bij haar postuur past) en natasia een siliconen up D, betekent dat dan dat een B-cup tietloos heet te zijn? Zout toch op man !!! stumperd.
verzin eens iets anders dan het napraten van de tekstarme BAND-leden
Amen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:13 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Mag ik wel even pleiten voor Lieke haar kont! Zij heeft een hele goede kont nl en een taille.
Zie het zo dat Lieke 'for the time being' zoveel mogelijk haar vriendje - van wie ze oprecht houdt - uit de wind probeert te houden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh, hoKom ik over als iemand die haar mond houdt? Nou dan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |