En als het nu nog een beetje op niveau kon........quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Huub en Lieke zitten aan elkaar geketend met zo'n meerderheid tegen ze. Dat is niet leuk om naar te kijken, dat is niet redelijk, dat wordt tenenkrommend op een heel verkeerde manier.
Jaap is in de achting van de meesten gedaald, bijna niemand hier kijkt voor BAN, Dennis is drie keer niks. Blijven er een of twee mensen over (alnaargelang je smaak) die voortdurend in de hoek worden gedrukt. En ik had toch al zo'n hekel aan die groepspesterijen.
Dennis?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:47 schreef SiRojK het volgende:
Jaap, Dennis en Huub zijn op dit moment de mensen die acties uithalen etc.. Om die mensen draait de show..
Dan nog hou ik meer van een redelijke verhouding. Die is nu al zoek, laat staan als die Amanda adept erbij komt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
En als het nu nog een beetje op niveau kon........
Helemaal niets!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat herken je nog van het oorspronkelijk gepresenteerde concept?? Ik bitter weinig.
De nieuwe is een gans.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:49 schreef CoT het volgende:
ik denk dat heyt allemaal anders loopt dan iedereen denkt
Ik ben ook bang voor een anti-climax van jewelste....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:49 schreef CoT het volgende:
ik denk dat heyt allemaal anders loopt dan iedereen denkt
die Acktie van Denix van morgen bedoel je..........ja was heftig! te eruggggggggggggggquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, andersom... Huub, met erg sterke ondersteuning van Lieke...
Jaap, Dennis en Huub zijn op dit moment de mensen die acties uithalen etc.. Om die mensen draait de show.. Lieke draait daar idd in mee, maar is vaak niet de genererende (??) factor
De laatste ontslagrondes heeft ze toch in haar eentje het spel gemaakt, maar ook in andere situaties.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, andersom... Huub, met erg sterke ondersteuning van Lieke...
Jaap, Dennis en Huub zijn op dit moment de mensen die acties uithalen etc.. Om die mensen draait de show.. Lieke draait daar idd in mee, maar is vaak niet de genererende (??) factor
nou....eh...hij knipperde wel met zijn ogen vanmorgen, gisteren ook.quote:
Volgens mij eerder om dezelfde reden die de huishoudsters hadden: ze komt betweterig en arrogant over. Op zulke mensen, wel te verstaan. Kortom: afgunst.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:53 schreef FdW het volgende:
Waarom heeft BAND zo'n hekel aan haar?
Niet omdat ze BAND uitvloekt, maar omdat ze Huub bijna onaantastbaar maakt.
De 'echte' is op de site van 10 ook al erg genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:53 schreef maril het volgende:
http://www.nowlive.eu/index.php
Misschien oud nieuws maar toch, de hyves van Nadia klopt niet.
Ja dat doet zeeer als je je armen gaat strekken terwijl ze gewend zijn heel de dag in je broek te zitten....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Dennis had toch au aan zijn armen en kon ze niet strekken.
[afbeelding]
Toch ben ik blij dat die Hyves niet van haar is, maar idd, de Tiensite is al erg genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
De 'echte' is op de site van 10 ook al erg genoeg.
http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019
En daar was hij dus ook übertrots op?quote:Ontslagdag Lieke
Sliko De Kliko,
Je slikt alles van je Pipo.
Je verlaagt jezelf naar een lelijk niveau.
Vanavond ga je niet naar huis,
Want je hebt hier nog je agressieve pielemuis
En samen zijn jullie afschuwelijk voor de mensen thuis achter de kijkbuis.
Jouw duivel heeft een dikke schuld.
Hij stort in en heeft geen geduld.
Jullie zakken worden hier gevuld,
Met verlies van eigen karakter.
En samen met jou worden jullie alleen maar zwakker.
Wordt is wakker met je arme stakker.
Jullie zijn niets dan alleen elkaars fucker.
Naai hier,
Naai daar,
Mijn middelvinger is mijn ultieme gebaar
Naar jullie blind gestaar.
Als ik me niet vergis zei Lieke ook tijdens haar introductiefilmpje dat ze het waarschijnlijk goed met Amanda zou kunnen vinden en kijk eens naar die 2 nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch ben ik blij dat die Hyves niet van haar is, maar idd, de Tiensite is al erg genoeg.
Dit is een van zijn betere ''gedichten''. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ik neem aan dat dit de diss is die Brian gisteren spitte tijdens de ontslagronde voor Lieke (filmpje kijk ik wellicht vanavond).
[..]
En daar was hij dus ook übertrots op?
![]()
![]()
![]()
Is goed dat je even cheert want hij probeert nu op hem in te rijden!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
Zet hem op Dennis weg met huub!
Hoe zie je dat voor je? Wat een pussy, die Dennix.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
Zet hem op Dennis weg met huub!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |