quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Tas en Lieke![]()
ik laat de boodschappen wel bezorgen vandaag...ik ga er foto's van maken denk ik![]()
Ik met zonnebril en geen ringen om. Doet het altijd goed!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ga denk ik vandaag in mijn minijurkje, voor als ik herkent wordt, zie ik er goed uit![]()
Daarom ga ik in mijn zuidwester.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ga denk ik vandaag in mijn minijurkje, voor als ik herkent wordt, zie ik er goed uit![]()
vergeet je je tasje niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik met zonnebril en geen ringen om. Doet het altijd goed!
Spreken we af bij de vuilniszakken? Die heb ik hard nodigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef 2live het volgende:
[..]
en ook het zusje van dennis staat in de hyves van nadiaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:35 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft nadia ook in zijn hyves staan![]()
Mooi om te zien idd. Ik volg het al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:30 schreef Johnny_Berra het volgende:
http://www.staatsbosbehee(...)9-8432-99B08D34A3AC}
Veel intressantere stream.... ze gaat binnenkort uitvliegen.![]()
Je kunt je er aan blíjven ergeren, maar het is puur een budgetkwestie denk ik. Degenen die die stukjes schrijven, zijn stagiairs van een school voor journalistiek en een eindredacteur is er niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weer een stukje niks-bagger van Tien. Lees toch eens een keer iets door voordat je het op de site zet.
complottheorie!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:37 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en ook het zusje van dennis staat in de hyves van nadia
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik met zonnebril en geen ringen om. Doet het altijd goed!
Ergeren is lekker... we kijken toch niet voor niets naar DGK?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:38 schreef Gert het volgende:
Je kunt je er aan blíjven ergeren, maar het is puur een budgetkwestie denk ik. Degenen die die stukjes schrijven, zijn stagiars van een school voor journalistiek en een eindredacteur is er niet.
Alles is bagger tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ergeren is lekker... we kijken toch niet voor niets naar DGK?![]()
Ik ben ook een journalistiek stagiaire geweest, in een ver, ver verleden, maar toentertijd was er blijkbaar meer niveau op de opleiding. Met dit soort baggerstukjes haalde je in mijn tijd je propedeuse niet en was het dus geen stageplaats.
Volg het ook al vanaf hun terugkomst op het nest. Hou het steeds inde gaten. Ik roep je wel als er iets gebeurtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi om te zien idd. Ik volg het al vanaf het begin.
OT: Lieke ne Natasja zijn weg, gezellie naar de Appie.
Dit zouden ze in jouw tijd ook geen schoonheidsprijs hebben gegeven...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook een journalistiek stagiaire geweest, in een ver, ver verleden, maar toentertijd was er blijkbaar meer niveau op de opleiding. Met dit soort baggerstukjes haalde je in mijn tijd je propedeuse niet en was het dus geen stageplaats.
In "mijn tijd" gingen de goede studenten naar grote regionale kranten of landelijke dagbladen, de minder begaafden kwamen terecht bij kabelkranten of dit soort sites.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:46 schreef Mokum020 het volgende:
Luitjes...ik ben boodschappen doen.....met fototoestel...
laterssssssssss![]()
Nee ik ben het wel met haar eens, Huub voor Lieke was een leukere en echtere Huub.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef noekje het volgende:
Palma: ik mag je graag. Ik mag je heel erg graag en dat weet jij ook donders goed maar als jij met Lieke gaat die mijn bloed wel kan drinken. Huub ga eens terug naar je roots! Blijf verdomme Huub!!
Ik vind Huub juist altijd wel basis.
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ik ben het wel met haar eens, Huub voor Lieke was een leukere en echtere Huub.
Lieke is juist degene die de echte Huub wel kent. Dat zegt Huub zelf ook. Die arrogantie wat Palma hem verweet, hij gaf zelf aan dat hij dan in de arrogantiemodus gaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ik ben het wel met haar eens, Huub voor Lieke was een leukere en echtere Huub.
Zeker weten!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Loop ik hier stage? Krijg ik hier betaald?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef demins het volgende:
Dit zouden ze in jouw tijd ook geen schoonheidsprijs hebben gegeven...![]()
![]()
Toen liep je al in het eerste jaar stage?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:49 schreef Gert het volgende:
In "mijn tijd" gingen de goede studenten naar grote regionale kranten of landelijke dagbladen, de minder begaafden kwamen terecht bij kabelkranten of dit soort sites.
Vervang het woord "drinken" met "je lichaam" verkopen en je krijgt een typisch loverboy gesprek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:01 schreef Clank het volgende:
Brian blijft er op hameren dat het haar eigen keuze is geweest om te stoppen met drinken. Hij wil alleen maar helpen en sturen.. hij zegt dat veel mensen denken dat ze niet meer mag drinken van hem. .. maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.
Met zo'n kinderachtige handshake die ik 15 jaar gelden ook deed....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Echt brodda's he, Brain en Carlos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |