Er komen toch genoeg kappers binnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:11 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Huub dit...Huub dat...
Hou toch je kop, Umfufu
Brain, zoon van Oboemaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:11 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Huub dit...Huub dat...
Hou toch je kop, Umfufu
Aan Huub valt anders ook weinig lol meer te beleven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:13 schreef 2live het volgende:
Dit is een voorproefje van hoe het straks is als Huub en Lieke er niet meer inzitten.
Ik heb het ff gezien.![]()
Wat valt daar nog aan kapot te spelen dan? Brian wordt preventief geruimd uit de villa, Amanda herhaalt alleen maar dat hij moet sterven en zijn moeder ook en Natasia blijft zeggen dat ze andere dingen aan haar hoofd heeft en dus neutraal staat a la fucking Zwitserland.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan Huub valt anders ook weinig lol meer te beleven.
Zelfs het kapotspelen van BAN laat hij achterwege, al dan niet op bevel van achter.
Huub zonder Lieke zat nu ziek thuis in Oldenzaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ik ben het wel met haar eens, Huub voor Lieke was een leukere en echtere Huub.
In jouw tijden hadden ze nog helemaal geen kabelkranten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
In "mijn tijd" gingen de goede studenten naar grote regionale kranten of landelijke dagbladen, de minder begaafden kwamen terecht bij kabelkranten of dit soort sites.
Kabelkranten bestaan al tientallen jaren, en ik heb halverwege de jaren negentig stage gelopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
In jouw tijden hadden ze nog helemaal geen kabelkranten.![]()
Hij had gisteren en eergisteren vól gas moeten geven op Natasia. Hij begint te vergeten dat het een spel is en dat Natasia de vijand is, lijkt het wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat valt daar nog aan kapot te spelen dan?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:23 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Lees net dat er een neiuwe bewoner in komt..op de hyves van die Chayenne staat dit berichtje ...is net geplaatst door haar zelf
Nadia (22)
vandaag, 15:18
ff voor de duidelijkheid ik ben niet de nieuwe miljonair.ik heb wel de zelfde naam en lijk er mischien een beetje op maar helaas.shit man hahahahahahaha
maar ik ken haar wel,familie is ze ik heb haar gezegt dat ze erin moest gaan.
het is een pittige tante die even lieke moet pakken voor mij!
Lieke is een noodzakelijk kwaad geworden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub zonder Lieke zat nu ziek thuis in Oldenzaal.![]()
nou daar zijn we blij meequote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:23 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Lees net dat er een neiuwe bewoner in komt..op de hyves van die Chayenne staat dit berichtje ...is net geplaatst door haar zelf
Nadia (22)
vandaag, 15:18
ff voor de duidelijkheid ik ben niet de nieuwe miljonair.ik heb wel de zelfde naam en lijk er mischien een beetje op maar helaas.shit man hahahahahahaha
Natasia is in principe geen vijand als je ervan uitgaat dat zij hem toch nokt 23 september. Daarbij hebben zij een haat/liefde relatie die maar blijft veranderen. Dat was voor Lieke ook al zo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Hij had gisteren en eergisteren vól gas moeten geven op Natasia. Hij begint te vergeten dat het een spel is en dat Natasia de vijand is, lijkt het wel.
Het is toevallig familie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:23 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Lieke is de mooiste persoonlijkheid in de kooi en heeft zichzelf in de hand.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke is een noodzakelijk kwaad geworden.
en wat vinden wij dat zielig voor hemquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:29 schreef Johnny_Berra het volgende:
En weer zit ie allen, onze Wehkamp-boy
Ja okee, maar zeker met de komst van de nieuwe zitten ze samen op een eilandje. Huub heeft haar nodig, dat bedoel ik. Het maakt hem niet leuker.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is de mooiste persoonlijkheid in de kooi en heeft zichzelf in de hand.
Filmpje??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
Adrem - vrijdag 29 juni 2007 @ 14:53
Zo weer briefje in achterzak Brian bij de ijskast
door Palma
VOL
Heeft iemand hier dat gezien ?
Zal wel wat later in de avond zijn zoals altijd...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef tonythewiseguy het volgende:
Hoelaat komt Nadia?
Er zijn zoveel invloeden, met name al die tijd van achter, en nu ook de overname met konsekwenties.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja okee, maar zeker met de komst van de nieuwe zitten ze samen op een eilandje. Huub heeft haar nodig, dat bedoel ik. Het maakt hem niet leuker.
Echt belachelijk als dit waar is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
Adrem - vrijdag 29 juni 2007 @ 14:53
Zo weer briefje in achterzak Brian bij de ijskast
door Palma
Ik moet het eerst zien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia is in principe geen vijand als je ervan uitgaat dat zij hem toch nokt 23 september.
Draait hij ook.. Als huppel niets doet is het saai, als er terror is, is het tegen of met huppel, hij is gewoon erg belangrijk voor de showquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn zoveel invloeden, met name al die tijd van achter, en nu ook de overname met konsekwenties.
IMHO is het momenteel onmogelijk om te speculeren over het verdere verloop.
Het verbaast me trouwens dat zovelen denken dat de show rond huppeltje draait...
Dat gebeurt volgens mij om de haverklap, als ik zie hoe vaak zoiets al in een COS wordt gezegd. De redactie is of speelt blindemannetje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:34 schreef Gert het volgende:
Echt belachelijk als dit waar is.
Wat herken je nog van het oorspronkelijk gepresenteerde concept?? Ik bitter weinig.quote:
Zere voet, zere armen ... zieke geest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Waarom traint Dennix niet mee ?
hij heeft allemaal auwiesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Omdat ie een Pussy is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Als Lieke vertrekt is het gedaan met huppel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Draait hij ook.. Als huppel niets doet is het saai, als er terror is, is het tegen of met huppel, hij is gewoon erg belangrijk voor de show
Ossiepossie en koetsiekoetsie. Aai over het bolletje en trap onder z'n hol. Wegwezen met dat stuk onbenul.quote:
Omdat Dennis z'n zakken aan 't wassen is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Alweerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat Dennis z'n zakken aan 't wassen is.
Laat ik het anders zeggen. Huub en Lieke zitten aan elkaar geketend met zo'n meerderheid tegen ze. Dat is niet leuk om naar te kijken, dat is niet redelijk, dat wordt tenenkrommend op een heel verkeerde manier.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn zoveel invloeden, met name al die tijd van achter, en nu ook de overname met konsekwenties.
IMHO is het momenteel onmogelijk om te speculeren over het verdere verloop.
Het verbaast me trouwens dat zovelen denken dat de show rond huppeltje draait...
Nee, andersom... Huub, met erg sterke ondersteuning van Lieke...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Lieke vertrekt is het gedaan met huppel.
Momenteel komt ie aardig tot rust en kan langzamerhand weer wat aan.
Wie breekt regelmatig op intelligente en nette wijze BAND? Lieke.
Draait de show momenteel niet meer om Lieke, met assistentie van Huubje?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |