Hoe kan t ook andersquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:58 schreef vosss het volgende:
14.gif
??quote:
gebruik dan verdomme gewoon gewoon de emoticonsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Remzz het volgende:
14.gif is een duim omhoog en 13.gif is een duim omlaag
Die shit hangt ouwe. Die slaagt niet voor de potloodtest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, maar die chick van je avatar heeft de perfecte toeters.
![]()
![]()
Die zijn er niet, en dan moet je dus de urlblablabla14.gif tussen [img]tags zettenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Sant het volgende:
[..]
gebruik dan verdomme gewoon gewoon de emoticons![]()
Dat is juist het probleem er zijn daar geen emoticons van in FOK!, je zou dan naar een plaatje moeten linken en dat is een gedoe, vandaar. Ze zijn er alleen maar als PI.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Sant het volgende:
[..]
Eik moeten we iedereen die daarvoor zakt preventief ruimen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die shit hangt ouwe. Die slaagt niet voor de potloodtest.![]()
Helemaal mee eens. Ben je ook meteen van die rollators af en van verzorgingshuizen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Eik moeten we iedereen die daarvoor zakt preventief ruimen.
Net als met de varkenspest destijds.
Lijkt me een puik idee
Nee, dit ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Sant het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Sant het volgende:
[..]
Hallo, ik wist het ook niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:15 schreef thedude0 het volgende:
wat doe je hier nog in godsnaam op fok als je niet weet wat dat betekent ?
Niet iedereen interesseert zich in zulke onzin... Ik ben meer geinteresseerd in andere onzinquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:15 schreef thedude0 het volgende:
wat doe je hier nog in godsnaam op fok als je niet weet wat dat betekent ?
Zo zie je maar, niet elk zinloos uitziend topic is dat ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hallo, ik wist het ook niet.
Ik kom vaak achter dingen nadat zulke zinloze topics worden geopend.
TS merci!
Ik zei toch zinloos? Maar dat klopt niet omdat ik wel wat aan dit topic had!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo zie je maar, niet elk zinloos uitziend topic is dat ook
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef Klit het volgende:
Kan deze topictitel veranderd worden, hij is onnodig kwetsend.
Voor mij dus wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:40 schreef lobotomie het volgende:
lekker belangrijk
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef Klit het volgende:
Kan deze topictitel veranderd worden, hij is onnodig kwetsend.
Dan blijft het een onduidelijke topictitel en de bedoeling is hetzelfde toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef SlimShady het volgende:
en als we nu godverbomme zeggen?
Niet zo miepen jehovaquote:Op zondag 1 juli 2007 15:03 schreef Klit het volgende:
[..]
Dan blijft het een onduidelijke topictitel en de bedoeling is hetzelfde toch?
Het is toch niet nodig, ik vind dat er best respect opgebracht mag worden voor mensen die dit erg storend vinden.
klik
Alsof er iets mis is met een getuige van Jehova, wat ik overigens niet ben.quote:
Godverdomme zeur niet zo mutsquote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef Klit het volgende:
[..]
Alsof er iets mis is met een getuige van Jehova, wat ik overigens niet ben.
Het is onnodig kwetsend en dat is nergens voor nodig.
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:18 schreef Klit het volgende:
Goh, wat een stoere en gedurfde reactie zeg.
Hoe voelt dat nu om iemand heel bewust te kwetsen?
Hoezo kwetsend? Denk je dat de moeder van Jezus nooit eens op hem schold? Als Jezus dan te laat thuis kwam dan ging 't ook van: "Jezus Christus, wat ben je laat".quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:33 schreef Klit het volgende:
Weer een onnodig kwetsende en onduidelijke topictitel, ik zou het op prijs stellen als deze wordt aangepast.
Ik ga zo naar de cafetaria inddquote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef Klit het volgende:
[..]
Ah, dat voelt als lachen huilen en dan ga je eten?
Wellicht kun je dat beter aan anderen overlaten en ik vind het overigens ook niet prettig als je me een zeikwijf noemt.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:26 schreef Thrilled het volgende:
Klit, zeik niet zo...
Godverdomme is een verbastering van "God verdoem mij" , dus diegene die het zeggen spreken kwaad over zichzelf, bemoei je er niet mee en laat me mijzelf vervloeken godverdomme! Zeikwijf...
Kan het topic nu dicht dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef skippy22 het volgende:
GODVERDOMME AKELIGE KUT KLIT GORE KUT KLOON BRANDEN IN DE HEL ZUL JE VIEZE FEEKS HAIL SATAN 666![]()
Kan jij nu weg gaan dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:30 schreef Klit het volgende:
Kan het topic nu dicht dan?
Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden.
Topic blijft openquote:Op zondag 1 juli 2007 15:30 schreef Klit het volgende:
Kan het topic nu dicht dan?
Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden.
Wat? Mij vervloeken? Nee dat doe ik toch het liefste zelf, anders word ik boosquote:Op zondag 1 juli 2007 15:29 schreef Klit het volgende:
[..]
Wellicht kun je dat beter aan anderen overlaten
Kut voor jequote:Op zondag 1 juli 2007 15:29 schreef Klit het volgende:
en ik vind het overigens ook niet prettig als je me een zeikwijf noemt.
Tuurlijk kan ik weggaan, als ik niet meer naar die topictitel hoef aan te kijken.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:30 schreef Thrilled het volgende:
Kan jij nu weg gaan dan?
Ik vind je echt te belachelijk voor woorden.
Akelige zeur kloon oprottenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef Klit het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik weggaan, als ik niet meer naar die topictitel hoef aan te kijken.
Wat is er voor jou precies beledigend aan de topictitel?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef Klit het volgende:
Tuurlijk kan ik weggaan, als ik niet meer naar die topictitel hoef aan te kijken.
Behalve dat de TS zichzelf verdoemt niet veel.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is er voor jou precies beledigend aan de topictitel?
Geloof jij in dat sprookjesverhaal?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:38 schreef Klit het volgende:
Ik vind het storend dat iemand als God gebruikt wordt om mee te vloeken.
Onze Vader is heel belangrijk voor mij en velen met mij.
Als iemand "God verdom me" zegt. Waarom is dat dan beledigend voor jou?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:38 schreef Klit het volgende:
En ze noemt zichzelf Klit, wat zal Hij daarvan vinden?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als iemand "God verdom me" zegt. Waarom is dat dan beledigend voor jou?
En waarom leg je dat niet gewoon naast je neer? Blijkbaar missen zij het inzicht wat jij blijkbaar wel hebt. Beschouw het als een voorrecht, zou ik zeggen.
Wat is er mis met Klit?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:43 schreef Thrilled het volgende:
En ze noemt zichzelf Klit, wat zal Hij daarvan vinden?
Nou?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:43 schreef Arcee het volgende:
Als iemand "God verdom me" zegt. Waarom is dat dan beledigend voor jou?
En waarom leg je dat niet gewoon naast je neer? Blijkbaar missen zij het inzicht wat jij blijkbaar wel hebt. Beschouw het als een voorrecht, zou ik zeggen.
geniaalquote:Op zondag 1 juli 2007 15:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo kwetsend? Denk je dat de moeder van Jezus nooit eens op hem schold? Als Jezus dan te laat thuis kwam dan ging 't ook van: "Jezus Christus, wat ben je laat".
Noem jij God "iemand"?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:38 schreef Klit het volgende:
Dan is het juist kwetsend mutsquote:Op zondag 1 juli 2007 15:29 schreef Klit het volgende:
[..]
Wellicht kun je dat beter aan anderen overlaten
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:56 schreef Strani het volgende:
Blijft jammer dat het meestal vanzelf een Christen/Niet-Christen discussie wordt. Maar goed..gaat inderdaad om respect van beide kanten. Ik hou er ook niet van wanneer Christenen mij hun wil opleggen maar de meesten doen dat helemaal niet, en die krijgen dus gewoon mijn respect.
Je gaat er toch ook niet doorheen zitten praten als je bij Christelijke mensen aan tafel zit en ze zitten net te bidden? Dat is omdat je respect voor ze hebt. En dat mag dus ook online doorgevoerd worden. Dat geldt niet alleen voor Christenen maar voor iedereen.
Akelige zeur kloon god bestaat nietquote:Op zondag 1 juli 2007 15:38 schreef Klit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |