Zei microsoft niet wat over GTA IV?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:00 schreef sander89 het volgende:
Ik hoop dat er nog wat nieuwe dingen worden bekent gemaakt op de E3![]()
Of is rockstar niet daar aanwezig?
het enige wat jij goedkoop op de kop zal tikken is je eigen duitse helm.......tegen die tijd dan hé?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:49 schreef TC03 het volgende:
Dit spel wordt zo vet. Denk dat ik tegen die tijd maar goedkoop een 360 op de kop tik ofzo.
Trailers waren gameplaybeelden...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou wel eens tijd worden ja, echte gameplaybeelden ipv die weliswaar mooie, maar nietszeggende trailers.
Realtime beelden ja.quote:
Helemaal niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Trailers waren gameplaybeelden...
Je kunt dat ook dmv cheats uitzetten bij veel spellen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef -Dries- het volgende:
Ingame = met HUD
Trailer was niet met HUD
Trailer was niet ingame
Maar het komt er allemaal wel op neer dat de trailers tot nu toe absoluut geen daadwerkelijke gameplay laten zienquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je kunt dat ook dmv cheats uitzetten bij veel spellen.
Wat lul je, als ze de stad al ontworpen hebben zoals het eruit gaat zien als je erin rond gaat lopen en ze maken daar een filmpje van, dan is het toch ingamequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef -Dries- het volgende:
Ingame = met HUD
Trailer was niet met HUD
Trailer was niet ingame
Nee. Ingame is gewoon als er ook echt gespeeld wordt, dat iemand echt dat mannetje bestuurt met een controller in zijn hand.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat lul je, als ze de stad al ontworpen hebben zoals het eruit gaat zien als je erin rond gaat lopen en ze maken daar een filmpje van, dan is het toch ingame
Waarom noemt men dit dan ook ingame, of dit?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Ingame is gewoon als er ook echt gespeeld wordt, dat iemand echt dat mannetje bestuurt met een controller in zijn hand.
Weet ik niet, maar ingame is ook geen term waarvan de definitie vastgelegd is door de Van Dale. Ik vind dat een ingame screenshot iig ook echt een ingame screenshot moet zijn, genomen terwijl iemand het spel speelt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom noemt men dit dan ook ingame, of dit?
Ik zal eens bellen met mijn bronnen in LA.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:53 schreef RacerDKB het volgende:
Gaan we nou de hele tijd zeiken over of het gameplay is of niet?
Ik heb liever dat iemand verteld of rockstar nog op de E3 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |